Porsche Macan nākamā paaudze būs elektriska

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 27.februāris 2019 6:28

Porsche ievieš elektromobilitāti Saksijas ražotnē: Porsche AG uzraudzības padome ir nolēmusi, ka Macan nākamā paaudze būs pilnīgi elektriska.

Šis būs Porsche pirmais pilnīgi elektriskais kompaktais SUV, un ir paredzēts, ka tas atstās montāžas konveijeru nākamās desmitgades sākumā. Šī izstrādne nozīmē Porsche klāsta paplašināšanu elektromobilitātes jomā: Porsche pirmais vienīgi elektriskās piedziņas sporta automobilis Taycan tiks izlaists tirgū 2019. gada beigās, un drīz pēc tam parādīsies arī tā atvasinājums Taycan Cross Turismo.

„Elektromobilitāte un Porsche ir izcili saderīgi ne tikai tāpēc, ka tos vieno augsti efektīva pieeja, bet it sevišķi tāpēc, ka tie abi ir sportiski," komentē Porsche AG valdes priekšsēdētājs Olivers Blūme. „Līdz 2022. gadam mēs ieguldīsim elektromobilitātē vairāk nekā sešus miljardus eiro, un līdz 2025. gadam 50 % visu jauno Porsche automobiļu varētu būt elektropiedziņas sistēma. Tomēr nākamajos desmit gados mēs pievērsīsimies dažādām piedziņām, kas ietver vēl vairāk optimizētus benzīna motorus, no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdautomobiļu modeļus un vienīgi elektriski darbināmus sporta auto. Mēs gribam būt celmlauži tehnoloģiju jomā, tāpēc turpināsim konsekventi orientēt uzņēmumu nākotnes mobilitātes virzienā."

Lēmums par Macan nākamās paaudzes ražošanu uzņēmuma Leipcigas rūpnīcā tika pieņemts jau pagājušā gada jūlija sākumā. Šis ieguldījums elektromobilitātē Leipcigas ražotnē rada iespēju nākotnē ražot pilnīgi elektriskus automobiļus līdzšinējā ražošanas līnijā. Macan nākamā paaudze ir elektrifikācijas starta signāls. Tāpat kā Taycan, šajā kompaktajā SUV ir izmantota 800 voltu tehnoloģija un tā pamatā ir Porsche PPE (Premium Platform Electric) arhitektūra, kas ir izstrādāta sadarbībā ar Audi AG, tādējādi uzsverot ražotnes turpmāko dzīvotspēju un vēl vairāk uzlabojot tās pielāgošanās spēju un efektivitāti.

Porsche Leipzig GmbH uzsāka Cayenne SUV ražošanu 2002. gadā ar 259 darbiniekiem. Kopš tā laika ražotne ir nepārtraukti attīstījusies, lai kļūtu par vienu no modernākajām un ilgtspējīgākajām rūpnīcām autobūves nozarē. Modelis Macan jau 2011. gadā iezīmēja pavērsiena punktu un ir patiess veiksmes stāsts: kad tas tika izlaists, Leipcigas ražotne tika paplašināta par pilnvērtīgu rūpnīcu, kas ietver virsbūvju un krāsošanas cehu. Kad 2014. gada februārī rūpnīca uzsāka darbību, tika plānots saražot 40 tūkstošus kompakto SUV gadā; tagad tā katru gadu pasaules tirgiem saražo vairāk nekā 90 tūkstošus automobiļu. Pašlaik pēdējais paplašināšanās posms tika nodots ekspluatācijā pirms diviem gadiem. Tas ļāva tagad arī sēriju Panamera pilnīgi izgatavot Leipcigā un palielināt darbinieku skaitu līdz tagadējiem vairāk nekā 4000. Kopš pamatakmens ielikšanas ceremonijas 2000. gada februārī Porsche Leipcigā attīstībā ir ieguldījis vairāk nekā 1,3 miljardus eiro.

Foto: Publicitātes attēls

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti