Jaunais Peugeot 208 – tagad oficiāli (+ FOTO) 3

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 25.februāris 2019 12:01

Francijas autobūves kompānija Peugeot publicējusi modeļa 208 pirmos oficiālos attēlus un atklājusi informāciju par mazās klases hečbeku, kas pirmizrādi piedzīvos Ženēvas autoizstādē (no 5.03).

Jaunais Peugeot 208 izgatavots uz CMP platformas, pieaudzis izmēros un veidots 508 saimes sedana stilistikā - tagad arī mazauto ir diožu lukturi ar vienādu grafisko zīmējumu priekšā un aizmugurē, kā arī zīmīgi diožu dienasgaismu lukturi, kas atgādina plēsīga zvēra ilkņus. Vizuālās pārmaiņas papildina pagarināts motora pārsegs, 17 collu riteņu diski un pārveidots radiatora režģis. Mazliet šarma un sportiskuma piedod arī glancētā līste visu bagāžnieka durvju garumā, difuzors un sporta izplūdes sistēma ar hroma uzgaļiem. Virsbūves krāsām pievienoti trīs jauni toņi: dzeltenais Faro, zilais Vertigo un sarkanais Elixir. Pavisam pieejamas piecas aprīkojuma komplektācijas: Access, Active, Allure, GT Line un GT.

Salonā būs ciparu mērinstrumenti, jauns stūres rats, skārienjutīgs ekrāns ar 5,7 vai 10 collu izmēru, sporta sēdekļi, bezvadu uzlādes niša viedtālrunim, četras USB pieslēgvietas. Vadītājam palīdzēs adaptīvā kruīzkontrole, Mirror Screen tehnoloģija visu veidu viedtālruņiem, joslas uzturētājs, parkošanās palīgs un asistents, kas brīdina par vadītāja nogurumu. Pieejama arī ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, aklā leņķa uzraugs un tuvo/tālo gaismu automātika.    

Hečbeka motoru piedāvājumā iekļauts benzīna trīscilindru agregāts ar 1,2 litru darba tilpumu un 75, 100 un 130 Zs jaudu. Spēka agregāts var strādāt kombinācijā ar piecu un sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai astoņu pakāpju automātu. Dīzeļdzinēju cienītājiem tiek piedāvāts 100 Zs jaudīgs 1,5 litru motors savienojumā ar sešu pakāpju manuālo kārbu.

Turpmāk 208 saime būs pārstāvēta ar elektriskās piedziņas modeli e-208. Tas komplektēts ar tādu pašu agregātu, kādu izmanto krosoveram DS3 Crossback E-Tense. Elektromotora jauda ir 136 Zs, bet bez papildu uzlādes iespējams nobraukt aptuveni 450 km (NEDC cikls). No standarta modeļa “elektriķis” atšķiras ar nedaudz savādāku radiatora režģi un pieslēgvietu uzlādes kabelim.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Conqueror 25.februāris 2019 13:24
1 0 Atbildēt

Šitas man patīk

felix65 25.februāris 2019 19:46
1 0 Atbildēt

Ņemams, tikai kamdēļ B klasei 17 collu riteņi?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto (+ VIDEO) 23

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš sarunājas ar Paulu Timrotu, pieskaroties pašlaik aktuālām tēmām, tostarp automobiļu elektrifikācijai, satiksmes drošībai, infrastruktūrai un plānošanai. Lasīt vairāk

 

Igauņu elektromobilim "Rīgas satiksme" uzliek 53 EUR sodu par stāvēšanu maksas zonā (+ FOTO) 29

Kā zināms, elektroautomobiļus, kuriem uzstādīta atbilstoša valsts reģistrācijas numura zīme, var novietot „Rīgas satiksmes” apsaimniekotajās autostāvvietās bez maksas, taču tas neattiecas uz viesiem pārējiem, arī ne no Igaunijas. Lasīt vairāk

 

Avārijā Latgalē gājis bojā cilvēks (papildināts 11:20) 1

Vakar Latvijā reģistrēti 115 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gāja bojā viens un cieta vēl 13 cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policija. Lasīt vairāk

 

Ugunsdzēsēju treniņa laikā iznīcināts 770 Zs jaudīgs Mustang (+ FOTO) 2

Amerikāņu ugunsdzēsēji treniņa laikā “sagriezuši gabalos” 770 Zs jaudīgo Ford Mustang Shelby GT500. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti