Prezentēts īpaši greznais un dārgais Maybach krosovers (+ FOTO) 13

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.novembris 2019 5:41

Mercedes-Benz iepazīstinājis ar Maybach GLS – īpaši greznu un dārgu krosoveru, kas kļūst par pirmo šāda veida modeli prestižās Maybach markas piedāvājumā.

No parastā Mercedes GLS krosovers Mercedes-Maybach GLS 600 atšķiras ar milzīgo hromēto radiator resti, īpašiem 22 collu riteņiem, divkrāsu virsbūvi, kas pieejama astoņos dažādos krāsu salikumos un tikai šim modelim izstrādātiem alumīnija kāpšļiem (tumsā izgaismojas), kas izbīdās sekundes laikā un var izturēt 200 kg svaru.

5,21 m garo vācu krosoveru varēs pasūtīt piecvietīgā versijā vai konfigurācijā ar četrām sēdvietām un diviem atsevišķiem sēdekļiem aizmugurē. Visiem sēdekļiem būs elektriskās regulācijas un masāžas funkcija ar „ripojošo akmeņu” efektu.  Pasažieru rīcībā arī četru zonu klimatkontrole, skārienjutīgās planšetes un panorāmas jumts. Četrvietīgo variantu par papildmaksu var aprīkot ar ledusskapi šampanietim un īpašu nodalījumu sudraba vīna glāzēm, kuras var izvēlēties uzņēmuma katalogā. Automobilim izstrādāts speciāls aromāts, kas apvieno “Osmanthus” auga (pieder olīvkokiem), pikantas tējas un augstvērtīgas ādas smaržu.

Mercedes-Maybach GLS 600 tiek komplektēts ar modernizētu četrlitru divturbīnu V8 motoru, kas attīsta 558 Zs (730 Nm) un darbojas kombinācijā ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Paātrinājumā palīdzēs EQ Boost tehnoloģiju ar 48Velektrisko sistēmu un starterģeneratoru, kas garantē papildu 22 Zs un 250 Nm. 100 km/h automašīna var sasniegt 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.

Mercedes-Maybach GLS 600 bāzes komplekts ietver pneimatisko balstiekārtu ar adaptīvajiem amortizatoriem un aktīvo kruīza kontroli. Par papildu samaksu automašīnu var aprīkot ar patentētu hidropneimatisko balstiekārtu E-Active Body Control, kas darbojas, pateicoties iebūvētajai 48 voltu elektrosistēmai. Šī tehnoloģija skenē brauktuvi, pielāgojot optimālus amortizatoru un atsperu stingrības iestatījumus atkarībā no ceļa seguma, pretojas virsbūves sasverēm visos virzienos un nodrošina vēl neredzētu komfortu automašīnas pasažieriem.

Mercedes-Maybach GLS 600 tirgū nonāks 2020. gada otrajā pusē. Par vācu krosovera galvenajiem konkurentiem kļūs Bentley Bentayga un Rolls-Royce Cullinan.

 

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Antons 22.novembris 2019 8:59
9 5 Atbildēt

Audi 80 ir pilnīgs s... Nez kāpēc LV tas ir tautas vāģis.

darklight 22.novembris 2019 15:39
7 2 Atbildēt

Šito es laikam nepirkšu, būs bail Purčikā pie mājas atstāt.

LMT 22.novembris 2019 11:40
5 1 Atbildēt

Glīts BMW!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2020” titulu iegūst "Škoda Kamiq" (+ VIDEO) 17

Konkursa "Latvijas Gada auto 2020" galveno titulu sīvā konkurencē ieguvis "Škoda Kamiq" (109 balles), tikai par trim ballēm pārspējot otrās vietas ieguvēju jauno “Peugeot 208” (106), paziņots piektdienas vakarā, 6. decembrī, notikušajā konkursa svinīgajā noslēguma ceremonijā Vecrīgas viesnīcā "Avalon Hotel & Conferences". Lasīt vairāk

 

Mercedes atklāj krosovera GLA jaunās paaudzes izskatu (+ FOTO)

Mercedes-Benz publicējis krosovera GLA dizaina skices ļaujot noprast, ko var gaidīt 11.decembrī, kad tiks sarīkota oficiālā prezentācija. Plašākai publikai gan jaunais modelis tiks parādīts vien pavasarī, Ženēvas 2020.gada autoizstādē. Lasīt vairāk

 

Audi, Škoda, BMW, Rolls-Royce, bet tagad Volkswagen – Jozefs Kabans atkal maina pierakstu 7

Volkswagen automobiļu dizaina virzienu turpmāk noteiks pazīstamais slovāku dizaineris Jozefs Kabans, kura pēdējā darba vieta bija Rolls-Royce. Lasīt vairāk

 

Japānā par Gada auto kļūst Toyota RAV4 4

Japānā noskaidrots konkursa JCOTY uzvarētājs. Tas ir krosovers Toyota RAV4, kas atnesis pirmo uzvaru varenajai autobūves kompānijai pēdējo 10 gadu laikā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti