Pasaules pirmizrādi Ženēvas autoizstādē piedzīvo jaudīgākais Volkswagen – Touareg V8 TDI (+ FOTO)

 

Foto: iAuto.lv

Volkswagen | 7.marts 2019 11:46

89. Starptautiskajā Ženēvas autoizstādē, kas norisinās no 7. līdz 17.martam, Volkswagen iepazīstinājis ar jauno Touareg V8 TDI.

Ar 310 kW/421 ZS jaudu (kas pieejama 3500 līdz 5000 apgriezienu diapazonā) tas ir jaudīgākais ar dīzeļdzinēju aprīkotais vieglais apvidus automobilis (SUV), ko piedāvā Vācijas autobūves uzņēmums. Maksimālais griezes moments jaunajam turbo dīzeļdzinējam ir līdzvērtīgs superauto rādītājiem – 900 Nm (1000 līdz 3250 apgriezienu diapazonā). Šī jauda nodrošina pirmšķirīgu braukšanu neatkarīgi no tā, vai braucat lēnām, ātri vai pa bezceļiem. Klusais astoņu cilindru 4.0 litru dzinējs ir uzlabots ar biturbo sistēmu, kas papildināta ar papildu elektriskās piedziņas kompresoru. Touareg V8 TDI savu dinamisko dabu izrāda, sasniedzot ātrumu 100 km/h vien 4,9 sekundēs. Touareg 4.0 V8 TDI maksimālais ātrums ir ierobežots pie 250 km/h. Tāpat kā V6 modeļi Volkswagen produktu klāstā, arī jaunā V8 versija pilnībā atbilst Euro-6d-TEMP izmešu standarta prasībām. Zīmola nākotnes flagmanis tirgū atsevišķās valstīs nonāks 2019. gada maija beigās, bet par pieejamību Baltijas valstīs tiks ziņots atsevišķi.

Foto: iAuto.lv

Ekskluzivitāte jau standarta aprīkojumā. Jaunākā V8 krosovera modeļa pircējiem būs iespēja jau standartā izvēlēties starp Elegance vai Atmosphere dizaina pakotnēm. Abas šīs pakotnes V6 versijās ir par papildu samaksu. Atmosphere ir silts, valdzinošs interjers ar koka apdari un dabīgiem toņiem, bet Elegance dizainā dominē metāls kombinācijā ar īpaši izraudzītiem krāsu toņiem. Gan sēdekļu, gan durvju apdarei abās šajās versijās jau standartā izmantota āda. Kā izvēles iespēju, Touareg V8 TDI iespējams pasūtīt sportiskajā R-Line versijā.

Foto: iAuto.lv

Pneimatiskā balstiekārta un 19 collu diski. Salīdzinot ar jau tā ļoti labi aprīkotajiem V6 modeļiem, V8 standarta aprīkojums ticis paplašināts vēl vairāk. Papildus tiek nodrošināta pneimatiskā balstiekārta, elektroniski atverams un aizverams bagāžnieks, komforta sēdekļi, pretaizdzīšanas aizsardzība, nerūsējošā tērauda apdares pedāļi un Light & Sight pakotne (tostarp automātiski paštonējošie eksterjera spoguļi un automātiskā priekšējo gaismu kontrole). Turklāt Touareg V8 TDI jau standartā aprīkots ar 19 collu lietajiem Tirano diskiem.

Digitāls instrumentu panelis. Viena no daudzajām jaunās Touareg paaudzes tehniskajām inovācijām ir Innovision Cockpit, kas tiek piedāvāta kā izvēles opcija. Tajā 12 collu digitālo instrumentu paneļa ekrāns un 15 collu TFT skārienjutīgā Discover Premium informācijas un izklaides sistēma ir apvienota digitāli vadāmā informācijas, komunikāciju un izklaides sistēmā, ko iespējams intuitīvi kontrolēt un pilnībā personalizēt. Izmantojot Innovision Cockpit, autovadītājs var pēc savas patikas kontrolēt asistēšanas, braukšanas dinamikas un komforta sistēmas, personalizējot savu Touareg. Tādējādi tiek radīta pasaule, kurā autovadītājs un pasažieri vairs nepielāgojas automobilim, bet automobilis pielāgojas viņiem. Gluži kā viedtālrunis, auto tiek uzstādīts un pielāgots jūsu personīgajām vajadzībām.

Foto: iAuto.lv

Interjers kā luksusa komforta zona. Innovision Cockpit ekrāni ar stiklu pārklātām virsmām, miecēta āda, kā arī alumīnija un hroma detaļas ļauj saskatīt un sajust īpaši augsto kvalitāti. Koka pielietojums ir jo sevišķi elegants. Piemēram, Atmosphere dizaina pakotne – izliekta koka šaura spārna formas veidojums stiepjas pa visu priekšējā paneļa platumu. No oša koka veidotais viengabala izliektais veidojums imitē priekšējā paneļa formu. Autovadītājs un priekšā sēdošais pasažieris ventilētajos Savona ādas sēdekļos var arī baudīt masāžas funkciju, kas pieejama papildu komplektācijā.

Integrētas braucēja asistēšanas sistēmas. Touareg V8 TDI tirgū nonāks ar plašāku iespējamo asistēšanas, braukšanas dinamikas un komforta sistēmu klāstu. Starp šīm sistēmām ir tādas tehnoloģijas kā Night Vision (uztver cilvēkus un dzīvniekus tumsā, izmantojot termogrāfisko kameru), Traffic Jam un Roadwork Lane Assist (daļēji automatizēta stūrēšana un brīdinājumi par izbraukšanu no joslas līdz 60 km/h lielā ātrumā, paātrināšanās un bremzēšana), Front Cross Traffic Assist (reaģē uz ceļu šķērsojošu kustību automašīnas priekšā), aktīvā visu riteņu stūrēšana (nodrošina jaunajā Touareg kompaktklases automašīnas vadības ērtību), svārstību stabilizēšanas sistēma ar elektromehāniski kontrolētiem šķērsstabilizatora stieņiem, IQ.Light – LED Matrix priekšējās gaismas (interaktīvās tuvās un tālās gaismas, kas tiek kontrolētas ar kameras palīdzību) un uz priekšējo stiklu projicēts virtuālais displejs. Autovadītājs šīs Touareg tehnoloģijas spēj izbaudīt kā vienotu sistēmu, kas darbojas fonā  un padara braukšanu drošāku, ērtāku un intuitīvāku kā līdz šim.

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti