Ženēvas autoizstādē Porsche demonstrē vairākus jaunumus, tostarp Macan S – krosoveru, kas nākamajā paaudzē būs tikai un vienīgi elektrisks.
Porsche Macan S
Porsche Macan nākamā paaudze, kas startēs pēc 2020.gada, iegūs elektropiedziņu, taču pagaidām vēl iespējams izbaudīt to, ko sniedz kārtīgs V6 benzīna motors. Ražotāja dati liecina, ka 2019.gada Macan S aprīkots ar jaunu V6 dzinēju, kam ir 3 litru darba tilpums, un centrālā novietojuma dubultais turbokompresors. Dzinējs attīsta 354 Zs jaudu un 480 Nm griezes momentu un darbojas komplektā ar 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu, pilnpiedziņu un Porsche vilces kontroles sistēmu (PTM).
Foto: iAuto.lv
Vizuālo atpazīstamību jaunajam modelim nodrošina LED gaismas panelis automobiļa aizmugurē, LED diožu lukturi priekšā (jau bāzes versijā), Porsche komunikācijas pārvaldības sistēmas (PCM) 10,9 collu skārienekrāns salonā, pārveidotās un pārvietotās ventilācijas atveres un papildaprīkojumā pieejamā GT sporta stūre, kas ir pazīstama no 911.
PCM nodrošina piekļuvi jaunām digitālajām funkcijām, piemēram, viedai balss vadībai un standarta aprīkojumā pieejamai tiešsaistes navigācijai. Automobiļa komforta iekārtu klāsts arī ir papildināts ar satiksmes sastrēgumu palīgsistēmu, jonizatoru, kas uzlabo gaisa kvalitāti automobilī, un apsildāmu priekšējo vējstiklu.
Jaunie Porsche 718 Boxster T un 718 Cayman T
718 Cayman T Foto: iAuto.lv
Boxster un Cayman jaunais tūrisma variants 718 T apvieno 220 kW (300 ZS) jaudīgu 4 cilindru turbo opozītmotoru ar īpaši izsmalcinātām dinamiskajām komponentēm, piemēram, Sport Chrono pakotni un PASM sporta piekari, kas pazemina virsbūvi par 20 milimetriem. Automašīna ir aprīkota arī ar PADM adaptīvo virsbūves pozicionēšanu un Porsche griezes momenta vektorizāciju ar mehānisku aizmugurējā diferenciāļa bloķētāju standarta aprīkojumā.
Foto: iAuto.lv
Šīs funkcijas pirmo reizi ir pieejamas ar divu litru opozītmotoru. Šāda kombinācija nodrošina īpaši aizraujošu Porsche pieredzi divvietīgā sporta automobilī ar augstu veiktspēju: 718 T sevi vislabāk parādīs uz līkumainiem lauku ceļiem, par savu galveno mērķi izvirzot patiesu braukšanas prieku. Ar svarīgākajām funkcijām aprīkotais, askētiskais automobilis ir 1968. gada 911 T un 1987. gada 911 Carrera Clubsport pēctecis.
Porše kompānija ir palikusi ļoti atpalikusi. Gan dizainā, gan veiktspējā. Tāpat, porše nepiedāvā elektromotorus.
Agrāk, kad viņi bija atseviški no VW, viņi vismaz, centās kaut ko uzrazot. Atcerēsimies, ka viņi izveidoja pirmop sportisko krosoveru pasaulē. Tas atnesa lielu naudu un slavu ( pat gandrīz nopirka VW). Bet pēc tā laika mirst.
Es domāju, ka VW speciāli iznīcina porši, vairāku iemeslu dēļ.
Varbūt, kādreiz uzrakstīšu.