Krievu koncerns Kalašņikov iepazīstinājis ar kompaktu izmēru pilsētas mazauto Ovum, kas darbojas ar elektrību.
Ražotājs uzsver, ka šis ir modernizēts modelis, kam uzlabota gan konstrukcija, gan gaitas rezerve.
Pirmais Ovum tika prezentēts 2018.gadā. Toreiz tas bija 500 kg smags trīsriteņu transportlīdzeklis, kura 20 Zs elektromotors ļāva sasniegt 80 km/h, bet strāvas krājumu pietika aptuveni 150 km.
Jaunajam Ovum ir jau četri riteņi un brutālāks dizains, regulējama piekare, jauna bremžu, kondicionēšanas un apsildes sistēma, kā arī palielinātas ietilpības akumulatori, kas zaļajam pilsētas auto ļaus nobraukt garāku distanci.
Pērn kompānija Kalašņikov atzīmējās ar konceptu CV-1 – uz padomjlaika Iž Kombi bāzes radītu elektromobili, kas bija apgādāts ar 300 Zs elektromotoru (maks.atdeve īslaicīgi 680 Zs) un bez papildu uzlādes varēja nobraukt aptuveni 350 km.
Nevaru saprast, ko viņi domāja ar to "ovum".
Ovum latīnu valodā nozīmē - olšūna (dzimumsūna) , un vēl ir tāds gliemezis - Archachatina Marginata Ovum.
Spriežot pēc paramtriem, laikam gliemezi.
Tagad, galvenais, lai atkal punduris nesastrādā kariņu. Tagad tas briest Gruzijā, un, protams, Baltkrievijā. Arī Daunbasā nedaudz palielinās aktivitāte. Lai cik dīvaini nbūtu, firmai "kalašņikov" jābūt pret militāriem konfliktiem. Citādi sankcijas paplašināsies, aizliegto rietumu tehnoloģiju saraksts paplašināsies, un nāksis iztikt bez ovuma. Vai atkal kaut ko uzdāvināt ķīniešiem, lai viņi palīdz ar kaut kādiem mezgliem. Tikai ko viņiem vēl var atdot? Zelta raktuves atdotas
www.pnp.ru/politics/kita...-v-rossii.html
Baikāla ezers atdots
topwar.ru/156158-kto-pr...jat-putin.html
Meži atdoti
www.svoboda.org/a/29494630.html
vēl atdots gabals strīdīgās teritorijas un viena sala. Bet tas jau tāds sīkums. Krimu savāca, Austrumos atdeva, tā ka viss kārtībā.