Audi pieslēdz elektrībai vairākus modeļus; hibrīdversijas iegūst A8, A7 Sportback, A6 un Q5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 26.februāris 2019 8:37

Vācijas autobūves kompānija Audi prezentējusi savus jaunos pie Plug-in strāvas pieslēdzamos modeļus, kas ar elektrību varēs nobraukt līdz pat 40 km pēc WLTP cikla. Jaunās modifikācijas ieguvuši A8, A7 Sportback, A6 un Q5.

Luksusa sedans A8, sportiskais A7 Sportback, biznesa sedans A6 un krosovers Q5 tagad būs pieejami arī hibrīdversijā ar Plug-in tehnoloģiju. Šādus modeļus varēs atpazīt pēc indeksa TFSI e nosaukumā, turklāt atkarībā no komplektācijas, spēka iekārtu, pārslēdzot režīmus, būs iespējams noregulēt par labu degvielai ekonomijai vai augstākai veiktspējai (šajā gadījumā tiek piedāvāts arī īpašs piekares „tūnings”).

Visi modeļi aprīkoti ar benzīna turbodzinēju, elektrohidraulisko bremžu sistēmu, transmisijā integrētu elektromotoru un 14,1 kilovatstundu akumulatoru.

Audi A8 L 60 TFSI e sistēmas kopējā jauda ir 449 Zs (700 Nm), Q5, A6 un A7 versijā 50 TFSI e attīsta 299 Zs (450 Nm), versijā  55 TFSI e — 368 Zs (500 Nm).

Bremzēšanas laikā Audi hibrīdi var rekuperēt līdz pat 80 kilovatiem enerģijas. Iedarbojoties uz bremžu pedāli ar nelielu spēku, strādās tikai elektromotors, bremzējot ar vidēju spēku, slodze tiks sadalīta starp elektromotoru un hidraulisko sistēmu, bet intensīvas bremzēšanas laikā strādās hidraulika.

Visu hibrīdmodeļu spēka iekārtām ir trīs režīmi: elektriskais EV, kombinētais Auto un Hold, kad tiek uzturēts esošais akumulatora uzlādes līmenis. Balstoties uz navigācijas datiem, elektronika var izstrādāt optimālo braukšanas režīmu, vizuāli informējot vadītāju brīžos, kad degvielas taupīšanas nolūkā, jāpaceļ kāja no akseleratora pedāļa.

Kompaktā uzlādes sistēma ir iekļauta arī jauno Audi plug-in hibrīdu standarta aprīkojumā. Tajā ir iekļauti kabeļi sadzīves un industriālajām ligzdām, kā arī vadības panelis. Kā papildaprīkojumu Audi piedāvā sienas turētāja skavu un mode 3 kabeli publiskām uzlādes stacijām. Uzlādes kontaktligzdā ar 7,2kW jaudu pilns akumulatora uzlādes cikls ilgst divas stundas.

myAudi lietotne ir praktisks automobiļa kontroles rīks. Tā nodrošina Audi connect klāsta pakalpojumus viedtālruņos. Izmantojot lietotni, iespējams attālināti pārbaudīt akumulatora un iespējamā nobraukuma statusu, sākt uzlādes procesu, iestatīt uzlādes taimeri, kā arī apskatīt uzlādes un patēriņa statistiku. Atkarībā no attiecīgā transportlīdzekļa aprīkojuma, izmantojot attālinātu klimata kontroles sistēmu, ir iespējams aktivizēt stūres, sēdekļu, spoguļu, vējstikla un aizmugurējā stikla apsildi, kā arī sēdekļu ventilāciju.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti