Gada pirmajā pusē Renault saglabā savu tirgus daļu strauji sarūkošajā tirgū

Foto: iAuto.lv

Renault | 16.jūlijs 2019 15:32

Renault pretojas notiekošajam tirgus sarukumam, saglabājot pārdošanas apjomu 6,7 %, kas pasaules tirgū kopumā kritusies par 7,1 %, un tirgus daļu 4,4 %, pārdodot 1 938 579 transportlīdzekļu.

"Kā jau tika sagaidīts un bez jauniem produktiem, Renault saglabāja savu tirgus daļu gada pirmajā pusē tirgū, kurā bija vērojams straujš kritums. Tas nozīmē apjomu samazinājumu par 6,7 %. Gada otrajā pusē, mēs koncentrēsimies uz tādiem veiksmīgajiem jauninājumiem kā jauno Clio un ZOE ieviešanu Eiropā, Arkana laišanu klajā Krievijā, Triber pirmiznācienu Indijā un Renault City K-ZE radīšanu Ķīnā," sacīja Olivjērs Marguets (Olivier Murguet), Renault izpildkomitejas loceklis, tirdzniecības un reģionālo nodaļu direktors.

Gada pirmajā pusē Renault reģistrēja 1 938 579 pārdotos automobiļus, kas liecināja par pārdošanas apjumu samazinājumu par 6,7 %, kopējā pasaules tirgū par 7,1 %.

Pārdošanas apjomi Eiropā saglabājās nemainīgi, kopumā tirgū, kurā notika sarukums par 2,5 %. Reģionos, kas atrodas ārpus Eiropas, Renault pārdošanas apjomi bija pakļauti strauji sarūkošai globālajai tendencei.

Elektromobiļu segmentā Renault markas pārdošanas apjomi visā pasaulē pieauguši par 42,9 % (vairāk nekā 30 600 automobiļu). Eiropā ZOE auto pārdošanas apjoms palielinājās par 44,4 % (25 041 transportlīdzekļi) un Kangoo Z.E. par 30,7 % (4 653 transportlīdzekļi). Gada otrajā pusē Ķīnā Renault laidīs klajā Renault City K-ZE un paātrinās savu ofensīvu elektromobiļu nozarē, investējot uzņēmumā JMEV (piektajā lielākajā elektromobiļu ražotājā valstī).

Eiropā reģistrācija bija stabila tirgū, kas samazinājās par 2,5 %. Uzņēmuma Renault B tirgus segments apstiprina savus panākumus ar tādiem auto kā Clio, Captur, Sandero un arī jauno Duster. Clio joprojām ir otrais vislabāk pārdotais transportlīdzeklis Eiropā, un Captur ir pirmais krosovers savā tirgus segmentā. Arī VKA (vieglo kravas auto) pārdošanas apjoms palielinājās par 7,5 %, savukārt, Eiropā šajā segmentā tika novērots pieaugums par 3,7 %.

Dacia zīmols Eiropā sasniedza jaunu pārdošanas rekordu ar 311 024 pārdotiem automobiļiem (+10,6 %), kā arī rekordlielu tirgus daļu ar 3,3 % (+0,4 punkti). Šis pieaugums saistīts ar jauno auto Duster un Sandero pārdošanas sniegumu.

Ārpus Eiropas Renault īpaši cieta no tirgus krituma Turcijā (-44,8 %) un Argentīnā (-50,2 %) un pārdošanas beigām Irānas tirgū (Renault bija pārdevis 77 698 transportlīdzekļus 2018. gada pirmajā pusgadā), kopš 2018. gada augusta.

Krievijā, otrajā lielākajā valstī pēc pārdošanas apjoma, Renault ir līderis ar tirgus daļu 28,8 %, ar augšupejošu 0,45 punktu atzīmi. Tirgū, kas samazinājās par 2,4 %, pārdošanas apjomi samazinājās par 0,9 %.

LADA reģistrēja 2,5 % pieaugumu līdz 174 186 pārdotajām automašīnām ar 21,0 % tirgus daļu (+1,0 punkti), pateicoties veiksmīgai tā darbības jomas atjaunošanai. LADA Granta un LADA Vesta ir divi visvairāk pārdotie spēkrati Krievijā.

Renault zīmola apjoms kritās par 9,1 % līdz 64 431 pārdotiem auto, līdz Arkana auto ražošanas uzsākšanai gada otrajā pusē. 

Brazīlijā Renault pārsniedza tirgus atveseļošanos, kas palielinājās par 10,5 %. Pārdošanas apjoms palielinājās par 20,2 % līdz 112 821 spēkratiem, un tirgus daļa sasniedza 9,1 % (+0,7 punktus), pateicoties Kwid auto, kas tika pārdoti vairāk nekā 40 500 vienībās, par 36,5 %, lai kļūtu par piekto vislabāk pārdodamo transportlīdzekli (9. vieta 2018. gada 1. pusgadā).

Āfrikā Renault nostiprina savas līderpozīcijas ar 19,3 % tirgus daļu, pārdodot gandrīz 110 000 transportlīdzekļu, jo īpaši pateicoties tās darbības rezultātiem Marokā, Dienvidāfrikā un Ēģiptē.

Marokas tirgus daļa joprojām saglabājas sākotnējā līmenī, kas mērāma 43,3 %. Dacia saglabā līderpozīcijas ar automobiļu Logan un Dokker panākumiem. Renault zīmols ierindojas otrajā vietā ar Clio auto – vislabāk pārdodamo spēkratu Marokā.

Dienvidāfrikā Renault markas pārdošanas apjomi pieauga par 3,6 % līdz gandrīz 11 900 vienībām, veidojot 4,9 % tirgus daļu.

Gada otrajā pusē Indijā, gaidot Triber auto laišanu klajā, Renault tirgus daļa otrajā ceturksnī stabilizējās 2,1 % apmērā.

Triber ir kompakts transportlīdzeklis ar nepārspējamu pielāgojamību, kas var pārvadāt līdz pat septiņiem cilvēkiem. Tas ienāk tirgus segmentā kā auto, kas līdz 2022. gadam aizņems gandrīz 50 % no Indijas tirgus. Renault tādējādi papildina vietējo piedāvājumu, kas jau ietver tādus auto kā Kwid un Duster.

Ķīnā Renault apjomi samazinājušies par 23,7 % tirgū, kas kritās par 12,7 % kopējā tirgū, līdz ar to aizkavējot Renault City K-ZE, jaunā elektropilsētas auto, izstrādi gada otrajā pusē.

RENAULT TIRGUS PERSPEKTĪVA 2019. GADAM

Sagaidāms, ka 2019. gadā globālais transportlīdzekļu tirgus samazināsies, salīdzinot ar 2018. gadu.

Paredzams, ka Eiropas tirgus būs stabils (izņemot, tā saucamo “cieto” Breksitu), Krievijas tirgus kritīsies par 2 līdz 3 %, un Brazīlijas tirgus pieaugs par aptuveni 8 %.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

PAPILDINĀTS 24.08 ar Circle K atbildi; autovadītājs netic savām acīm - Circle K iepilda par 8 l vairāk gāzes nekā pieļauj bākas tilpums (+ FOTO) 36

Autovadītājs uzpildot autogāzi Circle K Ogres DUS pamanījis, ka viņa mašīnas tvertnē pēc skaitītāja iepildīts ievērojami vairāk nekā spētu uzņemt pārbūvē iemontētā 32 litru tvertne. Lūk, viņa stāsts. Lasīt vairāk

 

Porsche Taycan salonā būs četri ekrāni (+ FOTO) 1

Ar jauno Taycan sākas jauna Porsche ēra, un zīmola pirmais pilnīgi elektriskais sporta automobilis nosaka salona iekārtojuma standartus. Lasīt vairāk

 

Vecumnieku novadā kritiskā stāvoklī valsts autoceļi (+ VIDEO) 4

Sausā laikā putekļu vērpetes, mitrā – ūdens lāmas, bet pavasarī un rudenī kāds ceļa posms allaž neizbraucams. Tādi esot visi valsts autoceļi Vecumnieku novadā. Lasīt vairāk

 

Huawei Latvijā prezentē pirmo 5G viedtālruni Mate 20 X (5G) 3

Uzņēmums HUAWEI ceturtdien, 22. augustā, prezentēja savu pirmo 5G viedtālruni Latvijā - HUAWEI Mate 20 X (5G), demonstrējot tālrunī pieejamās inovācijas un darbības iespējas Tele2 5G tīklā. Vietdtelefonus Latvijā varēs iegādāties jau augusta beigās - mobilo sakaru operatora Tele2 tīkla veikalos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti