Maserati uzsāks elektrisko auto ražošanu - iAuto

Maserati uzsāks elektrisko auto ražošanu

 

Foto: Publicitātes attēls

Vineta Pilāte | 4.oktobris 2019 14:19

Saskaņā ar FCA (Fiat Chrysler Automobiles) 5 miljardu eiro investīciju programmu Itālijas tirgū, Maserati izziņo inovāciju plānus automašīnu ražošanai, elektrifikācijai un autonomo braukšanas tehnoloģiju izveidei. Tāpat Maserati ziņo par jaunu un elektrificētu produktu ieviešanu Modenā, Cassino un Turīnā.

Visi Maserati jaunie modeļi tiks izgatavoti Itālijā, izmantojot hibrīdās un akumulatoru elektriskās piedziņas sistēmas, kas spēj nodrošināt gan jauninājumus, gan augstu veiktspēju, kas ir zīmola pamatā. Visi elektriskie Maserati modeļi apvienos tradicionāli augsti vērtēto Maserati braukšanas dinamiku kopā ar nākamās paaudzes elektrisko akumulatoru tehnoloģiju, piedāvājot unikālus braukšanas režīmus, paplašinātas diapazona un ultra-ātras uzlādes iespējas.

Svarīgs solis Maserati inovācijai ir autonomās braukšanas līmenis. Visi jaunie Maserati, ieskaitot atjauninātos esošos modeļus, piedāvās autonomās braukšanas iespēju klāstu, sākot ar Maserati pastiprināto 2. līmeņa šosejas palīgsistēmu, kas virzās pretī 3. līmenim, piedāvājot gandrīz pilnīgu autonomiju, manevrēšanu no vienas uz otru joslu, vai arī, ja vadītājs nevar pārņemt kontroli pār transportlīdzekli, ātruma samazināšanu un transportlīdzekļa apturēšanu ceļa malā.

2020. gadā uzņēmums uzsāks automašīnu elektrifikāciju, un Maserati Ghibli, kas tiks ražots Turīnā, būs šī zīmola pirmais hibrīda elektropiedziņas modelis. Pirmais no pilnīgi jaunajiem Maserati, kas parādīsies tirgū, būs ilgi gaidītais sporta automobilis, kas radīts pēc senākajām Maserati tradicionālajām vērtībām un papildināts ar jaunākajām tehnoloģijām. Tā ražošana notiks Modenas rūpnīcā, kur šobrīd notiek arī apjomīga ražošanas līnijas modernizācija, lai tajā izvietotu elektriskā spēka pievadu.

Nākamo paredzēts ražot jaunu Maserati palīgauto, kas tiks būvēts Cassino. Jaunās ražošanas līnijas būvniecībai ir paredzētas aptuveni 800 miljoni eiro investīcijas, un to plānots uzsākt 2020. gada pirmā ceturkšņa beigās. Paredzams, ka pirmie sērijas automobiļi būs gatavi līdz 2021. gadam.

Pēc daudzu gadu ilgiem panākumiem GranTurismo un GranCabrio joprojām ir daļa no zīmola saknēm, un šie modeļi piedzīvos pilnu Maserati elektrifikācijas ēru. Pilnīgi jauni GranTurismo un GranCabrio tiks ražoti Turīnas ražošanas centrā, kur FCA ieguldīja 800 miljonus eiro. Jauno modeļu ražošana papildinās prestižo un nepārtraukti uzlaboto pašreizējo Maserati modeļu - Levante, Quattroporte un Ghibli klāstu.

Tāpat Modenā ir sākusies krāsošanas ceha celtniecība - tas būs ražotnes papildinājums un tas būs aprīkots ar novatoriskām tehnoloģijām, kas atstāj minimālu ietekmi uz vidi. Krāsošanas ceha dizains ļaus Maserati pircējiem vērot, kā tiek krāsots viņu auto.

2019. - 2021. gada FCA ieguldījumu plānā Itālijai, kas Turīnā tika izziņots pagājušā gada 29. novembrī, ir iekļauti trīspadsmit pilnīgi jauni vai būtiski atjaunināti FCA modeļi un 12 jaunu vai esošu modeļu elektrificētas versijas, tostarp Maserati produkti, nesen izziņotā jaunā Fiat 500 pilnīgi elektriskā versija, kas tiks ražota Mirafiori, un jauni premium klases Alfa Romeo automobiļi, kas tiks ražoti Pomigliano.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti