Jaunais Peugeot 208 – tagad oficiāli (+ FOTO) - iAuto

Jaunais Peugeot 208 – tagad oficiāli (+ FOTO) 3

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 25.februāris 2019 12:01

Francijas autobūves kompānija Peugeot publicējusi modeļa 208 pirmos oficiālos attēlus un atklājusi informāciju par mazās klases hečbeku, kas pirmizrādi piedzīvos Ženēvas autoizstādē (no 5.03).

Jaunais Peugeot 208 izgatavots uz CMP platformas, pieaudzis izmēros un veidots 508 saimes sedana stilistikā - tagad arī mazauto ir diožu lukturi ar vienādu grafisko zīmējumu priekšā un aizmugurē, kā arī zīmīgi diožu dienasgaismu lukturi, kas atgādina plēsīga zvēra ilkņus. Vizuālās pārmaiņas papildina pagarināts motora pārsegs, 17 collu riteņu diski un pārveidots radiatora režģis. Mazliet šarma un sportiskuma piedod arī glancētā līste visu bagāžnieka durvju garumā, difuzors un sporta izplūdes sistēma ar hroma uzgaļiem. Virsbūves krāsām pievienoti trīs jauni toņi: dzeltenais Faro, zilais Vertigo un sarkanais Elixir. Pavisam pieejamas piecas aprīkojuma komplektācijas: Access, Active, Allure, GT Line un GT.

Salonā būs ciparu mērinstrumenti, jauns stūres rats, skārienjutīgs ekrāns ar 5,7 vai 10 collu izmēru, sporta sēdekļi, bezvadu uzlādes niša viedtālrunim, četras USB pieslēgvietas. Vadītājam palīdzēs adaptīvā kruīzkontrole, Mirror Screen tehnoloģija visu veidu viedtālruņiem, joslas uzturētājs, parkošanās palīgs un asistents, kas brīdina par vadītāja nogurumu. Pieejama arī ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, aklā leņķa uzraugs un tuvo/tālo gaismu automātika.    

Hečbeka motoru piedāvājumā iekļauts benzīna trīscilindru agregāts ar 1,2 litru darba tilpumu un 75, 100 un 130 Zs jaudu. Spēka agregāts var strādāt kombinācijā ar piecu un sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai astoņu pakāpju automātu. Dīzeļdzinēju cienītājiem tiek piedāvāts 100 Zs jaudīgs 1,5 litru motors savienojumā ar sešu pakāpju manuālo kārbu.

Turpmāk 208 saime būs pārstāvēta ar elektriskās piedziņas modeli e-208. Tas komplektēts ar tādu pašu agregātu, kādu izmanto krosoveram DS3 Crossback E-Tense. Elektromotora jauda ir 136 Zs, bet bez papildu uzlādes iespējams nobraukt aptuveni 450 km (NEDC cikls). No standarta modeļa “elektriķis” atšķiras ar nedaudz savādāku radiatora režģi un pieslēgvietu uzlādes kabelim.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Conqueror 25.februāris 2019 13:24
1 0 Atbildēt

Šitas man patīk

felix65 25.februāris 2019 19:46
1 0 Atbildēt

Ņemams, tikai kamdēļ B klasei 17 collu riteņi?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 26

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Nissan uzsāk trešās paaudzes Leaf ražošanu (+ FOTO)

Japānas autoražotājs Nissan savā Sanderlendas rūpnīcā Apvienotajā Karalistē ir uzsācis jaunās paaudzes Leaf modeļa ražošanu, iezīmējot nozīmīgu soli uzņēmuma elektrifikācijas attīstībā. Lasīt vairāk

 

Turpinās tiesāt autotirgotāju Īli par krāpšanas mēģinājumu saistībā ar spēkratu piegādi policijai 6

Rīgas pilsētas tiesa šodien plkst. 10 turpinās skatīt krimināllietu pret pilnsabiedrības "A26" pārstāvjiem, tostarp uzņēmēju Māri Īli, par krāpšanas mēģinājumu saistībā ar automašīnu piegādi Valsts policijai (VP), liecina ieraksts tiesu kalendārā. Lasīt vairāk

 

Dzērājšoferim konfiscētu "Ferrari" izsolē pārdod par 176 tūkstošiem eiro (+ VIDEO) 12

Trīs gadu laikā, kopš Latvijā stājās spēkā likums, kas ļauj reibumā esošiem autovadītājiem konfiscēt automobili, atņemti vairāk nekā divi tūkstoši transportlīdzekļu. Daļa no tiem nonāk izsolēs, bet daļa Ukrainā. Viens no dārgākajiem realizētajiem spēkratiem bijis “Ferrari” par 176 tūkstošiem eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti