Land Rover iepazīstina ar pilnīgi jauno Range Rover Evoque (+ FOTO)

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 23.novembris 2018 13:04

Oriģinālais luksusa klases kompaktais SUV ir kļuvis vēl labāks. Dzimtenes pilsētā un kalnos jaunais pievienojas Range Rover saimei, piedāvājot iespēju izvēlēties elektriskos hibrīdmotorus.

Būdams kompakto luksusa klases SUV tirgus pionieris, kas visā pasaulē pārdots vairāk nekā 772 096 eksemplāros un saņēmis vairāk nekā 217 starptautiskus apbalvojumus, jaunais Range Rover Evoque ir izsmalcināta oriģinālā eksemplāra evolūcija. Radīts, nepārspējamo Range Rover mantojumu apvienojot ar vismodernāko tehnoloģiju, projektēts, izstrādāts un ražots Lielbritānijā – tas atbilst šodienas klientu vajadzībām.

Finbars Makfols [Finbar McFall], Jaguar Land Rover globālā mārketinga direktors: “Pirms astoņiem gadiem mēs radījām jaunu segmentu, un pasaule nolēma tam sekot. Tagad esam no jauna definējuši, ko nozīmē kompaktais luksusa klases SUV. Ar dizainu un jaunu sirdī un jaunākajām tehnoloģijām pie rokas jaunais Range Rover Evoque atbilst jūsu vajadzībām kā nekad agrāk un nodrošina, ka jūs sasniegsiet brauciena galamērķi jebkuros apstākļos.”

Uz oriģinālā modeļa tūlīt atpazīstamā dizaina bāzes būvētais jaunais Range Rover Evoque ir izsmalcināta īpatnējā kupejveida silueta evolūcija, kas atpazīstama ar savdabīgo, slīpo jumta līniju un piepacelto vidusdaļu, kas norāda uz piederību Range Rover saimei.

Izcilo ietilpību un proporcijas papildina izteiktie pleci un iespaidīgās riteņu arkas, kas komplektā ar 21 collas riteņiem veido spēcīgu un dinamisku iespaidu.

Dārgakmeņu formas elementu, piemēram, izteikti šauru Matrix LED  priekšējo lukturu ieviešana, nodrošina izsmalcinātāku priekšējo un aizmugurējo lukturu atveidu. Durvju rokturi vienā līmenī ar virsbūvi papildina gludo, estētiski veidoto formu, vienlaikus liekot pagriezienu rādītājiem radīt mērķtiecīgu dizaina iezīmi. Izvēles aprīkojumā pieejamie R-Dynamic elementi un spīdīgie vara akcenti vairo vienreizējo pievilcību.

Automobiļa salonā smalki veidotais dizains integrē lakoniskās virsmas un vienkāršās līnijas ar rūpīgi izvēlētiem augstākās klases materiāliem, lai rezultātā taptu luksusa klases minimālisma stila digitāla vadītāja vieta. Tehniskās apdares materiāli, kam tiek izmantota pārstrādāta plastmasa, tiek piedāvāti kā augstākās klases alternatīvas ādai, piemēram, Kvadrat vilnas sajaukums un Dinamica® zamšāda, kā arī Eucalyptus un Ultrafabrics™. Vadītāja vieta projektēta kā mierīga un rāma telpa, kas nodrošina, ka braucēji jūtas ērti, veselīgi un priecīgi, bet tehnoloģijas, piemēram, Touch Pro Duo sistēma ar dubulto skārienjūtīgo ekrānu un jaunu, ātrāku programmatūru, 16 veidos regulējamiem sēdekļiem un salona gaisa jonizēšanas iespējām, papildina paplašināto salona ietilpību.

Džerijs Makgoverns [Gerry McGovern], Land Rover galvenais dizainers: “Kad tālajā 2010. gadā savu debiju piedzīvoja Range Rover Evoque, tas izmainīja kompakto SUV pasauli, un ar jauno modeli ir iecerēts šo ievērojamo ceļojumu turpināt. Šis savdabīgais automobilis apvieno izsmalcinātību un prieku, lai radītu tik svarīgo emocionālo reakciju, kas cilvēkiem liks atskatīties un pasmaidīt.”

Iespaids ir gandrīz identisks, taču šoreiz automobilis ir būvēts uz Land Rover jaunās jaukto materiālu Premium Transverse arhitektūras pamata, un tā salonā ir vairāk vietas nekā iepriekš. Garāka riteņu bāze papildus nodrošina 20 mm vietu ceļgaliem un vairāk vietas sīklietu glabāšanai – lielākā cimdu nodalījumā un viduskonsoles mantu nodalījumā tagad var viegli ievietot planšetdatorus, rokassomiņas un pudeles. Bagāžas nodalījums ir par 10 procentiem lielāks (591 litri), kā arī daudz platāks, un tajā var viegli ievietot saliktus bērnu ratiņus vai golfa nūju komplektu; kad attiecībā 40:20:40 tiek nolocītas otrās rindas sēdekļu atzveltnes, bagāžas telpa palielinās līdz 1383 litriem.

Jaunā arhitektūra ir izstrādāta elektrifikācijai, un 48 voltu mērenais hibrīds ir pieejams jau sākumā, savukārt pie elektrotīkla pieslēdzamais hibrīda modelis būs piedāvājumā aptuveni 12 mēnešus vēlāk. Mērenā hibrīda piedziņa ir Land Rover pirmā, un tā darbojas, uzkrājot un zemgrīdas akumulatorā saglabājot parasti palēninājuma laikā zaudēto enerģiju, un šo procesu nodrošina motoram piestiprinātais un ar siksnu integrētais startera ģenerators. Braucot ar ātrumu, kas mazāks par 17 km/h (11 mph), motors bremzēšanas laikā izslēdzas. Uzsākot braukšanu, saglabātā enerģija tiek no jauna izmantota, lai palīdzētu motoram nodrošināt paātrinājumu un samazinātu degvielas patēriņu. Rezultātā papildus ietaupītajai enerģijai apbūvētās teritorijās ar intensīvu satiksmi tiek nodrošināts izsmalcināts, kluss un efektīvs brauciens.

Mērenā hibrīda, kas pieejams ar četru cilindru Ingenium benzīna un dīzeļmotoriem, CO2izmešu daudzums ir no 149 g/km, bet degvielas patēriņš – no 5,6 l/100 km) (balstoties uz NEDC Equivalent testu). Gada laikā saimei pievienosies vēl efektīvāks, pie elektrotīkla pieslēdzamais hibrīda modelis (PHEV) un trīs cilindru Ingenium benzīna motors.

Kompaktais SUV, kas ik detaļā atgādina Range Rover, apvieno spēju braukt pa jebkādu apvidu jebkuros laika apstākļos. Jaunajam Evoque ir pilnpiedziņas sistēma, kā arī uzstādīta otrās paaudzes Active Driveline ar Driveline Disconnect funkciju, lai uzlabotu efektivitāti, un Adaptive Dynamics sistēmu, lai nodrošinātu optimālu līdzsvaru starp komfortu un ātrumu. Terrain Response 2 – tehnoloģija, kas pirmo reizi tika iestrādāta lielajā Range Rover – automātiski nosaka braukšanas apvidus virsmu un attiecīgi pielāgo iestatījumus, savukārt Evoque tagad var pārvarēt līdz 600 mm dziļu (iepriekš – 500 mm) ūdenstilpi.

Slavenā Range Rover augstā vadītāja sēdpozīcija ir iegājusi digitālajā laikmetā, piedāvājot segmentā pirmo ‘ClearSight atpakaļskata spoguli’, kas transformējas HD video ekrānā. Ja atpakaļskatam traucē pasažieri vai liela izmēra mantas, autovadītājs vienkārši ieslēdz zem spoguļa esošo slēdzi, un auto augšdaļā esošā kamera izteiksmīgā augstas izšķirtspējas attēlā parāda, kas atrodas aiz automobiļa. Ekrāns nodrošina platāku (50 grādu) redzes lauku un izcilu redzamību sliktā apgaismojumā.

Jaunais Range Rover Evoque ir arī pirmais pasaulē, kurā ir uzstādīta Ground View tehnoloģija, kas efektīvi padara motora pārsegu neredzamu, projicējot kameras attēlu uz augstāko skārienjūtīgo ekrānu, lai autovadītājam būtu redzams 180 grādu skats zem automobiļa priekšējās daļas. Šī iespēja noder, cenšoties novietot automobili šaurā vietā, braucot uz augstām ietvēm pilsētas centrā vai braucot pa nelīdzenu apvidu, un tas ir Land Rover 2014. gadā apskatītās caurspīdīgā motora pārsega tehnoloģijas ieceres piepildījums.

Niks Rodžerss [Nick Rogers], Jaguar Land Rover Izstrādājumu projektēšanas nodaļas izpilddirektors:

"Zem šī automobiļa ādas slēpjas inženiertehniska revolūcija. Arhitektūra ir pilnīgi jauna, lai to varētu pielāgot pie elektrotīkla pieslēdzamā un mērenā hibrīda sistēmām, bet virsbūvei nav mainītas tikai durvju eņģes. Šasija ir būtiski pārstrādāta, lai iegūtu maksimālu virsbūves izturību, nodrošinot ierasto Range Rover braukšanas komfortu un izsmalcinātību.

"Tagad Evoque ir viedāks nekā jebkad agrāk. Mūsu informācijas un izklaides sistēmas programmatūra ir izsmalcināta, lai sniegtu intuitīvāku lietošanas ērtumu. Turklāt, lai nodrošinātu viengabala viedtālruņu integrāciju, esam pievienojuši Apple CarPlay un Android Auto."

Evoque ir pirmais Land Rover ar viedajiem iestatījumiem [Smart Settings], kur izmantoti mākslīgā intelekta algoritmi, lai noskaidrotu, kam autovadītājs dod priekšroku, un pildītu kalpotāja funkcijas. Papildus sēdvietas pozīcijai, mūzikas un klimata iestatījumiem, lai līdz maksimumam uzlabotu komfortu, Evoque spēj kontrolēt arī stūres kolonnas priekšrocības.

Jaguar Land Rover saistības pret Apvienotās Karalistes autobūves nozari ir turpinājums viena miljarda sterliņu mārciņu investīcijai, lai sniegtu atbalstu tā izveidei un nodrošināšanai. Tā ietver 110 miljonu mārciņu ieguldījumu uzņēmuma Apvienotās Karalistes rūpnīcā Heilvudā, Mersīsaidā vismodernākās un elastīgākās ražotnes izveidei.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 46

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

BMW 7.sērijas elektriskais modelis kļūs par jaudīgāko BMW 3

Interneta izdevums BMW Blog publicējis jaunu informāciju par 7.sērijas elektriskās piedziņas modeli, kas bavāriešu piedāvājumā tiks iekļauts tuvāko gadu laikā un kļūs par kompānijas jaudīgāko sērijveida modeli. Lasīt vairāk

 

10 miljoni 68 gadu laikā – Toyota saskaita, cik Land Cruiser pārdoti 68 gadu laikā 4

Japānas autobūves kompānija Toyota paziņojusi, ka apvidus auto Land Cruiser pārkāpis 10 000 000 saražoto eksemplāru robežu. Lasīt vairāk

 

Mairis Briedis turpmāk brauks ar revolucionāro Porsche Cayenne Coupé (+ FOTO) 21

Latvijas boksa zvaigzne Mairis Briedis uzsācis sadarbību ar Porsche pārstāvi Latvijā SIA "Baltijas sporta auto" un lietošanā saņēmis jauno un jaudīgo Porsche Cayenne Coupé. Šis spēkrats ir īpašs ar to, ka tas ir pirmais sporta auto starp apvidus klases automašīnām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti