27. novembrī, 55 gadus pēc oriģinālā 911 debijas, Losandželosā pasaule tika svinīgi iepazīstināta ar Porsche 911 astoto paaudzi. Tas ir pietiekams iemesls, lai atskatītos uz iepriekšējām septiņām paaudzēm.
Kopš 2011. gada sērija 991 ir līdz tam tehniski vislabākais 911 modelis. 991 izskatījās spēcīgāks par visiem līdzšinējiem 911, turklāt šo efektu pastiprināja platākā šķērsbāze un par desmit centimetriem pastieptā garenbāze. Piedevām tam bija adaptīvā aerodinamika: 911 bija pirmais Porsche sērijveida sporta automobilis, kas pārņēma šo tehnoloģiju no spaidera 918 hibrīda sporta superauto.
991 jaunizstrādātā salona pamatā bija Carrera GT arhitektūra. Tas apvienoja klasiskos 911 elementus, piemēram, piecus apaļus instrumentus, no kuriem viens bija augstas izšķirtspējas daudzfunkciju displejs, ar modernu noformējumu un paaugstinātu ergonomiku. Turklāt tika ieviesta jaunā Porsche komunikācijas pārvaldība (PCM) ar uzlabotu savienojamību, daudzskārienu monitoru un reāllaika ceļu satiksmes informāciju.
Zīmola simbols bija sportiskāks un jaudīgāks nekā jebkad agrāk. Alumīnija un tērauda konstrukcijas vieglsvara virsbūve bija vēl stingrāka un palīdzēja samazināt masu par 45 kilogramiem. Bāzes modeļa sešcilindru motora darba tilpums bija 3,4 litri, tomēr tas tik un tā sasniedza 350 ZS jaudu. Modeļu S jauda bija 400 ZS ar 3,8 litru darba tilpuma motoru, un GTS ar tādu pašu darba tilpumu pat sasniedza 430 ZS.
Tāpat kā 2015. gadā izlaistā jaunā 991 versija, modeļi 911 Carrera arī balstījās uz divu turbokompresoru jaudu. Apvienojumā ar trīslitru motoru trīs Carrera versiju — standarta, S un GTS — jauda bija attiecīgi 370, 420 un 450 ZS. 911 Carrera paātrinājās no nulles līdz 100 km/h mazāk nekā četrās sekundēs. Tika samazināts degvielas patēriņš un atgāzu izplūde.
Pieejamā jauda sasniedza jaunus apmērus variantos Turbo un GT, un vismaz 700 ZS jaudu modelim 911 GT2 RS. Ar maksimālo ātrumu 340 km/h šis bija visātrākais sērijveidā ražotais 911 modeļa vēsturē. 911 GT3 RS ar 520 ZS jaudu no 4,0 litru ātrgaitas atmosfēriskā motora ietvēra vairāk autosporta tehnoloģiju, nekā Porsche jebkad agrāk bija piedāvājis ceļu satiksmei domātā automobilī.
Modeļu klāsta odziņa bija targa 911, kas iemiesoja šīs koncepcijas klasisko ideju ar platu stieni, nevis B statņiem un apvienoja to ar atjautīgu jumta konstrukciju. Citi interesanti piedāvājumi bija modeļa varianti, piemēram, 911 Carrera T ar optimizētu masu, ļoti vieglais 911 R, kas tika saražots vien 991 eksemplārā, kā arī 911 GT3 RS, kura masa bija tikai 1370 kilogramu. Arī speciālizlaiduma modelis „911 50 gadu” bija ļoti pieprasīts, jo tika saražoti precīzi 1963 automobiļi. Svarīgu vietu uzņēmuma vēsturē ieņem sporta automobilis krāsā Irish Green ar neskaitāmām ekskluzīvām funkcijām, kas atstāja ražošanas līniju Cufenhauzenē 2017. gada 11. maijā, — miljonais 911. Šī 450 ZS pērle paliek Porsche AG īpašumā.
911 paaudze 991 bija absolūts Porsche bestsellers. No 2011. gada līdz 2018. gada 31. oktobrim ir uzbūvēti 217 930 automobiļi, bet tas vēl nav viss. Kopš debijas 1963. gadā līdz 2018. gada oktobra beigām Porsche kopumā ir saražojis 1 049 330 sērijas 911 automobiļu.