BMW prezentējis jaunās paaudzes X6, kas Vācijas tirgū nonāks novembrī un maksās vismaz 75 500 eiro.
Trešās paaudzes modeļa pamatā ir CLAR platforma, ko izmanto arī 5. un 7.sērija, kā arī X5, kas veido X6 tehnisko bāzi. Vizuālās pārmaiņas vislabāk saskatāmas priekšpusē, kas izceļas ar pilnīgi jaunu bamperi, dienasgaismu un galvenajiem lukturiem. Citāda ir arī radiatora reste, kas pieaugusi izmēros un ieguvusi vēl vairāk hromētā spīduma. Aizmugurē jaunajam X6 piešķirta 8-sērijai līdzīga optika, bet jumts kļuvis vēl slīpāks, radot vēl sportiskāku kopējo tēlu. Papildaprīkojuma sarakstā iekļauta opcija, kas ļauj izgaismot automašīnas radiatora resti - diodes var to pastāvīgi izcelt diennakts tumšajā laikā vai izgaismot tikai tad, kad tiek atslēgtas vai aizslēgtas durvis.
Papildlistē arī lāzergaismas ar adaptīvajiem LED starmešiem, kas izgaismo ceļu līdz pat 500 m attālumam, 20-22 collu (19 collas standartā) riteņu diski, xLine un M Sport aprīkojuma paketes, kā arī Offroad pakete ar virsbūves aizsargiem, četrām braukšanas programmām un pneimatisko piekari.
Izmēros jaunais modelis mainījies maz: garumā tas pieaudzis par 2,6 cm līdz 4,94 m, platumam pielikti 15 mm, bet augstums samazinājies par 6 mm. Lielākais ieguvums riteņu bāzei, kas pateicoties iegūtajiem 42 mm, tagad sasniedz 2975 mm. Lielāks kļuvis arī bagāžnieks, ietilpinot 580-1530 litrus.
Automašīnas salonā iebūvēts 12,3 collu digitālais mērinstrumentu panelis, liels skārienekrāna displejs un bezvadu uzlāde viedtālrunim. BMW X6 vadītājs varēs paļauties uz viedo palīgu, kas spēj apstrādāt balss komandas. Pieejama arī žestu vadība un vesela plejāde elektronisko palīgu, ieskaitot kruīza kontroli, aklās zonas uzraugu, avārijas bremzēšanas sistēmu, stāvvietā novietošanas palīgu un joslas uzturēšanas asistentu.
Motoru piedāvājumā iekļauts 3,0 litru sešcilindru benzīna dzinējs ar 340 Zs un 4,4 litru V8 motors ar 530 Zs, bet dīzeļus pārstāv 3,0 litru sešcilindru agregāts ar 265 un 400 Zs. Visi darbojas kombinācijā ar xDrive pilnpiedziņu un 8AK. Jaudīgākie benzīna un dīzeļa variant ir M modeļi, kas pieejami līdz ar tirdzniecības startu. Ražotājs norādījis, ka 530 zirgspēku versija 100 km/h sasniedz 4,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums, kā jau parasti – ierobežots pie atzīmes 250 km/h. Vēlāk X6 versijām pievienosies īpaši jaudīgs M modelis ar 600 Zs un hibrīdmodifikācija ar iespēju akumulatoru uzlādēt pie mājas elektrotīkla.
Jaunās paaudzes modeļa oficiālā pirmizrāde notiks septembrī, Frankfurtes autoizstādes ietvaros, bet tirgū tas nonāks novembrī. Sākumā vācu medijos parādījās informācija, ka jaunais modelis maksās no 75 500 eiro, tagad paziņots, ka cenas ražotājs vēl neatklāj. Izdevums Autobild prognozē, ka tā varētu būt aptuveni 75 000 eiro par bāzes modeli, ka sir aptuveni 2500 eiro vairāk nekā prasa par aktuālo modeli.
Tu "dīvāna spečuks", ei labāk strādāt!
Tavi murgi jau sen apnika!