iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: jaunais "Peugeot 208", tagad arī ka elektroauto (+ FOTO) 6

 

Peugeot e-208 Allure Foto: iAuto.lv

iAuto | 5.marts 2019 14:47

Peugeot Ženēvas autoizstādē prezentē jauno Peugeot 208 versiju ar elektrisko motoru, kā arī konceptauto 508 Peugeot Sport Engineered ar veseliem trīs dzinējiem. Papildus 100% elektrificētajā stendā varēs aplūkot Peugeot 3008, 508 sedanu un 508SW universāli ar uzlādējamiem hibrīda dzinējiem

Ženēvā tiek prezentēts viens no populārākajiem Peugeot automobiļiem - jaunais 208 modelis.

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

To šajā enerģijas revolūcijas laikmetā var izvēlēties ar elektrisko, benzīna vai dīzeļa dzinēju. Iedvesmojoties no Peugeot Fractal konceptauto, 208 ir jaunākās paaudzes vadītāja vieta i-Cockpit ar 3D-ekrānu, kā arī mazo automobiļu segmentā labākās vadības palīdzības sistēmas. Tās kopā ar ekrānu, kas dublē viedtālruņa ekrānu, TomTom® Traffic 3D navigāciju un informāciju par satiksmi reālajā laikā, padara jauno Peugeot 208 par drošāko izvēli, kas bruģē ceļu uz pusautomātisku vadāmību.

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line salons Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 piedāvā aizraujošu un kaislīgu braukšanas pieredzi, pateicoties 100 kilovatu (136 zs) klusajam un nevibrējošajam elektrodzinējam ar 260 Nm griezes momentu. Vizuāli e-208 ir pamanāms pateicoties dekoratīvajam režģim, kas ir vienā krāsā ar virsbūvi, lauvas emblēmai, kas atkarībā no skatupunkta maina krāsu, kā arī uz aizmugurējā spārna esošajai monogrammai „e-208".

Konceptauto 508 Peugeot Sport Engineered – jaunas darbspējas

Peugeot Sport Engineered 508, kas ir attīstīts no 508 hibrīda sedana, ievada jauno elektroauto klāstu. Sportiskā auto aerodinamika ir izstrādāta tā, lai piedāvātu optimālu efektivitāti un darbspējas. Priekšējais bamperis ar asām līnijām un dekoratīvais režģis ar ventilācijas atverēm, virsbūves paneļi ar vārstiem, uz aizmugurējiem spārniem stabilizatori un aizmugurējā daļā jauns difūzeris. 

Pateicoties Peugeot inženieru darbam, 508 Peugeot Sport Engineered piemīt tādas pašas darbspējas kā automobiļiem ar 400 zirgspēku iekšdedzes dzinēju. Šī transportlīdzekļa ar četru riteņu piedziņu iespaidīgā paātrinājuma avots ir trīs dzinēju kombinācija: 200-zirgspēku Pure Tech benzīna dzinējs un divi elektriskie dzinēji – 110 zirgspēku priekšā un 200 zirgspēku aizmugurē. Saskaņā ar WLTP testēšanas metodi 508 Peugeot Sport Engineered var nobraukt līdz 50 kilometrus tikai ar elektrību.

Lauvas grib iekarot tirgu Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 GT Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 GT Line Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 Allure Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Peugeot e-208 Allure Foto: iAuto.lv

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Rodnijs 6.marts 2019 7:53
5 1 Atbildēt

Peugeot 508 gada auto! Labākais price/performance izpildījums ja ne pirmo gadu. Latvijā vēl ne tik populārs vecu aizspriedumu un vecmodīgas uztveres dēļ. Ja tā padomā tad pat mazliet žēl to bāleliņu kuri tērē pamatīgas summas uz vācu auto iegādi un jau tā pieraduši tērēt tiešām lielas summas uz remontiem un apkopēm kad varētu izkāpt no saviem ziepju burbuļiem un secināt, ka citi ražotāji piedā vā līdzvērtīgu, bet Peugeot gadījumā pat jūtami labāku aprīkojumu par to pašu cenu un zemākām uzturēšanas izmaksām ik gadu. Cilvēki! Izglītojaties!

kasinsh79 5.marts 2019 15:22
2 5 Atbildēt

Smux, bet neuzticams. Nekā cita piebilstama ne man, ne dīlerim.

viencexperc 6.marts 2019 9:39
2 1 Atbildēt

Piekrītu.

Par vācu auto sliktāki ir tikai ķīniešu auto, dacia un lada. Jo pat tie paši korejieši, japāni - pēc kvalitātes ir tādi paši, tikai lētāki, tātad, - labāki.

Bet es to sauktu nevis par "ziepju burbuļiem", bet par stulbu zombijošanu. Paskaties visur apkārt, pat so pašu iauto.lv.

Visur - VW piedāvā, VW prezentē, testē jauno VW, pat dīzeļgeita strādā kā reklāma. Muļķiem ir iezombēts, ka vācu auto ir "labi". Neviens jau neteiks, ka apdares kvalitāte VW ir tāda pati kā kia.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti