Mercedes prezentējis modernizēto GLC (+ FOTO)

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 1.marts 2019 10:37

Modernizācijas gaitā Mercedes-Benz GLC krosovers ticis pie jauniem motoriem un progresīvām drošības sistēmām.

Vizuālās pārmaiņas saistās ar savādāku radiatora resti, papildu hroma elementiem, diožu lukturiem jau bāzes aprīkojumā, sporta izplūdes sistēmu un jauniem bamperiem, savukārt salonā redzamākās pārmaiņas ir jauni dekori un multifunkciju stūre ar skārienjutīgām virsmām iestatījumu pārvaldīšanai. Tagad GLC tiek komplektēts ar ciparu mērinstrumentiem (12,5 collu ekrāns)un MBUX multimediju iekārtu (7 vai 10,25 collu ekrāns), kas pirmoreiz debitēja jaunajā A-klases modelī. Šī iekārta apveltīta ar mākslīgā intelekta iespēju, kas ar laiku var iemācīties izpildīt pat visai sarežģītas komandas. Multimedijus var vadīt arī ar balsi vai žestiem, tiesa, pēdējā funkcija drošības nolūkos pieejama tikai tad, kad automašīna nekustas – lai nenovērstu vadītāja uzmanību. Par piemaksu ražotājs piedāvā Energizing komforta vadību, kas apvieno dažādu iespēju kombinēšanu, savienojot gaismu un mūzikas, klimata un sēdekļu masāžas vai ventilēšanas funkcijas.

GLC navigācijas sistēma papildināta ar Augmented Video funkciju, kas ar video kameru palīdzību fiksē un parāda uz displeja māju numurus, ielu nosaukumus un ceļa norādes. Vadītājam palīdzēs arī aktīvā kruīzkontrole, automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma, joslas uzturētājs, kas prot pārkārtoties un palaist garām palīdzības dienesta tehniku, ja rodas tāda nepieciešamība, aklās zonas uzraugs, gājēju atpazīšanas sistēma, parkošanās palīgs, piekabes asistents utt.

Modernizētais krosovers pirmoreiz tiek komplektēts ar Dynamic Body Control piekari – smalku tehnoloģiju, kur katra riteņa amortizators tiks pastāvīgi noregulēts, vadoties no datiem, ko elektronika iegūst par motora, pārnesumkārbas, mašīnas ātruma, braukšanas apstākļiem un stūres iekārtas darbību.

GLC motoru klāstu veido divi benzīna turbo dzinēji ar 2,0 litru tilpumu un 197 un 258 Zs jaudu. Abi agregāti komplektēti ar 48 voltu elektrosistēmu un starterģeneratoru, kas dod papildu 150 Nm griezes momentu. Klienti varēs izvēlēties arī kādu no dīzeļa dzinējiem ar 163, 195 vai 245 Zs jaudu.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar ko būtu jāsāk, lai uzlabotu satiksmes drošību ilgtermiņā! Māris Ozoliņš, Pauls Timrots (+ VIDEO)

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto - 1.daļa. Lasīt vairāk

 

Madonas un Gulbenes apkārtnē atjaunoti vairāki tilti; atklāts tilts pār Aronu (+ FOTO)

Madonas un Gulbenes apkārtnē ir atjaunoti vairāki valsts autoceļu tīkla tilti. Trešdien 21. oktobrī Mārcienā uz autoceļa Trušļi–Mārciena (V895) tā 4,62. kilometrā tika atklāts viens no tiem - jaunizbūvētais tilts pār Aronu. Lasīt vairāk

 

Vairāki autovadītāji pēc uzbraukšanas gājējiem un velosipēdistiem pametuši avāriju vietas 5

Trešdien Latvijā notikuši vairāki negadījumi, kad autovadītāji, uzbraucot gājējiem vai velosipēdistiem, pametuši notikumu vietas, liecina Valsts policijas sniegtā informācija. Lasīt vairāk

 

Kā dīzeļauto panākt labākus tehniskās apskates rezultātus ? (+VIDEO) 51

Tas ir regulāri dzirdēts, ka cilvēki, lai dabūtu labākus tehniskās apskates rezultātus, vienu vai divas bākas izbrauc ar augstas kvalitātes dīzeļdegvielu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti