Jaunie GTS modeļi: Porsche Panamera saimei pievienojas divi sportisti (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 16.oktobris 2018 9:54

Porsche ir pievienojis Panamera saimei divus sevišķi sportiskus modeļus.

Piemēram, standarta aprīkojumā ir ietverta Sport Design pakotne ar melniem virsbūves elementiem un lielām Alcantara virsmām salonā. Turklāt Porsche ir paplašinājis komforta un palīdzības sistēmu piedāvājumu, visā Panamera saimē iekļaujot projekcijas displeju ar daudzveidīgām konfigurēšanas iespējām.

Saviļņojums un efektivitāte: 460 ZS V8 motors un sporta izplūdes sistēma
Abu jauno Panamera GTS modeļu krūtīs pukst četru litru V8 motors ar 338 kW (460 ZS) jaudu un maksimālo griezes momentu 620 Nm, kas apvienojumā ar standarta aprīkojumā iekļauto sporta izplūdes sistēmu rada saviļņojošu skaņu un braukšanas pieredzi. Šis divturbīnu motors ar benzīna daļiņu filtru pārspēj priekšgājēju par 15 kW (20 ZS) un 100 Nm un paātrina Panamera GTS un Panamera GTS Sport Turismo no 0 līdz 100 km/h 4,1 sekundē, jo darbojas kopā ar standarta aprīkojumā iekļauto Sport Chrono pakotni. Abi modeļi sasniedz maksimālo ātrumu attiecīgi 292 un 289 km/h. Vilces spēks ir nepārtraukts, jo jauda uz Porsche vilces pārvaldības (PTM) pilnpiedziņas sistēmu tiek pārnesta ar astoņpakāpju PDK divsajūgu pārnesumkārbu. Izcilā veiktspēja tiek panākta ar mērenu degvielas patēriņu 10,3 l/100 km (Sport Turismo: 10,6 l/100 km) (sk. parindi); CO2 izplūde ir 235 g/km (Sport Turismo: 242 g/km). 

Veiktspēja un komforts: sporta šasija ar trīskameru pneimatisko piekari
Panamera GTS modeļu šasijas sistēmas ir izstrādātas, lai atspoguļotu to sportisko veiklību, un ir iespaidīgi dinamiskas. Standarta aprīkojumā ir iekļauta adaptīvā pneimatiskās piekare ar trīskameru tehnoloģiju, kas nodrošina elastīgu vadību un optimālu atsperu stingruma sadalījumu. Abu GTS modeļu sporta šasija ir pazemināta par 10 milimetriem, savukārt Porsche aktīvās piekares pārvaldības (PASM) funkcija ir pielāgota vēl sportiskākai kalibrēšanai. Ieguvums? Izcila sāniskā dinamika. Lielās bremzes (priekšā to diametrs ir 390 milimetru, aizmugurē — 365 milimetri) nodrošina ideālu palēninājumu.

GTS raksturīgais izskats: Sport Design pakotne ar melniem akcentiem
Salīdzinājumā ar priekšgājēju jauno Panamera GTS modeļu pamataprīkojuma komplekts ir ievērojami uzlabots vairākās jomās. Sport Design pakotne ar jaunu, melnu priekšgalu, melnu apdari aizmugures apakšdaļā un dažādiem tumšākiem elementiem uzsver sportiskāko veidolu. GTS modeļu standarta aprīkojumā ir 20 collu Panamera Design diski. Salons ir iekārtots ar raksturīgajiem melna Alcantara un anodēta alumīnija elementiem. Tāpat standarta aprīkojumā ietilpst apsildāma daudzfunkciju sporta stūre ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām un Alcantara apdari, kā arī Connect Plus modulis ar plašu digitālo pakalpojumu klāstu. Ar papildaprīkojumā pieejamo Interior GTS pakotni autovadītāji var individualizēt automobili ar dažādiem noformējuma elementiem, piemēram, tahometru, dekoratīvām šuvēm un GTS logotipiem kontrastējošos Carmine Red sarkanos vai Crayon pelēkos toņos.

Jaunums Panamera modeļiem: projekcijas displejs ar daudzām konfigurēšanas iespējām
GTS modeļos ir ierīkoti tādi paši jauninājumi kā otrās paaudzes Panamera saimei. Tie ietver Porsche Advanced Cockpit, palīgsistēmas, piemēram, Porsche InnoDrive ar adaptīvo kruīzkontroli, un papildaprīkojumā pieejamu stūrējamo aizmugurējo asi. Turklāt GTS ir uzstādīts būtisks elements, kas ir jaunums visā Panamera saimē, — projekcijas displejs. Autovadītājs var konfigurēt displeju, un tas projicē attiecīgās informācijas pilnkrāsu attēlu autovadītāja tiešajā redzamības laukā.

Vēl labāka ikdienas braukšanai: pirmā Panamera GTS Sport Turismo
Atbilstīgi Porsche tradīcijai GTS nozīmē Gran Turismo Sport. Porsche pirmais dalībai ceļu satiksmē atļautais sporta auto, kas sacīkšu tehnoloģijas izveda ielās, bija jau 1963. gadā izlaistā 904 Carrera GTS. Tai sekoja 924 GTS un 928 GTS, kas turpināja attīstīt koncepciju 80. un 90. gados. 2007. gadā GTS pieredzēja atdzimšanu ar Carrera GTS. Pirmā Panamera GTS paaudze tika izlaista 2011. gadā un sākotnēji tika piedāvāta tikai sporta sedana izpildījumā. Tagad jaunā Panamera GTS ir izlaista arī Sports Turismo izpildījumā. Ar bagāžnieka lielo vāku, zemo slieksni un palielināto tilpumu, kā arī 4+1 sēdvietu konfigurāciju jaunais GTS variants, kura pamatā ir 2017. gada modelis, atbilst visaugstākajiem ikdienas braukšanas standartiem, vienlaikus nodrošinot izcilu veiktspēju.

Jaunos GTS modeļus jau var pasūtīt. Panamera GTS bāzes cena ir 116 200 EUR (neiesk. PVN); Panamera GTS Sport Turismo bāzes cena ir 118 600 EUR (neiesk. PVN); 

Panamera GTS: kombinētais degvielas patēriņš 10,3 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 235 g/km.
Panamera GTS Sport Turismo: kombinētais degvielas patēriņš 10,6 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 242 g/km.

Patēriņa un CO2 izplūdes vērtība ir noteikta saskaņā ar jauno Pasaules vienoto vieglo automobiļu testēšanas procedūru (WLTP). No tā izrietošās NEDC vērtības pagaidām ir jāturpina norādīt. Šīs vērtības nevar salīdzināt ar vērtībām, kas ir noteiktas saskaņā ar līdz šim izmantoto NEDC mērīšanas procedūru.

Sīkāka informācija par jaunu vieglo automobiļu oficiālo degvielas patēriņu un oficiālo, specifisko CO2 izplūdi ir atrodama „Jaunu vieglo automobiļu degvielas patēriņa, CO2 izplūdes un enerģijas patēriņa vadlīnijās" [Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen], kas par brīvu ir pieejamas visās tirdzniecības vietās un no Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT).

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti