Elektriskā Porsche Taycan prototips 24 stundās nobrauc 3425 km (+ FOTO) 6

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 20.augusts 2019 8:03

Tieši pirms pasaules pirmizrādes 4. septembrī izmēģinājumos Nardo ātrgaitas trasē Itālijā pirmssērijveida Taycan 24 stundās nobrauca precīzi 3425 kilometrus.

Šī distance aptuveni atbilst attālumam no Nardo līdz Tronheimai Norvēģijā. Nokaitētajā izmēģinājumu trasē Itālijas dienvidos vidējais ātrums bija no 195 līdz 215 km/h. Pirms izlaišanas tirgū Taycan apliecināja tālbraucēja īpašības 42 °C maksimālajā gaisa temperatūrā un trases temperatūrā līdz 54 °C. Izmēģinājums tika veikts bez pārtraukumiem, jo Taycan prototipam bija jāapstājas, tikai lai ātri uzlādētu akumulatoru un nomainītu braucējus. Komanda sastāvēja no sešiem Porsche autovadītājiem izmēģinātājiem. Kvalitātes nodrošināšanas pārbaude norisinājās izturības un karsta klimata testa ietvaros.

Par modeļa Taycan ražošanu atbildīgais viceprezidents Štefans Vekbahs ar prieku informēja, ka „Taycan bez problēmām veica šo ambiciozo izturības braucienu”, un piebilda: „Nardo sasniegtie rezultāti uzsver oriģinālās 800 voltu tehnoloģijas priekšrocības un tās augsto brieduma pakāpi. Līdz Taycan izlaišanai tirgū gada beigās mēs būsim nobraukuši vairāk nekā sešus miljonus izmēģinājuma kilometru visā pasaulē.”

Tehnoloģija: 800 voltu sistēma
Taycan ir pirmais pilnīgi elektriskais sērijveida automobilis ar 800 voltu sistēmas spriegumu. Šī tehnoloģija ir palīdzējusi 919 Hybrid trīs reizes pēc kārtas uzvarēt Lemānas 24 stundu sacīkstēs un tagad ienāk sērijveida ražošanā.

800 voltu tehnoloģija nodrošina nemainīgi augstu veiktspēju, saīsina uzlādes laiku un samazina kabeļu masu un iesaiņojuma apjomu. Izturības pārbaudes braucienā Nardo tehniskajā centrā tika izmantotas Porsche Engineering Group GmbH 800 voltu lieljaudas uzlādes stacijas.

Nardo izcilību apliecināja arī Taycan sarežģītā termoregulācija. Termoregulācijas pamatā ir ļoti efektīva, intelektiska augstsprieguma komponentu dzeses un apsildes sistēma. Tā nepieļauj iespējamos elektroenerģijas zudumus pārmērīgas siltuma izdalīšanās dēļ un nodrošina, ka tad, kad automobilis ierodas uzlādes stacijā, tiek sasniegta visefektīvākajam uzlādes procesam optimāla temperatūra.

Automobilis: pirmais Porsche pilnīgi elektriskais sporta auto
Iespaidīga ir ne tikai jaunā Porsche Taycan izturība. Tā elektriskā piedziņa ir izstrādāta tā, ka var nodrošināt pilnu jaudu pat pēc vairākiem paātrinājumiem ar īsu intervālu. Jūlija beigās pirmssērijveida automobilis lidlaukā paātrinājās no 0 līdz 200 km/h vismaz 26 reizes pēc kārtas. Vidējais paātrinājuma skaitlis braucienos, kuros tika uzņemts laiks, nesasniedza 10 sekundes. Atšķirība starp ātrāko un lēnāko paātrinājuma braucienu bija 0,8 sekundes.

Trase: Nardo tehniskais centrs Apūlijā (Itālijā)
Nardo tehniskajā centrā, kas aizņem vairāk nekā 700 hektārus, ir vairāk nekā 20 izmēģinājuma trašu un testēšanas iekārtu. Tā klientu vidū ir 90 autobūves nozares uzņēmumu, un tajā strādā vairāk nekā 150 darbinieku. Kopš 2012. gada izmēģinājumu poligonu vada Porsche Engineering Group GmbH, kas ir Dr. Ing. h. c. F. Porsche AG Štutgartē pilnīgi piederošs meitasuzņēmums.

Izmēģinājumu centrs ir izveidots 1975. gadā, izbūvējot leģendāro trasi, un piedāvā plašas testēšanas iespējas visos izstrādes posmos. 12,6 kilometrus garā, vienīgā šāda veida ātrgaitas trase pasaulē tika izbūvēta, lai testētu automobiļus ekstremālos apstākļos un padarītu efektīvākus izstrādes procesus. Jūlija vidū tika sekmīgi pabeigta izmēģinājumu centra rekonstrukcija. Veikto uzlabojumu vidū bija inovatīvas aizsargbarjeru sistēmas uzstādīšana. To Porsche Engineering ir izstrādājis speciāli ātrgaitas izmēģinājumiem Nardo. Darbi ietvēra arī 106 tūkstošus kvadrātmetru plašā braukšanas dinamikas sektora pilnīgu renovāciju.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
gunbox 20.augusts 2019 14:53
2 0 Atbildēt

Izņemot info par tāda poligona eksistēšanu, pārējais ir tukša muldēšana un dezinformācija.

saf 20.augusts 2019 16:35
1 1 Atbildēt

"Izmēģinājums tika veikts bez pārtraukumiem, jo Taycan prototipam bija jāapstājas, tikai lai ātri uzlādētu akumulatoru un nomainītu braucējus." ...

..nu tad bez pārtraukumiem, vai ar pārtraukumiem "..., tikai lai ātri uzlādētu akumulatoru un nomainītu braucējus"?

... Nu tik rafinēti fufaiku bāzt ausī prot tikai pieredzējušie VAG vācieši...

viencexperc 21.augusts 2019 9:14
1 1 Atbildēt

Un tagad īstā VAG stilā - galu galā, uzražos sūdu, kurš nevarēs nobraukt pat 200km ar vienu uzlādi.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 55

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

Lietuva modernizēs Viļņas-Kauņas automaģistrāli un aprīkos to ar maināmām ceļa zīmēm 1

Viļņas-Kauņas automaģistrāles modernizācijas gaitā šis satiksmes posms tiks aprīkots ar maināmām informācijas ceļa zīmēm. Lasīt vairāk

 

Arī jaunie dīzeļdzinēji izrādās kaitīgāki nekā domāts 66

Arī jaunie Euro-6 dīzeļdzinēji izrādās kaitīgāki nekā domāts, nodarot vairāk posta cilvēkiem un apkārtējai videi nekā benzīna dzinēji, brīdina ekologi. Lasīt vairāk

 

Veiksmīga izvairīšanās (+ VIDEO) 13

Vieglās automašīnas vadītājs veiksmīgi izvairās no autobusa, kas gandrīz uzgāžas tam virsū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti