"Hyundai" ceturtajā ceturksnī strādājis ar astoņos gados pirmajiem zaudējumiem 1

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 24.janvāris 2019 11:39

Dienvidkorejas autobūves uzņēmums "Hyundai Motor Co." pērn ceturtajā ceturksnī strādāja ar 203 miljardu vonu (158,3 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem, tādējādi reģistrējot pirmos zaudējumus pēdējo astoņu gadu laikā, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar valūtas kursu svārstību negatīvo ietekmi.

Pagājušajā ceturksnī uzņēmums pasaulē pārdeva 1,23 miljonus automobiļu, kas ir par 0,6% vairāk nekā pirms gada.

Tikmēr pērn kopumā "Hyundai" strādāja ar 1,6 triljonu vonu peļņu, kas ir par 63,8% mazāk nekā 2017.gadā.

"Hyundai" kopā ar māsasuzņēmumu "Kia Motors" ir piektā lielākā autobūves kompānija pasaulē.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
vadims 27.janvāris 2019 9:45
2 2 Atbildēt

Beidzot pēc 8 gadu garantijas laika cilvēki sapratuši šō kartonkastu īsto vērtību

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Jaunais Porsche 911 izrādījies ienesīgākais 2019.gada modelis 5

Vācu marka ar jauno 911 saimi nopelnījusi 2,24 miljardus eiro. Lasīt vairāk

 

367 Zs un 40 km ar elektrību - Audi elektrificē A7 Sportback (+ FOTO)

Frankfurtes autoizstādē skatāms Audi A7 Sportback 55 TFSI e Quattro – 367 Zs jaudīgs hečbeks, kas 40 km var nobraukt elektriskā režīmā. Lasīt vairāk

 

"Latvijas gāze" saskata labas perspektīvas CNG izmantošanā 6

Kalvītis: Mēs negribam būt Baltijas “aklais punkts” Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti