Porsche ievieš elektromobilitāti Saksijas ražotnē: Porsche AG uzraudzības padome ir nolēmusi, ka Macan nākamā paaudze būs pilnīgi elektriska.
Šis būs Porsche pirmais pilnīgi elektriskais kompaktais SUV, un ir paredzēts, ka tas atstās montāžas konveijeru nākamās desmitgades sākumā. Šī izstrādne nozīmē Porsche klāsta paplašināšanu elektromobilitātes jomā: Porsche pirmais vienīgi elektriskās piedziņas sporta automobilis Taycan tiks izlaists tirgū 2019. gada beigās, un drīz pēc tam parādīsies arī tā atvasinājums Taycan Cross Turismo.
„Elektromobilitāte un Porsche ir izcili saderīgi ne tikai tāpēc, ka tos vieno augsti efektīva pieeja, bet it sevišķi tāpēc, ka tie abi ir sportiski," komentē Porsche AG valdes priekšsēdētājs Olivers Blūme. „Līdz 2022. gadam mēs ieguldīsim elektromobilitātē vairāk nekā sešus miljardus eiro, un līdz 2025. gadam 50 % visu jauno Porsche automobiļu varētu būt elektropiedziņas sistēma. Tomēr nākamajos desmit gados mēs pievērsīsimies dažādām piedziņām, kas ietver vēl vairāk optimizētus benzīna motorus, no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdautomobiļu modeļus un vienīgi elektriski darbināmus sporta auto. Mēs gribam būt celmlauži tehnoloģiju jomā, tāpēc turpināsim konsekventi orientēt uzņēmumu nākotnes mobilitātes virzienā."
Lēmums par Macan nākamās paaudzes ražošanu uzņēmuma Leipcigas rūpnīcā tika pieņemts jau pagājušā gada jūlija sākumā. Šis ieguldījums elektromobilitātē Leipcigas ražotnē rada iespēju nākotnē ražot pilnīgi elektriskus automobiļus līdzšinējā ražošanas līnijā. Macan nākamā paaudze ir elektrifikācijas starta signāls. Tāpat kā Taycan, šajā kompaktajā SUV ir izmantota 800 voltu tehnoloģija un tā pamatā ir Porsche PPE (Premium Platform Electric) arhitektūra, kas ir izstrādāta sadarbībā ar Audi AG, tādējādi uzsverot ražotnes turpmāko dzīvotspēju un vēl vairāk uzlabojot tās pielāgošanās spēju un efektivitāti.
Porsche Leipzig GmbH uzsāka Cayenne SUV ražošanu 2002. gadā ar 259 darbiniekiem. Kopš tā laika ražotne ir nepārtraukti attīstījusies, lai kļūtu par vienu no modernākajām un ilgtspējīgākajām rūpnīcām autobūves nozarē. Modelis Macan jau 2011. gadā iezīmēja pavērsiena punktu un ir patiess veiksmes stāsts: kad tas tika izlaists, Leipcigas ražotne tika paplašināta par pilnvērtīgu rūpnīcu, kas ietver virsbūvju un krāsošanas cehu. Kad 2014. gada februārī rūpnīca uzsāka darbību, tika plānots saražot 40 tūkstošus kompakto SUV gadā; tagad tā katru gadu pasaules tirgiem saražo vairāk nekā 90 tūkstošus automobiļu. Pašlaik pēdējais paplašināšanās posms tika nodots ekspluatācijā pirms diviem gadiem. Tas ļāva tagad arī sēriju Panamera pilnīgi izgatavot Leipcigā un palielināt darbinieku skaitu līdz tagadējiem vairāk nekā 4000. Kopš pamatakmens ielikšanas ceremonijas 2000. gada februārī Porsche Leipcigā attīstībā ir ieguldījis vairāk nekā 1,3 miljardus eiro.