BMW peļņa trešajā ceturksnī sarukusi par 24% 2

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 7.novembris 2018 14:43

Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada trešajā ceturksnī strādājusi ar 1,4 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 24% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar jaunu bargāku kaitīgo izmešu testēšanas standartu ieviešanu Eiropas Savienībā.

Tāpat finanšu rezultātus negatīvi ietekmē globālās tirdzniecības saspīlējumi un izdevumi automobiļu atsaukumiem.

Tikmēr BWM tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 4,7% - līdz 24,7 miljardiem eiro.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 8.novembris 2018 22:04
2 2 Atbildēt

Kāpēc lai nebūtu peļņa? Štancē vienādas matrjoškas. Pamaina tikai izmēru, nosaukumu un motorus. Lielakoties pat salons viens un tas pats.

Bet VW jau vispār ir ideāli. Jo var to pašu VW "nosiltināt" un jau tirgot kā AUDI. Protams, dārgāk. Bet ja vēl uzliek poršes virsbūvi, jau var pielikt vēl dažus tūkstošus klāt. Nauda iet griezdamies.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Mini Countryman hibrīds ar visu tipu riteņu piedziņām (+VIDEO) 3

Kāpēc S burts Mini Countryman restē ir nevis sarkans, kā pienāktos, Cooper S, bet gan zaļš? Izrādās, ka šis Mini ir elektrificēts. Šis Countryman ir plug - in hibrīds! Lasīt vairāk

 

"Ford" pusvadītāju deficīta dēļ uz mēnesi slēdz ražotni Vācijā 3

ASV autobūves uzņēmums "Ford" uz mēnesi slēgs vienu rūpnīcu Vācijā, bet ražošana Indijas rūpnīcā apturēta uz nedēļu, ņemot vērā pusvadītāju deficītu koronavīrusa pandēmijas dēļ. Lasīt vairāk

 

Kia prezentējusi savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju 1

Digitālajā konferencē Kia atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli “Kustība, kas iedvesmo” (“Movement that inspires”) Kia prezentējusi savu nākotnes stratēģiju, kas paredz paplašināt darbību arī ārpus automobiļu ražošanas, radot ilgtspējīgus mobilitātes risinājumus klientiem. Lasīt vairāk

 

"Bite Latvija" Rīgas centrā atklājis sešas jaunas 5G bāzes stacijas vienkopus 4

Mobilo sakaru operators SIA "Bite Latvija" Rīgas centrā atklājis sešas jaunas 5G bāzes stacijas, kas ir līdz šim lielākais staciju skaits vienkopus, aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti