SEAT uzsāk krosovera Tarraco ražošanu (+ FOTO)

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 25.oktobris 2018 18:26

SEAT Tarraco ražošana sākas Volfsburgā- spāņu modelis no ražošanas platformas ripos kopā ar Volkswagen modeļiem - Tiguan un Touran.

Pirmo reizi aptuveni 20 gadu laikā Volkswagen rūpnīca Volfsburgā ražo citas Grupas markas modeli - SEAT Tarraco. Spāņu SUV, kas tika projektēts un izstrādāts Barselonā, izmanto MQB ražošanas platformas sinerģijas rezultātus. Volfsburgā spāņu modelis no ražošanas platformas ripos kopā ar Volkswagen modeļiem - Tiguan un Touran.

Solis pretim vairāku marku ražošanai paaugstinās Volkswagen galvenās ražotnes jaudas izmatošanu. Tarraco ražošana Volfsburgā ir daļa no Nākotnes pakta, kas 2016. gada beigās tika noslēgts starp uzņēmumu un tā padomi. Pakts ir tālejošs grafiks, lai uzlabotu Volkswagen zīmola ekonomisko dzīvotspēju un nākotnē stiprinātu uzņēmumu vēl vairāk.

SEAT Pētniecības un attīstības nodaļas viceprezidents Dr. Matias Rābe saka: “SEAT  Tarraco pilnībā projektēja un izstrādāja Spānijā. Tad kopā ar patiešām entuziastisku komandu Volfsburgas rūpnīcā automašīna tika sagatavota sērijveida ražošanai un tas notika ļoti īsā laikā. Tas vēl vairāk stiprina jau tā ciešās saites starp SEAT un Volkswagen.”

SEAT Ražošanas un loģistikas nodaļas viceprezidents Dr. Kristians Volmers skaidroja: “SEAT Tarraco parāda sadarbību starp Volkswagen Grupas zīmoliem, lai radītu sinerģiju. Šis jaunais SUV ļauj mums sasniegt un veidot jaunu segmentu, iegūt pārdošanas apjomu, uzlabot zīmola tēlu un palielināt mūsu spēju radīt peļņu.”

Volkswagen ražošanas valdes loceklis Dr. Andreas Tostmans norādīja: “Kompetents, pasaulē vadošais ražošanas tīkls visā Volkswagen Grupā ir viens no lielākajiem līdzekļiem efektivitātes uzlabošanai. SEAT Tarraco ir paraugs tam, kā vairākas rūpnīcas vienas Grupas ražošanas tīklā vienlaikus ražo automašīnas vairākiem Grupas zīmoliem.”

Šī ir piektā reize, kad Volkswagen galvenā ražotne Volfsburgā ir ražojusi modeli citam Grupas zīmolam. SEAT modelis Arose jau tika ražots Volfsburgā no 1996. gada beigām līdz 1998. gadam. Turklāt strādnieki Volfsburgā no 1974. -1978. gadam ražoja Audi 50, no 1974.-1978. gadam – Audi 80 un no 1993.-1997. gadam – Audi 100. Audi 50 pa lielam bija identisks Polo, kas tika montēts Volfsburgā no 1975. gada un tagad tiek ražots Pamplona rūpnīcā Spānijā. Audi 50 un Polo bija pirmās vācu mazās automašīnas ar šķērsiem dzinējiem un priekšpiedziņu.

Ar jauno flagmani Tarraco SEAT noslēdz savu SUV saimi, kas ietver arī Ateca un Arona.

 

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 7

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti