Toyota kļūst par 2020. gada Tokijas olimpisko spēļu lāpas stafetes oficiālo partneri

 

Foto: Publicitātes attēls

Fox Consulting | 1.decembris 2018 15:41

Toyota šodien paziņojusi par partnerību ar Tokijas olimpisko un paralimpisko spēļu organizatoru komiteju, un ir kļuvusi par 2020. gada Tokijas olimpisko spēļu lāpas stafetes oficiālo partneri.

Šīs sadarbības ietvaros Toyota palīdzēs stiprināt olimpisko spēļu garu un iedvesmos cilvēkus visā Japānā, tostarp katastrofu skartajos reģionos, piedaloties olimpiskās lāpas stafetes dalībnieku atlasē un citos pasākumos. Kā Tokijas olimpisko un paralimpisko spēļu mobilitātes partneris Toyota piedalīsies arī olimpiskās lāpas stafetē, nodrošinot priekšgalā braucošo automobili un demonstrējot aizraujošas, jaunas mobilitātes tehnoloģijas.

Toyota pašreizējais viceprezidents Mitsuru Kawai kā olimpiskās lāpas nesējs kompāniju pārstāvēja Nagano ziemas olimpiskajās spēlēs 1998. gadā. “Olimpiskā lāpa ir olimpiskā gara simbols. Atceros, kā 1998. gadā Nagano, turot rokā lāpu, sajutu tās iemiesotās atbildības un vēsturiskā nozīmīguma svaru. Toyota vēlas palīdzēt radīt iekļaujošu sabiedrību, kurā ikviens var izaicināt sevi sasniegt neiespējamo.”

Toyota atbalstīja arī 2018. gadā Buenosairesā notikušo Jaunatnes olimpisko spēļu lāpas stafeti, nodrošinot to ar Hilux un Toyota Prius markas automobiļiem. Toyota automobiļi izmantoti arī visās iepriekšējās Japānā notikušajās olimpiskajās spēlēs – 1964. gadā Tokijā, 1972. gadā Saporo un 1998. gadā Nagano.

Par Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) un Starptautiskās Paralimpiskās komitejas (SPK) vispasaules oficiālo mobilitātes partneri Toyota kļuva 2015. gadā. Palīdzot īstenot veiksmīgu 2020. gada Tokijas olimpisko spēļu norisi, Toyota nodrošinās jaunākās mobilitātes iespējas, kompetences atbalstu un tehnoloģijas.

Par Toyota olimpisko partnerību un vispasaules paralimpisko partnerību  

2015. gadā Toyota kļuva par SOK un SPK oficiālo vispasaules mobilitātes partneri laika periodam no 2017. līdz 2024. gadam, aptverot Ziemas olimpiskās un paralimpiskās spēles 2018. gada Phjončhanā, Korejā, un 2022. gadā Pekinā, Ķīnā, kā arī vasaras olimpiskās spēles 2020. gadā Tokijā, Japānā, un 2024. gadā Parīzē, Francijā.

Toyota kā partneris tiecas veicināt miermīlīgas, nediskriminējošas un ilgtspējīgas sabiedrības izveidi. Toyota, kā arī olimpiskās un paralimpiskās spēles vienojošās vērtības ir nemitīga pilnveidošanās un savstarpējā cieņa, kas satuvina visu pasauli draudzībā un solidaritātē, lai svinētu cilvēciskā potenciāla augstāko realizāciju. Toyota tic, ka mobilitāte nenozīmē tikai automobiļus – tā nozīmē arī izaicinājumu pārvarēšanu un sapņu piepildīšanu, ko iemieso uzņēmuma korporatīvā iniciatīva “Sāc savu neiespējamo”. Esot kustībā, iespējām nav robežu.

 

Toyota automobiļi, kas izmantoti Japānā notikušajās Olimpiskajās spēlēs


Lāpas stafete
Iepriekšējās olimpiskās spēles
Tokija, 1964. gads
7 automobiļi

(Crown Eight, Crown, Corona)
95 automobiļi (Corona, Master Line, Crown, Dyna, Light Van u.c.)
Saporo, 1972. gads
3 automobiļi (Land Cruiser)
51 automobiļi (Coaster, Crown u.c.)
Nagano, 1998. gads
36 automobiļi

(Prius, Harrier)
1520 automobiļi (Crown Majesta, Caldina, Ipsum, Corolla Van, Raum, RAV4, High Ace, Town Ace, Light Ace, Coaster HV, RAV4 EV u.c.)
 

Bilžu apraksti:

1.foto Toyota pašreizējais viceprezidents Kawai 1998. gada Nagano ziemas olimpisko spēļu olimpiskās lāpas stafetē pirms 20 gadiem. 

2.foto Crown Eight

3.foto Land Cruiser 50

4.foto First Generation Prius

5.foto Crown Eight Tokijas olimpisko spēļu olimpiskās lāpas stafetē 1964. gadā

6.foto Harrier un 1. paaudzes Prius Nagano olimpisko spēļu olimpiskās lāpas stafetē 1998. gadā

7.foto Land Cruise Sapporo 1972. gadā

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 19

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti