"Fiat Chrysler" atsauc piedāvājumu apvienoties ar "Renault" , vaino Francijas valdības nostāju 4

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 6.jūnijs 2019 8:27

Itālijas un ASV autobūvnieks "Fiat Chrysler Automobiles" (FCA) ceturtdien atsauca piedāvājumu apvienoties ar Francijas autoražotāju "Renault", norādot, ka šāds lēmums pieņemts, jo gaidāms, ka nebūs iespējams panākt vienošanos ar Francijas valdību.

"Pašlaik Francijā nav politisko apstākļu, lai īstenotu šādu vienošanos," teikts FCA paziņojumā.

"Renault" iepriekš pavēstīja, ka tā uzraudzības padome nav spējusi pieņemt lēmumu apvienošanās jautājumā sēdē trešdienas vakarā, jo valdības pārstāvis lūdzis atlikt galīgā lēmuma pieņemšanu līdz vēlākam laikam. Francijas valsts ar 15% akciju ir lielākais "Renault" īpašnieks.

Francijas finanšu ministrs Bruno Lemērs pagājušajā nedēļā sacīja, ka abu uzņēmumu apvienošanās būtu "reāla iespēja Francijas autobūves industrijai".

Tomēr Francijas valdība izvirzīja vairākus nosacījumus, tostarp, ka apvienošanās rezultātā nedrīkst tikt slēgtas rūpnīcas, ka apvienotā uzņēmuma galvenajai mītnei jābūt Francijā, ka jāturpina pastāvēt "Renault" un Japānas autobūvētāja "Nissan" aliansei, kā arī pieprasīja sniegt garantijas, ka tiks veiktas investīcijas.

"Renault" pietuvināta informēta persona žurnālistiem teica, ka Lemērs lūdzis sarīkot "Renault" padomes sēdi otrdien, 11.jūnijā - pēc tam, kad viņš būs atgriezies no vizītes Tokijā, kurā viņam bija plānots apspriest ieceri par "FCA un "Renault" apvienošanos ar Japānas finanšu ministru Taro Aso un "Nissan" vadības pārstāvjiem.

"Renault" padomes sēdē trešdienas vakarā priekšlikumu par apvienošanos atbalstījuši visi padomes locekļi, izņemot darbinieku pārstāvi un divus "Nissan" pārstāvjus. Tomēr abi "Nissan" pārstāvji lūguši sēdes protokolā ierakstīt, ka "viņi teiks "jā", tikai nepieciešams vēl nedaudz laika", pastāstīja informētā persona.

Kā ziņots, FCA pagājušajā nedēļā ierosināja apvienošanos ar "Renault", kas abiem uzņēmumiem varētu ietaupīt vairākus miljardus eiro.

Šis apvienošanās darījums radītu pasaulē trešo lielāko autoražotāju pēc "Volkswagen" un "Toyota", un nodrošinātu FCA piekļuvi "Renault" elektrisko automobiļu tehnoloģijām.

Savukārt "Renault" iegūtu piekļuvi FCA plašajam biznesam ASV un uzņēmuma zināšanām saistībā ar pikapu un vieglo apvidus automobiļu ražošanu.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Walacc 6.jūnijs 2019 14:43
1 0 Atbildēt

Eiropiešiem jau ar nav nemaz tik saldi pērkot ko USA, līdz ar to ko īpaši pārmest kādam par problēmām ar sociālām saistībam mazākais ir nekorekti. Tas pats Daimler nopērkot Chrysler - iebrauca auzās ka maz neliekas.

Merks 6.jūnijs 2019 17:47
1 1 Atbildēt

Un kurš nav iebraucis auzās ar usas auto nozari, teslu drīz arī laidīs uz pārdošanu, tas ir tikai laika jautājums.

Eiropā pārsvarā nevienam nav nepieciešami dārgi un nekvalitatīvi automobīli.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti