Vācijā ir 21 000 uzlādes punktu, 2030.gadā - jābūt miljoniem 9

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 4.novembris 2019 11:16

Vācijā 2030.gadā jābūt vienam miljonam elektroautomobiļu uzlādes vietu, svētdien paziņoja kanclere Angela Merkele.

"Līdz 2030.gadam mēs vēlamies izveidot miljonu uzlādes vietu, un nozarei ir jāpiedalās šajos centienos," sacīja Merkele savā iknedēļas videopodkāstā, piebilstot, ka pirmdien apspriedīs šo jautājumu, tiekoties ar autobūvniekiem.

Vācijā patlaban ir 21 000 vietu, kur uzlādēt elektroautomobili.

Pašlaik Vācijā ir 220 000 elektrautomobiļu, taču Vācijas valdības klimata pārmaiņu mazināšanas plānā paredzēts, ka to skaitam jāpieaug līdz septiņiem līdz desmit miljoniem 2030.gadā.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Freijers 4.novembris 2019 11:38
8 2 Atbildēt

Ekonomikai ir jābūt ekonomiskai...

Pasaule ir druksu sajukusi un škiet, ka smirdošais komunisms ir piecēlies atkal, vismaz šādu paziņojumu veidā.

Kanibaals 4.novembris 2019 21:06
3 1 Atbildēt

Nav kaut ka manīts, ka benzintankā visi pilnu lietu, tik ieslapina pa 10-15litriem. Pat patērinu te vairums rēķina nevis litros, bet cik pa piečuku var aizbraukt.

Slaabinak 4.novembris 2019 21:26
3 1 Atbildēt

Tas laikam tavā miestā, un ja jau neesi manījis tad pats droši vien arī pa "piecīti" piepilini un stum savu sūdu tālāk

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti