Jeep Gladiator stājas uz konveijera 5

 

Foto: Ekrānšāviņš no Twitter.com

iAuto | 22.marts 2019 5:25

ASV kompānija Jeep izgatavojusi pirmo sērijveida pikapu Gladiator, pievienojot modeļu izvēlei automobili ar kravas kasti, kas apvidus auto ražotāja piedāvājumā nav bijis kopš 1992.gada.

Jeep pikaps gandrīz pilnībā kopē Wrangler – konstruktori vien nedaudz slīpāk noliekuši radiatora augšējo daļu un izveidojuši lielākas ventilācijas atveres, kas bija nepieciešams, lai uzlabotu aerodinamiku un motora dzesēšanu. 

Jeep Gladiator ir 5,54 m garš, kas ir 79 cm vairāk nekā Wrangler, bet riteņu bāzes izmērs bāzes modeli pārsniedz par 49 cm. Tik liela pikapa apgriešanās rādiuss prasa savu – 13,7 m, automobiļa uzbraukšanas, nobraukšanas un garenpārgājības leņķis ir attiecīgi 43,6, 26 un 20,3 grādi. Gladiators var pārvarēt 762 mm dziļus ūdens šķēršļus, vilkt līdz pat 3,75 tonnu smagu piekabi, bet 1,50 x 1,32 m izmēru kravas kastē var pārvadāt 725 kg kravas.

Pikapam pieejami divi pilnpiedziņas varianti: Roc-Trac ar sadales kārbu un Tru-Lok elektroniski bloķējamiem diferenciāļiem abos tiltos, kā arī Command-Trac ar pieslēdzamu priekšējo tiltu un citu pazeminošā pārnesuma pārnesumskaitli.  Gladiators būs komplektēts ar pastiprinātiem Dana 44 jaunās paaudzes tiltiem, bet versijā Rubicon - ar 33 collu apvidus riepām, atslēdzamu priekšējo stabilizatoru un pastiprinātiem buferiem. Versijām Overland un Rubicon piedāvās divus variantus trīssegmentu cietā jumta ar ātri demontējamiem paneļiem un aizmugures stikla mehānisko pievadu, bez tam, Gladiator pieejams arī Sunrider jumta mīkstā materiāla pārklājs.

Dzinēju klāstu veidos 3,6 litru V6 Pentastar (289 Zs) ar Start-Sop sistēmu, kā arī 364 Zs sešcilindru dīzeļdzinējs ar trīs litru darba tilpumu. Benzīna motors var strādāt kombinācijā ar sešpakāpju mehānisko vai astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, dīzelis – tikai savienojumā ar automātisko transmisiju.

Pikapa aprīkojumā būs Uconnect ceturtās paaudzes multimediji ar 5, 7 vai 8,4 collu ekrānu, Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, USB un USB-C pieslēgvietu, 7 collu mērinstrumentu panelis, priekšējā video kamera (Rubicon), diožu optika, audio iekārta ar sabvūferi un portatīvo bezvadu skaļruni. 

Jeep Gladiator piedāvās četrās aprīkojuma versijās: Sport, Sport S, Overland un Rubicon, dīleru centriem jaunos gladiatorus sāks piegādāt 2020.gada pavasarī.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Sad 22.marts 2019 15:04
4 3 Atbildēt

Brrriesmīgi neglīts

torkjis 23.marts 2019 2:52
2 0 Atbildēt

Nu bļaaa. Pa autobusa logu redzēju, kā vecs Wrangler aizvilka pa 3.joslu. Teikšu godīgi - konkrēta lamata!

Walacc 22.marts 2019 15:17
1 2 Atbildēt

bet luk Start /stop funkcionalitate galigu garam USA, ja rapjas kalnos tad nedod dievs, nobremzejot tas luznis izslegs dzineju, IMO tai vispar vajadzeja but opcijai ko pircejs izvelas likt/nelikt pie iegades.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā baltkrievu tālbraucējs Polijā 350 eiro sodu nopelnīja (+ VIDEO) 1

Baltkrievu "fūres" vadītājs, kurš krustojumā un uz gājēju pārejas apsteidz netrafarētu policijas automašīnu, tiek apturēts un saņem sodu PLN 1500 (350 EUR) apmērā. Lasīt vairāk

 

Biedrība: Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām 6

Autovadītāji Rīgā arvien biežāk pārkāpj liegumu braukt pa sabiedriskā transporta joslām, lēš biedrība "Izglītības, kultūras un inovatīvo projektu asociācija", kas īsteno kampaņu "Cieni sabiedrisko!". Lasīt vairāk

 

Vai CSN 113. punkts ļauj turpināt kustību pa labo joslu ārpus apdzīvotām vietām? Jā vs Nē 2.DAĻA (+ VIDEO) 47

iAutolv skaidro noteikumus, kas attiecas uz braukšanas kārtību joslās un apsteigšanu apdzīvotās vietās un ārpus tām. Ir arī jautājumi, tādēļ skatāmies video un rakstām savus komentārus. Lasīt vairāk

 

40 gadi bez kārtīga remonta: “Kur paliek mūsu ceļa nodoklis, ko maksājam?” Protests Rojā (+ VIDEO) 15

Pēdējā administratīvi teritoriālā reforma Roju pievienoja Talsiem, rojniekiem solīja, ka uz novada centru tie varēs aizbraukt pa sakārtotu ceļu. Taču realitātē viņiem regulāri salauztas automašīnas, dārgi remonti. Viņuprāt, arī atpūtnieki izvēlas piejūras ciemam mest līkumu. Lai beidzot skaļāk pievērstu uzmanību nesakārtotajam ceļam, ap 250 automašīnu devās protesta braucienā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti