Toyota jaunumi Parīzes autoizstādei (+ FOTO)

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic | 3.oktobris 2018 12:35

Toyota nostiprina savas pamatvērtības un gatavojas izaugsmei nākotnē – to uzņēmums šobrīd demonstrē Parīzes auto izstādē.

Kvalitāte, izturība un uzticamība vienmēr ir bijusi  daļa no Toyota DNS un uzņēmums ir apņēmies šīs vērtības saglabāt. Otrkārt, ar vairāk nekā 2 miljoniem hibrīdauto, kas uz šo brīdi pārdoti Eiropā, hibrīddtehnoloģija ir un paliks būtiskākā iezīme, kas padara Toyota atšķirīgu.

Parīzes auto izstādē Toyota demonstrē tikai hibrīdauto – sākot no kompaktā Yaris līdz jaunākās paaudzes Corolla un RAV4, kā arī pilnīgi jauno Camry Hybrid.

Jauns stends

Autobūves nozarē sākas gadsimta pārmaiņas, un arī Toyota no autoražošanas uzņēmuma transformējas uz inovatīvas mobilitātes nodrošinātāju, piedāvājot aizvien labāku mobilitāti ikvienam.

To atspoguļo Toyota stends, ko veido trīs daļas. Pirmā ir veltīta jauniem mobilitātes risinājumiem un nākotnes inovācijām – tās nosaukums ir “Sāc savu neiespējamo” (Start Your Impossible). Otra daļa akcentē Toyota aktivitātes autosportā ar Toyota GAZOO Racing. Savukārt trešā zona ir veltīta Toyota jaunajiem modeļiem ar skaidru uzsvaru uz jaunāko pašuzlādes hibrīdu produktu piedāvājumu.

Jauna pieeja preses konferencei

Tradicionālā “klātienes” preses konference ir aizvietota ar jaunu digitālu formātu, ko var noskatīties jebkurā laikā – stendā vai tiešsaistē, uz vietas izstādē vai no jebkuras citas vietas pasaulē.

Digitālā preses konference sāksies ar īsu Dr. Johana Van Zila (Dr. Johan Van Zyl), Toyota Motor Europe prezidenta un izpilddirektora, ievadrunu, kurai sekos interaktīva prezentācija ar katram izstādītajam Toyota modelim veltītu segmentu, kā arī citiem svarīgākajiem paziņojumiem.

Toyota preses konference tiks publicēta mikrovietnē Parisms.toyota-europe.com,, kā arī Toyota Motor Europe YouTube kanālā.

Jaunie Toyota modeļi Parīzes auto izstādē

Divi galvenie elementi, kas tiek izcelti Parīzes automobiļu izstādē: hibrīda tehnoloģija un Toyota Jaunā globālā arhitektūra, kas ir ražotāja jauno produktu un piedziņu piedāvājuma pamats.

TNGA ir vairāk nekā tikai platforma, tā ir inženierijas un dizaina filozofija. Tā ne vien uzlabo automobiļu braukšanas dinamiku, bet arī ļauj pilnveidot eksterjeru un salonu dizainu, piešķirot tiem vēl spēcīgāku emocionālo pievilcību.

Stendā notiks pilnīgi jaunās Corolla Touring Sports pasaules pirmizrāde, kā arī šī modeļa hečbeka versijas atklāšana. Pateicoties jaunajai TNGA-C platformai, jaunā Corolla dāvā emocionālu dizainu, kā arī piedāvā divu pašuzlādes hibrīda piedziņu izvēli – 1,8 l vai pilnīgi jauno 2,0 l.

Pirmoreiz Eiropā debitēs jaunais RAV4, demonstrējot iespaidīgu dizainu, jauno TNGA-K platformu un jaunu 2,5 l pašuzlādes hibrīda versiju.

Pēc 14 gadu prombūtnes Rietumeiropā atgriežas Camry ar pilnīgi jaunu modeli, kas arī veidots uz jaunās TNGA-K platformas un arī ir aprīkots ar jauno 2,5 l pašuzlādes hibrīda piedziņu.

Pirms 20 gadiem Parīzes automobiļu izstādē pasaules debiju piedzīvoja Yaris. Lai nosvinētu šo jubileju, ir pieejama “Y20” speciālizlaiduma versija 1998. gada oriģinālversijas izcilajā Golden Yellow krāsojumā, taču šoreiz tas ir divu toņu izpildījumā ar modernu tumši pelēku jumtu un citiem tumši pelēkiem akcentiem. Vēl viens izstādē apskatāms Yaris speciālizlaidums atzīmē Toyota GAZOO Racing panākumus rallija sezonā ar jauno GR Sport versiju.

Līdz ar jaunajiem auto modeļiem, Toyota prezentēs arī jaunākos drošības tehnoloģiju produktus – jaunās Toyota Safety Sense sistēmas un funkcijas, ar kurām aprīkoti jaunā Corolla un RAV4.

Īpašajā Toyota GAZOO Racing zonā izstādīts 2018. gada Lemānas uzvarētāju automobilis Toyota TS050 Hybrid LMP1 un daudzu kārotā Lemānas balva.

Ielūdzam Jūs apmeklēt jauno Toyota stendu 4. zālē, noskatīties mūsu jauno digitālo preses konferenci un uzzināt vairāk par mūsu jaunajiem produktiem.

Camry atgriežas ar jaunāko hibrīda elektrisko piedziņu

Pēc 14 gadu prombūtnes Toyota no jauna iepazīstina Eiropu ar Camry, lai saglabātu zīmola piedāvājumu D/E sedanu segmentā.

Jaunais Toyota Camry Hybrid, kas Parīzes auto izstādē piedzīvo savu Eiropas debiju, apvieno stilīgu dizainu un izcilu komforta līmeni ar augstu efektivitāti, pateicoties jaunākās paaudzes pašuzlādes hibrīda piedziņai.

Jaunais Camry ir pieejams arī kā pašuzlādes hibrīda elektriskais automobilis, kļūstot par astoto izvēles iespēju Toyota Eiropā pieejamo elektrisko hibrīda modeļu klāstā.

Tā 2,5 litru hibrīda elektriskā piedziņa apvieno degvielas efektivitāti, zemu izmešu līmeni un klusu darbību ar vēl vairāk jaudas un lieliskāku reakciju.

Pilnīgi jaunais Camry ir astotā paaudze modelim, kas kopš tā debijas 1982. gadā ir saņēmis neskaitāmas godalgas un apbalvojumus. Vairāk nekā 100 pasaules valstīs kopējais Camry pārdošanas apjoms ir vairāk nekā 19 miljoni eksemplāru.

Gada pārdošanas apjomam pārsniedzot 700 000 eksemplāru, Camry ir pasaulē labāk pārdotais D/E segmenta sedans.

Jaunākās paaudzes Camry izmantots Toyota jaunās globālās arhitektūras (TNGA) dizains un tehnoloģiskā filozofija. TNGA ideja ir piešķirt vienlīdz augstu prioritāti gan autoentuziastu iecienītajām “braukšanas prieka” īpašībām un pievilcīgajam stilam, gan  izcilai montāžas kvalitātei, ārkārtīgi efektīvai komplektācijai un inovatīvām, lietotājam draudzīgām tehnoloģijām.

Tā rezultātā pilnīgi jaunais Camry turpina nodrošināt visas tās pamatvērtības, kas to padarīja tik populāru – segmentā vadošo QDR (kvalitāte, izturība, uzticamība) līmeni, klusu un kvalitatīvu braucienu –, apvienojumā ar tādu eksterjera un interjera dizainu, kas liek atskatīties, kā arī  nepārspējamu komfortu un plašumu, vismodernāko piedziņas tehnoloģiju un jaunu braukšanas prieka līmeni, pateicoties speciāli Eiropas tirgum noregulētai brauciena dinamikai.

Camry eleganto un dinamisko eksterjeru akcentē pagarināta jumta līnija, kas nodrošina komfortu braucējiem, kā arī ar kompaktu sānu stiklojumu, kas saskan ar riteņbāzi, radot unikāli stilīgu un sportisku izskatu.

Salonā izmantota stila, komforta un amata meistaru mākslas ideāla kombinācija. Jaunā mērinstrumentu paneļa jutekliskās kontūras ieskauj ergonomiski izcilu, uz vadītāju fokusētu kabīnes izkārtojumu, savukārt salona aizmugure pasažieriem piedāvā ārkārtīgi plašu un komfortablu telpu braucienam.

Pilnīgi jaunais Camry būs pieejams no 2019. gada aprīļa. Cenas sāksies no 31 200 €.

Aizraujoša jauna ēra Corolla modelim

Toyota jaunās paaudzes C segmenta hečbeki, sedani un universāļi nesīs Corolla vārdu visā pasaulē, turpinot tā globālo reputāciju kā visvairāk pārdotajam automobilim autobūves vēsturē. 2019. gada sākumā ieviešot jaunās paaudzes Corolla, Auris nosaukums beigs pastāvēt.

Tas sakrīt ar brīdi, kad Corolla ražošanā sāk izmantot kopīgo Toyota Jaunās globālās arhitektūras (TNGA) platformu, kas aizstāj trīs pašreiz izmantojamās platformas. 

“TNGA inženierijas un dizaina filozofija mūsu nākamās paaudzes C segmenta modeļiem piešķir pilnīgi jaunu dimensiju. Papildinot Corolla jau zināmos pamatprincipus – kvalitāte, izturība un uzticamība –, tā nodrošina vēl emocionālākas vērtības, pēc kurām tiecas mūsu klienti, piemēram, atšķirīgu dizainu, izsmalcinātu salonu, apbrīnojamu braukšanas dinamiku un spēcīgas, tomēr efektīvas hibrīda piedziņas,” stāsta Dr. Johans Van Zils (Johan van Zyl), Toyota Motor Europe prezidents un izpilddirektors. “Nav labāka brīža, lai atkal ieviestu Corolla vārdu mūsu C segmenta hečbeku un universāļu modeļu klāstā, kā jaunās paaudzes modeļu atklāšana.”

Jaunās Corolla Touring Sports pasaules pirmizrāde notiks Parīzes auto izstādē kopā ar hečbeka versijas atklāšanu – abas ar hibrīda piedziņu.

JAUNĀ COROLLA TOURING SPORTS

Jaunajam hečbekam, kas pirmoreiz tika atklāts šāgada Ženēvas auto izstādē, 2018. gada Parīzes automobiļu izstādē pievienojas jaunā Toyota Corolla Touring Sports. Pilnīgi jaunā Corolla lepojas ar dinamisku dizainu, kas atšķiras sportiskajam, kompaktajam un dinamiskajam hečbekam un elegantajam, izsmalcinātajam un daudzfunkcionālajam Touring Sports.

Radīta un izstrādāta Eiropā, Touring Sports virsbūve padara to par iekārojamu modeli tiem klientiem, kas meklē bezkompromisu praktiskumu un stilu.

Dzinēju klāstu papildinot pilnīgi jaunajai 2,0 litru pilnā hibrīda piedziņai, jaunajā 2019. gada Corolla modeļu klāstā debitē arī Toyota divu hibrīda piedziņu stratēģija.

Turpinot zīmola fokusēšanos uz hibrīda tehnoloģiju, Corolla Touring Sports klientiem piedāvās tikai vienu tradicionālo dzinēju – 1,2 litru 116 ZS benzīna turbodzinēju – un izvēli starp 1,8 litru 122 ZS vai 2,0 litru 180 ZS hibrīda piedziņām. Pēdējais ir unikāls piedāvājums šajā segmentā, jo neviena cita tradicionālā piedziņa nespēj nodrošināt šādu veiktspējas un zemu emisiju kombināciju.

Uzlabotā 1,8 litru hibrīda piedziņa ir klusa, intuitīva, atsaucīga un pašuzlādes EV tehnoloģija ar zemām lietošanas izmaksām. 2,0 litru sistēma klientiem nodrošina visas iepriekšminētās priekšrocības, kā arī uzlabotu brauciena komfortu, stabilitāti, vadāmību un braukšanas prieku, kas raksturīga nule izstrādātajai Toyota Jaunās globālās arhitektūras (TNGA) GA-C platformai.

Jaunā Corolla lepojas ar pārbaudīto MacPherson statņu priekšējo piekares sistēmu, pilnīgi jaunu daudzsviru aizmugurējo piekari un jauniem amortizatoru vārstiem.

Automobiļa vadāmību un izveicību uzlabo zemu novietotais dzinējs, sēdekļu zemais gurnu augstums un hibrīda akumulatora novietojums zem aizmugurējiem sēdekļiem. Visi šie uzlabojumi palīdzēja nodrošināt Corolla Touring Sports zemu smaguma centru.

Lai atrašanos salonā uzlabotu un padarītu vēl patīkamāku kā autovadītājam, tā pasažieriem, tiek piedāvāts visaptverošs augstākās klases komforta tehnoloģiju klāstu, kas parasti standarta aprīkojumā tiek uzstādīts augstākajos aprīkojuma līmeņos, bet kā papildaprīkojums ir pieejams visā jaunās Corolla modifikāciju sarakstā – piemēram, pasaulē pirmie 3D autovadītāja mērinstrumenti, premium klases vējstikla displejs, JBL GreenEdge Premium audiosistēma, bezvadu mobilā tālruņa lādētājs un Toyota Touch® multimediju sistēma.

DIZAINS

Eksterjers

Jaunā Touring Sports stils tika radīts nesen Eiropā atklātajā Zaventemas Dizaina centrā. Pateicoties TNGA platformai, jaunais universālis vairs nav tikai hečbeka versija, bet ir kļuvis par būtiski atšķirīgu, patstāvīgu modeli.

Jaunā Corolla Touring Sports riteņu bāze ir 2700 mm un tajā ir klasē plašākā vieta kājām aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.

Universālim ir izsmalcināts, juteklisks izskats un plūstoša, eleganta un tomēr robusta jumta līnija. Sportisko profilu paspilgtina platās riteņu arkas ar plakanajām malām, kas ļāvis izvirzīt riteņus vairāk uz ārpusi, izceļot jaunās Corolla plato stāju un zemo smaguma centru.

Aizmugurē Touring Sports dizaina tēma turpinās ar muskuļotiem pleciem, plati novietotiem pilno LED lukturu blokiem un slīpu aizmugurējo vējstiklu.

Dziļais aizmugures bufera stils atbalso priekšā izmantoto Under Priority Catamaran dizainu.

Salons

Jaunā Corolla Touring Sports lepojas ar pilnīgi jaunu salona dizainu, kuras mērķis bija nodrošināt plašu, modernu un integrētu kabīnes vidi, jaunām tekstūrām, krāsām un apdarei piešķirot visaugstākā līmeņa vizuālo un taktilo kvalitāti. Īpaša uzmanība tika pievērsta šai versijai, kas tika speciāli pielāgots Eiropas tirgum.

Jaunās GA-C platformas būtiskākā priekšrocība ir iespēja pazemināt priekšā sēdošo gurnu līmeni, lai pazeminātu automobiļa smaguma centru un, uzlabojot vadītāja sēdpozīciju, padarītu auto vadīšanu  aizraujošāku. 

Jaunā Corolla Touring Sports dāvā papildu ērtības, pateicoties attālumam no priekšējā līdz aizmugurējam sēdeklim – 928 mm, nodrošinot plašu telpu aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, kā arī ietilpīgu 598 litru VDA bagāžas telpu, kas aprīkota ar daudzām praktiskām un ērtām bagāžas novietošanas funkcijām.

Pilnīgi jaunais Corolla hečbeks būs pieejams no 2019. gada februāra, bet Corolla TS no 2019. gada marta.

Jaunais RAV4 Hybrid

Pilnīgi jaunais piektās paaudzes RAV4 aizsāk jaunu SUV veiktspējas, spēju un drošības laikmetu – pateicoties uzlabojumiem, kas iespējami SUV pirmoreiz izmantojot TNGA (Toyota Jaunā globālā arhitektūra) platformu, un jaudīgajam jaunajam dizainam.

Ar zemo smaguma centru un ievērojami uzlabotu virsbūves stingrību jaunā RAV4 GA-K platforma tieši ietekmē izcilo vadāmību, brauciena komfortu, piedāvā plašu salonu, klasē vadošo bagāžas nodalījuma ietilpību, kā arī izteiksmīgu un pievilcīgu dizainu ar zemākām jumta un dzinēja pārsega līnijām un augstāku klīrensu. Salons ir ne tikai vēl plašāks un komfortablāks, tas viscaur demonstrē izcilu montāžas un apdares kvalitāti.

Piedziņa

Jaunais RAV4 joprojām ir unikāls savā klasē, klientiem piedāvājot pašuzlādes hibrīda piedziņu – tā ir aptuveni 60% klientu izvēle Baltijas valstīs. Jaunā 2,5 litru, 222 DIN ZS TNGA hibrīda piedziņa piesaista klientus ar vienmērīgo jaudu, atsaucību un efektivitāti, klasē labāko degvielas ekonomiju un emisiju līmeni. Toyota paredz, ka degvielas ekonomija kombinētajā ciklā būs 4,5 l/100 km* (korelētajā NEDC ciklā) ar CO2 emisijām tikai 102 g/km* (korelētajā NEDC ciklā), bet paātrinājums no nulles līdz 100 km/h aizņems tikai 8,1 sekundes. RAV4 būs pieejams arī ar 2,0 litru, 173 DIN ZS benzīna dzinēju ar uzlabotu dinamiku. 2,0 litru benzīna dzinēju tagad var aprīkot arī ar priekšējo riteņu piedziņu, kas padara RAV4 pieejamu plašā piedziņu un cenu klāstā.

Tajā pat laikā pilnpiedziņas sistēmas ir visaptveroši pilnveidotas, lai nodrošinātu spējas braukt jebkuros ceļa apstākļos. Jaunā RAV4 Hybrid elektriskā AWD sistēma ir uzlabota, lai sniegtu vēl labāku veiktspēju izaicinošos apstākļos un drošu vadāmību uz slidena ceļa.

Jaunais RAV4 ir arī pirmais Toyota modelis, kas jau standarta aprīkojumā aprīkots ar Toyota Safety Sense funkcijām, kuras paplašina izmantoto moderno tehnoloģiju klāstu, palīdzot novērst negadījumus un sniedzot vēl lielāku palīdzību autovadītājam, kā arī sistēmām, kas zināmā mērā ievieš autonomās braukšanas funkcijas.

Telpa

Galvenie elementi, kas piešķir automobilim īsta SUV izskatu, ir paaugstināts klīrenss (+15 mm), pateicoties lielāka diametra diskiem, tas padara automobili piemērotu vēl plašākam izmantojumam.

TNGA platforma palīdz nodrošināt iespaidīgu salona telpu, klasē plašāko bagāžas ietilpību un visaptverošu komfortu. Priekšējās un aizmugurējās pārkares samazināšana par 35 mm (–5 mm priekšā, –30 mm aizmugurē) nozīmē, ka jaunais modelis ir kopumā par 5 mm īsāks (4600 mm) un saglabā izveicīgo manevrētspēju, taču riteņu bāze ir pagarināta par 30 mm (2690 mm), piedāvājot vēl plašāku salonu.

Izceļot jaunā modeļa mērķtiecīgo, plato stāju, kopējais platums ir palielināts par 10 mm (1855 mm), un ir palielināta arī priekšējo un aizmugurējo riteņu šķērsbāze. Vienlaikus kopējais augstums ir samazināts par 10 mm (līdz 1650 mm).

Salonā bagāžas nodalījuma ietilpība aiz aizmugurējiem sēdekļiem ir palielināta un padarīta lietotājam draudzīgāka, galvenokārt pateicoties pilnīgi līdzenajai grīdai un 60 mm pagarinājumam, nodrošinot klasē lielāko bagāžas tilpumu, kas ir par 79 litriem lielāks nekā pašreizējam RAV4 modelim.

Veiksmīgs visā pasaulē

Toyota RAV4 startēja kā pionieris un nišas modelis, kļūstot aizvien veiksmīgāks – šodien tas ir viens no pasaulē labāk pārdotajiem automobiļiem. Kumulatīvais globālais pārdošanas apjoms četru paaudžu laikā kopš 1994. gada ir pārsniedzis vairāk nekā 8 miljonus, bet 2017. gadā pašreizējais RAV4 modelis bija pasaulē vislabāk pārdotais SUV ar 810 953 pārdotiem eksemplāriem.

1 Balstoties uz Regulu EK 2017/1153 ar EK ieviestajiem grozījumiem 2017/1231 – gaida galīgo homologāciju.

Pilnīgi jaunais RAV4 būs pieejams no 2019. gada janvāra.

Toyota Yaris Y20 – svinam Yaris 20 gadu jubileju

Toyota godina oriģinālo Yaris, par godu sava veiksmīgā B segmenta automobiļa 20 gadu jubilejai ieviešot 2019. gada modeļu klāstā jaunu Y20 aprīkojuma līmeni. Divdesmit gadu un trīs paaudžu laikā Yaris ir kļuvis par stabilu Toyota vislabāk pārdoto modeli Eiropā, kas tiek ražots zīmola Valensiānas ražotnē Francijā.

Atjaunotais Yaris klāsts, kas debitē Parīzes automobiļu izstādē, piedāvā jaunu multimediju sistēmu ar viedtālruņa integrāciju.

Y20 modeļi ieņems vietu 2019. gada Yaris modeļu klāsta vidū, aizvietojot pašreizējo Active Plus aprīkojuma līmeni un dāvājot klientiem augstas vērtības piedāvājumu. Būs pieejamas standarta un divu toņu krāsojuma versijas, pēdējām apvienojot sudraba krāsas, perlamutra vai melnu virsbūvi ar jaunu tumši pelēku jumta apdari.

Eksterjera stilā tiks izmantoti tumši pelēki elementi, izceļot Y20 pārējo Yaris klāstā. Šie elementi ietvers: 15 collu pelēkus, frēzētus vieglmetāla diskus un tumši pelēkus moldingus, priekšējo resti, sānu spoguļu korpusus un miglas lukturu ietvarus (ar hromētu apdari). Y20 būs aprīkoti arī ar spuras tipa antenu, kuras krāsa pieskaņota jumtam, tumši tonētu aizmugurējo stiklu un īpašām Y20 emblēmām uz aizmugurējiem statņiem.

Pelēkais tonis turpinās automobiļa salonā: viduskonsolē, stūres ielaidumos un jaunajā rūtota auduma sēdekļu apdarē. Salona kvalitātes sajūtu vēl vairāk izceļ matēta, hromēta gaisa ventilācijas atveru, audiosistēmas skaļruņu, mērinstrumentu un pārnesumu pārslēga sviras apdare, melni paklājiņi ar sudrabotu malu un Y20 emblēmas uz mērinstrumentu paneļa un priekšējo sēdekļu atzveltnēm.

Jauna multimediju sistēma

2019. modeļu gada Yaris jaunā multimediju sistēma gādā par braucēju vēlmi vienmēr būt tiešsaistē. Savienojamība aizvien biežāk ir svarīgs priekšnosacījums klientu lēmumā par pirkuma veikšanu, un jaunais aprīkojums nodrošinās vieglu viedtālruņa integrāciju un piekļuvi populārākajām un noderīgākajām aplikācijām.

Tās lietošana ir vienkārša – caur ērtu centrālo skārienekrānu. Reiz pievienota viedtālruņa saturu iespējams aplūkot un izmantot uz automobiļa ekrāna. Laika gaitā tās funkcionalitāti ir iespējams paplašināt, gūstot piekļuvi trešo pušu aplikācijām.

Sistēmai ir skaidrs un vienkāršs iekārtas un HMI dizains. To var lietot, lai izmantotu viedtālruņa navigācijas sistēmu un atbildētu ar balss komandām caur jauno mikrofonu un ar speciālu pogu vadības ierīcē, samazinot autovadītāja uzmanības novēršanu. Skārienekrāns reaģēs arī uz biežāk lietotajām vairāku pieskārienu kustībām, piemēram, ekrāna švīkošanu, tuvināšanu un attālināšanu.

JAUNĀ TOYOTA YARIS GR SPORT AR GAZOO RACING IEDVESMOTU VEIKTSPĒJU PASAULES DEBIJA

Ekskluzīvā Yaris GRMN veiktspējas hečbeka iedvesmots, jaunais Yaris GR SPORT ienes vēl vairāk sportiska braukšanas prieka Toyota supermini klāstā. Jaunais modelis, kas pārdošanā nonāks 2019. gadā, pasaules pirmizrādi piedzīvos Parīzes automobiļu izstādē un būs pirmais GR SPORT specifikāciju automobilis, kas tiks atklāts Eiropā.

GR SPORT aprīkojuma līmeņa ieviešana ir vēl viens piemērs, kā TOYOTA GAZOO Racing panākumi starptautiskajā autosportā tiek ieviesti aizraujošā GR zīmola ielu automobiļu jaunajā paaudzē. Toyota atgriešanās Pasaules rallija čempionātā 2017. gadā sekmēja uz veiktspēju fokusētā Yaris GRMN izstrādi, kas guva augstu kritiķu novērtējumu un kura 400 eksemplāri tika izpirkti vēl pirms automobilis sasniedza autosalonus.

Jaunais GR SPORT ievieš GAZOO Racing sportisko mantojumu Yaris klāstā, dāvājot tam patiesi aizraujošu veiktspēju un sportisku stilu. GRMN iedvesmotā balstiekārta piešķir Yaris lielisku vadāmību un atsaucīgumu. Tajā izmantoti Sachs Performance amortizatori, līdzīgi tiem, ar kādiem aprīkots GRMN, un monolīts (pretstatā cauruļu) stabilizatora stienis, kas nodrošina papildu stingrību. Automobilim ir arī sportisks izskats, tā klīrenss salīdzinājumā ar standarta Yaris ir pazemināts par 11 mm, un attālums no riteņa līdz virsbūvei samazināts par 18 mm.

Melnie 17 collu lietie vieglmetāla diski tiek piedāvāti ekskluzīvi GR SPORT, bet tie ir aprīkoti ar tādām pašām Bridgestone Potenza RE50 205/45R17 riepām kā GRMN modelis. Ierobežojot modeļa papildaprīkojumu nodrošināts, ka automobiļa masa netiek palielināta vairāk par 5 kg.

GR SPORT ir pieejams tikai piecu durvju versijā un aprīkots ar Yaris standarta 1,5 litru hibrīda elektrisko piedziņu.

Eksterjera stilā ievērots Yaris GRMN paraugs, tostarp melns divu toņu jumts ar spuras tipa antenu un aizmugurējo spoileru. Modelis aprīkots ar spīdīgi melniem durvju moldingiem, melnu šūnveida raksta resti, melniem sānu spoguļu korpusiem un melniem priekšējo miglas lukturu ietvariem. GR SPORT priekšējo lukturu dizains ir speciāli veidots ar melnu iekšējo apdari. Standarta aprīkojumā iekļauts arī tumši tonēts aizmugurējais stikls un GR emblēmas. Automobiļa priekšgalu un aizmugurējā bufera augšmalu iespējams papildināt ar sarkanām uzlīmēm, panākot vēl sportiskāku vizuālo pievilcību.

Salonā GR ietekme ir manāma, pateicoties GR zīmola priekšējiem sporta sēdekļiem, kas tapsēti ar melnu Ultrasuede materiālu, nošūti ar kontrastējošām sudrabkrāsas vīlēm un rotāti tumši pelēkiem zamša ielaidumiem. Autovadītājam nospiežot dzinēja iedarbināšanas pogu, ieslēdzas daudzfunkcionālais TFT displejs, attēlojot GR logotipu un radot noskaņu aizraujošam braucienam. Lai palīdzētu sasniegt maksimālu automobiļa vadāmības potenciālu, GR SPORT ir aprīkots ar tādu pašu neliela diametra trīs spieķu stūri kā Yaris GRMN.

Salona sportisko gaisotni papildina melna griestu apdare un matēti hromēta pārnesumu pārslēga sviras, gaisa ventilācijas atveru un durvīs uzstādīto audiosistēmas skaļruņu apdare. Kā noslēdzošais elements kalpo melnie GR zīmola paklājiņi ar sudrabkrāsas apmali. 

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pauls Timrots izsaka viedokli par ceļu būvdarbu projektēšanas kvalitāti un realitāti Latvijā (+ VIDEO) 31

Satiksmes eksperts Pauls Timrots raida skarbus vārdus Latvijas Valsts ceļu virzienā. "Jārada dienests, kas pārbaudīs vai ceļa infrastruktūra izplānota pareizi". Lasīt vairāk

 

Vadītāji ignorē neredzīgos gājējus - policija Liepāja pusstundas laikā sastāda septiņus protokolus 8

Liepājā pusstundas laikā septiņiem šoferiem noformēti protokoli un katram uzlikts 15 eiro naudas sods par neredzīgu gājēju nepalaišanu pāri ielai, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Kurzemes reģiona pārvaldes pārstāve Madara Šeršņova. Lasīt vairāk

 

Golf 8 jau uz konveijera (+ FOTO) 10

Globālajā tīmeklī parādījušies jaunā Golf 8 attēli, kurus tur ievietojis kāds Instagram lietotājs. Automašīna nofotografēta uz ražošanas līnijas kādā no Volkswagen rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Sadursme ar "gāzes" busiņu (+ VIDEO) 7

Vieglās automašīnas šoferis traucas visiem garām un saduras ar busiņu, kas veic kreiso pagriezienu. Vēlāk noskaidrojas, ka trieciens trāpījis tur, kur busiņam piemontēti gāzes iekārtas baloni. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti