Honda atgriež piedāvājumā krosoveru Passport 4

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 3.decembris 2018 14:02

Losandželosas autoizstadē savu pirmo lielo uznācienu piedzīvojis Honda Passport – jauns krosovers, kas atgriežas ar jau agrāk izmantoto nosaukumu Passport.

Honda Passport japāņu kompānijas piedāvājumā nostāsies pa vidu diviem citiem krosoveriem – CR-V un Pilot, turklāt no pēdējā tas mantojis spēka iekārtu, pilnpiedziņu un braukšanas režīmu selektoru.

Automobiļa pamatā ir Global Light Truck platform ar McPherson statņiem priekšā un daudzsviru piekari aizmugurē. Šasijas un nesošās virsbūves elementi unicifēti ar Pilot un pikapu Ridgeline. Pēc gabarītiem Honda krosovers ir nedaudz lielāks par Jeep Grand Cherokee, bet riteņu bāze vienāda ar radniecisko Pilot – 2819 mm. Bagāžas nodalījums ir visai ietilpīgs: 1167 – 2206 litri, turklāt sīklietu nodalījumā zem grīdas ietilpst vēl 70,8 litri.

Passport Honda iecerējis kā visvairāk bezceļiem piemēroto modeli. Par to liecina nekrāsotie bamperi, riteņu arku uzlikas, bagāžas stiprinājumi uz jumta, īsās pārkares un līdz 213,4 mm palielinātais klīrenss. Salīdzinājumam var minēt, ka krosoveriem Pilot un CR-V atstatums līdz zemei ir attiecīgi 185 un 208 mm.

Honda Passport uzbraukšanas un nobraukšanas leņķis ir 20,6 un 26,8 mm un automobilis var vilkt līdz pat 2268 kg smagu piekabi. Par dzinējspēku tiek izmantots Pilot 3,5 litru V6 284 Zs (355 Nm) motors, kas darbojas pārī ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Arī pilnpiedziņas sistēma -VTM4 aizgūta no Pilot. Šī sistēma var nodot līdz 70% vilkmes aizmugures asij vai pilnībā novirzīt to uz vienu no riteņiem. Vēl vairāk pārliecības var iegūt, ja pievieno Intelligent Traction Management (ITM) vilkmes kontroles sistēmu ar četriem darba režīmiem. Šīs sistēma bāzes komplektā nav un tā iegūstama par piemaksu, toties būs citas noderīgas ekstras, piemēram, diožu lukturi priekšā un aizmugurē, ciparu mērinstrumenti, 8 pozīcijās elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, motora attālinātās iedarbināšanas funkcija, trīs zonu klimatkontrole, 20 collu riteņu diski ar vissezonas riepām, multimediju sistēma ar piecu collu ekrānu. Vadītājam palīdzēs Honda Sensing komplekts, kurā iekļauta aktīvā kruīzkontrole, joslas uzturēšanas sistēmas, aklās zonas uzraugs un automātiskās bremzes.  Papildaprīkojuma sarakstā Display Audio multimediju sistēma, kas savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto, 590 vatu Premium klases audio iekārta, apsildāmi un ventilējami sēdekļi, bezvadu uzlādes niša viedtālrunim, bagāžnieka vāka elektropievads.

ASV tirgū Honda Passport kļūs pieejams nākamā gada sākumā un konkurēs ar Ford Edge, Nissan Murano, Jeep Grand Cherokee, Toyota 4 Runner un Chevrolet Blazer.

Atgādināsim, ka SUV ar šādu nosaukumu Honda piedāvājumā bija arī no 1993.-2002.gadam.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
umņiks 3.decembris 2018 21:07
1 0 Atbildēt

Kuru amerikāni tas uztrauc?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti