Micra klāsts tiek papildināts ar trīs jauniem automobiļu modeļiem. Jaunie dzinēji apvieno esošo 1,0 litru 70 ZS dabiski aspirēto benzīna dzinēju.
- 1,0 litra IG-T 100 ZS, manuālā pārnesumkārba
Pilnīgi jaunais 1,0 litra IG-T benzīna turbodzinējs nodrošina 100 ZS ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tas pilnībā atbilstEuro6d-Temp noteikumiem un aizstāj 0,9 litru 90 ZS benzīna iekārtu. Tas piedāvā lielāku jaudu (+10 ZS) un lielāku griezes momentu (+20 Nm), kā arī zemākas CO2 emisijas (-13 līdz -15 g/km, atkarībā no pakāpes) un uzlabotu degvielas ekonomiju (-0,6 līdz -0,7 l/100 km atkarībā no pakāpes), tādējādi samazinot automobiļa uzturēšanas izmaksas.
- 1,0 litra IG-T 100 ZS Xtronic
Nissan Micra tagad ir pieejama ar automātisko Xtronic pārnesumkārbu. Tā ir saistīta ar to pašu iepriekš aprakstīto jauno 1,0 litra IG-T100 ZS dzinēju. Automātiskā pārnesumkārba ir populāra autovadītāju izvēle pilsētā, kas satiksmē pavada laiku apstājoties un uzsākot braukšanu, un tās pievilcība aug ar katru mirkli: 2017. gada pavasarī, kad Nissan uzsāka šīs Micra paaudzes ražošanu, automātiskā pārnesumkārba bija 12 % no kopējā segmenta pārdošanas apjoma. Tiek lēsts, ka šis skaitlis 2020. gadā dubultosies un 2022. gadā sasniegs vairāk nekā 30 %.
- 1,0 litra DIG-T 117 ZS, manuālā pārnesumkārba
Jaunais Nissan Micra sērijas piedāvājums ir 1,0 litru DIG-T 117 ZS benzīna turbodzinējs, kas saistīts ar vairāk uz veiktspēju orientēto manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu.
Tā nav tikai IG-T 100 ZS iekārtas atkārtota un jaudīgāka versija - tas ir pavisam atšķirīgs dzinējs. To izstrādājusi Renault-Nissan-Mitsubishi aliance kopā ar Daimler, tāpat arī 1,3 litru benzīna dzinēju, kas nesen tika sākts uzstādīt Nissan Qashqai krosoveros.
DIG-T 117 ZS dzinējs ar tikai trīs cilindriem ir konstruēts tā, lai klientiem piedāvātu lielāku veiktspēju, izmantojot 180 Nm griezes momentu un papildu 20 Nm. Rezultātā 0-100 km/h 117 ZS modelis var sasniegt 9,9 sekundēs, kas ir par veselu sekundi ātrāk nekā 100 ZS manuālās pārnesumkārbas modelis (10,9 sekundes).
Micra 117 ZS nodrošina dinamiskāku darbību uz ceļa, pateicoties dažādām izmaiņām, piemēram, zemākam klīrensam (-10mm), kā arī uzlabotajai piekares regulēšanai, tādējādi optimizējot šī samazinājuma priekšrocības. Precīzāka stūrēšana padara automobili izveicīgāku un braukšanai patīkamāku.
Jaunā Nissan Micra N-Sport
Nissan Micra N-Sport ir jauna īpaša 2019. gada automobiļa versija, kas konstruēta, uzsvaru liekot uz Micra sportisko dizainu un patīkamo vadīšanas stilu. Automobilis atrodas pašā B segmenta "Warm Hatch" kategorijas centrā, ko ieņem tādi dalībnieki kā Ford Fiesta ST līnija, VW Polo R-Line, Peugeot 208 GT līnija un SEAT Ibiza FR.
Jaunpienācējam ir vairāki ļoti gaidīti dizaina uzlabojumi, kas palīdz tai izcelties citu starpā.
ĀRĒJIE UZLABOJUMI
- Vieglmetāla disku un durvju spoguļu uzliku oglekļa stila apdare
- Spīdīga melna apdare uz sānu moldingiem / priekšējiem un aizmugurējiem bamperiem
- N-Sport atpazīšanas zīme aizmugurē
- Aizmugurējais tonētais stikls
- Priekšējie halogēna miglas lukturi
IEKŠĒJIE UZLABOJUMI
- Alcantara / ādas stila salona audums
- Baltas gaisa ventilācijas atveres
- Priekšējā sēdekļa rokas atbalsts
- Melns griestu audums
- Sportiska dizaina grīdas paklāji
- Atpakaļskata kamera ar sensoriem automobiļa novietošanai stāvvietā
- iKey (attālināta atvēršana ar spiedpogas dzinēja iedarbināšanu)
Jaunā Nissan Micra N-Sport ir pieejama ar visiem trim jaunajiem dzinējiem – 1,0 litra IG-T 100 ZS ar manuālo pārnesumkārbu un Xtronic, kā arī DIG-T 117 ZS ar manuālo pārnesumkārbu. Tā ir pieejama četrās atšķirīgās korpusa krāsās – Passion Red, Solid White, Gunmetal Grey un Enigma Black.
Kā žurnaļugas (un valodnieki ar nemaz neatpaliek) staipa latviešu valodu - kā tādu mauku!!!
Bija tādi brīnumdarbi kā Īsā zeme, bija datora sāknēšana, datora beidzēšana, atkopēšana, nu jau ir dzinēja aspirēšana, drīz būs šurpturpbīdeklis ar lāpstiņmeti!