Porsche papildina Cayman/Boxster saimi ar jauno 718 T (+ FOTO) - iAuto

Porsche papildina Cayman/Boxster saimi ar jauno 718 T (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 19.decembris 2018 9:52

Ar 718 T Porsche ir piešķīris divvietīgo sporta automobiļu klāstam 1968. gada 911 T askētisko konstrukciju. Jaunais Boxster un Cayman saimes modelis apvieno 220 kW (300 ZS) četrcilindru horizontālo turbomotoru un sevišķi saviļņojošu braukšanu.

T modeļiem raksturīgo augsto veiktspēju uzsver plašs aprīkojuma piedāvājums, kurā ietilpst 20 collu vieglmetāla diski, par 20 milimetriem pazemināta PASM sporta šasija, kas pirmo reizi šajā klāstā tiek piedāvāta apvienojumā ar divu litru turbokompresora motoru, saīsināts pārnesumpārslēgs, ko rotā pārnesumu apzīmējumi sarkanā krāsā, un pakotne Sport Chrono. Šo piedāvājumu var izmantot tikai kopā ar 718 T pamatmotoru. Gan Boxster, gan Cayman variantu Porsche piedāvā ar sešpakāpju pārnesumkārbu un Porsche griezes momenta vektorizēšanu (PTV), kas ietver pakaļējās ass diferenciāļa mehānisko bloķēšanu. Papildaprīkojumā ir pieejama arī Porsche divsajūgu pārnesumkārba (PDK).

Tradicionāli „T" Porsche modeļu nosaukumos nozīmē „Touring" un ir sinonīms vistīrākajam braukšanas priekam. 718 T jutīsies kā mājās uz līkumotiem lauku ceļiem, jo tā galvenais uzdevums ir nodrošināt dinamiskas braukšanas prieku. Divvietīgais automobilis iemieso šo filozofiju ar askētiskām funkcijām. Pie tām pieder melni rokturi durvju paneļos un sporta sēdekļi ar elektrisku divvirzienu regulēšanu, melnu Sport-Tex vidusdaļu un uz pagalvjiem izšūtu logotipu „718".

Savukārt Porsche komunikācijas pārvaldības (PCM) modulis ir aizstāts ar lielu uzglabāšanas nodalījumu, taču pircēji, kuri nevēlas atteikties no izklaides sistēmas, var to pasūtīt bez papildu maksas. Kopumā šie pasākumi līdzsvaro papildu masu, ko radījusi benzīna daļiņu filtra (GPF) uzstādīšana.

Salonā 718 T raksturu akcentē vairākas spilgtas sportiskas nianses: grezns polsterējums un ādas pārklājums nozīmē, ka ērtā, 360 milimetru GT sporta stūre ar režīmu slēdzi nodrošina īpaši stingru satvērienu. Melnās mērinstrumentu ciparnīcas rotā logotips „Boxster T" vai „Cayman T". Mērinstrumentu paneļa un viduskonsoles dekoratīvā apdare atmirdz spīdīgā melnā krāsā. Arī uz durvju sliekšņu līstēm ir redzams logotips „Boxster T" vai „Cayman T".

No ārpuses Porsche 718 T izceļas ar spēcīgu izskatu. Ar 20 collu vieglmetāla diskiem, kas krāsoti superspīdīgā titānpelēkā krāsā, apvienojumā ar PASM sporta šasiju, kura pazemina virsbūvi par 20 milimetriem, tas uz ceļa izskatās vienkārši satriecoši. Ahātpelēkie spoguļu korpusi un logotips „718 Boxster T" vai „718 Cayman T" uz sāniem norāda modeļa variantu, ko var noteikt arī no aizmugures pēc vidū novietotā sporta izpūtēja ar melnu, hromētu dubultcauruli. Virsbūvi pircēji var izvēlēties melnā, Indian Red sarkanā, Racing Yellow dzeltenā un baltā, kā arī Carrara White baltā, Deep Black melnā un GT Silver sudraba metāliskajā krāsā. Porsche piedāvā arī īpašās krāsas: Lava Orange oranžu un Miami Blue zilu. Atkarībā no aprīkojuma 718 T pircēji iegūst 5–10 % cenas priekšrocību salīdzinājumā ar līdzīgi aprīkotu pamatmodeli.

220 kW (300 ZS) horizontālais turbokompresora motors spēcīgi paātrina Porsche 718 T un sasniedz līdz pat 7500 apgriezienu. Divu litru četrcilindru turbomotors sasniedz maksimālo griezes momentu 380 Nm ar 2150 apgr./min, un pašmasa ir 1350 (PDK: 1380) kilogramu. Tā kā automobiļa energopiesātinājums ir 4,5 (4,6) kg/ZS, tas var paātrināties no nulles līdz 100 km/h 5,1 (4,7) sekundē(-s). Automobiļa maksimālais ātrums ir 275 km/h.

718 T standartaprīkojumā iekļautā pakotne Sport Chrono piedāvā braukšanas režīmus „Normal", „Sport", „Sport Plus" un „Individual", kurus var izvēlēties ar režīmu slēdzi uz stūres. „Sport" un „Sport Plus" aktivizē gan motora pārvaldības sistēmas, gan akseleratora sportiskākās īpašības, savukārt automātiskā divsajūgu funkcija sniedz atbalstu, kad manuāli pārslēdz uz zemākiem pārnesumiem. „Sport Plus" ļauj vēl precīzāk vadīt 718 T, nodrošinot Porsche aktīvās stabilitātes pārvaldības (PASM) sportiskāku konfigurāciju, adaptīvu virsbūves pozicionēšanu ar Porsche aktīvo transmisijas balstu (PADM) palīdzību un papildaprīkojumā pieejamo Porsche divsajūgu pārnesumkārbu. Kopā ar PDK lietošanai ir pieejama arī funkcija „Launch Control" un poga „Sport Response" režīmu slēdža vidū.

Viena no šī modeļa īpašajām iezīmēm ir dinamiskais pārnesumkārbas stiprinājums — PADM sistēma, kas pazemina vibrāciju motora/pārnesumkārbas zonā un samazina kustības, kas varētu ietekmēt braukšanas dinamiku piedziņas kopējās masas dēļ. Šī sistēma apvieno gan cieto, gan mīksto pārnesumkārbas balstu priekšrocības: mainoties slodzei un straujos pagriezienos vadāmība kļūst ievērojami precīzāka un stabilāka. Nelīdzeni ceļi neietekmē braukšanas komfortu.

Porsche 718 Cayman T bāzes cena sākas no 52 800 eiro, un 718 Boxster T — no 54 500 eiro, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Jaunos modeļus jau var pasūtīt 28 ES dalībvalstīs un citos tirgos, kur piemēro tos pašus standartus.

* 718 Cayman T: kombinētais degvielas patēriņš 7,9–8,1 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 180–186 g/km;
718 Boxster T: kombinētais degvielas patēriņš 7,9–8,2 l/100 km; kombinētā CO2 izplūde 181–187 g/km.

Patēriņa un CO2 izplūdes vērtība ir noteikta saskaņā ar jauno Pasaules vienoto vieglo automobiļu testēšanas procedūru (WLTP). No tā izrietošās NEDC vērtības pagaidām ir jāturpina norādīt. Šīs vērtības nevar salīdzināt ar vērtībām, kas ir noteiktas saskaņā ar līdz šim izmantoto NEDC mērīšanas procedūru.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti