Lexus prezentējis savu pirmo elektromobili UX 300e; tirgū no 2020.gada (+ FOTO)

Foto: Publicitātes attēls

Lexus | 27.novembris 2019 13:55

Lexus iepazīstina ar savu pirmo elektroauto – UX 300e –, kas enerģiju uzglabā tikai akumulatoros (BEV) un ko raksturo UX uzbūve un funkcionalitāte.

Kopš RX 400h ieviešanas 2005. gadā Lexus ir bijis celmlauzis automobiļu elektrifikācijas tehnoloģiju jomā. 2019. gada Tokijas autoizstādē Lexus atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju, kuras nosaukums ir “Lexus Electrified” un kas ietver integrētu transmisijas, stūrēšanas, balstiekārtas un bremžu vadību, īstenojot hibrīdautomobiļa motora vadības tehnoloģijas maksimālo potenciālu.

Lexus Baltic vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta, ka UX 300e iedzīvina “Lexus Electrified” koncepciju. “Būdams pirmais ražošanas modelis, ko definē “Lexus Electrified” stratēģija, pilnībā elektriskais UX 300e ir izstrādāts izcilam sniegumam uz ceļa. Lexus inženieri paturējuši neskartu UX krosovera atšķirīgo dizainu un raksturlielumus, tādējādi galveno uzmanību pievēršot iespējām pilnveidot EV unikālās veiktspējas priekšrocības.”

UX 300e galvenās iezīmes

Lexus inženieri spējuši likt lietā jauno elektrisko piedziņu, lai vēl vairāk uzlabotu automobiļa sniegumu uz ceļa. Tajā pašā laikā UX 300e ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē. UX 300e gūst savu lielisko dinamisko veiktspēju, pateicoties zemajam smaguma centram, kādu savukārt iespējo motora un akumulatora novietojums zem automobiļa virsbūves. UX 300e braukšanas režīma izvēles funkcija sniedz klientiem iespēju vienmērīgi palielināt un samazināt ātrumu atbilstoši situācijai.

Lai gan EV ir dabiski klusi, UX 300e ir iestrādāta izolācija tieši aiz akumulatora, kas apspiež āra trokšņus, tādus kā vējš vai oļu sitieni, kas citādi būtu manāmi. Aktīvā skaņas kontrole (ASC) pārvada dabiskās apkārtējās vides skaņas, sniedzot izpratni par braukšanas apstākļiem.

Motora, invertora, mehānismu un lieljaudas akumulatora lietderība kāpināta maksimāli. Uzlabojot visas sistēmas sniegumu, braukšanas attālums, ko spēj veikt UX 300e, ir 400 km bez jebkādām raizēm.

Akumulatori ir aprīkoti ar temperatūras pārvaldības sistēmu, kas darbojas zemā un augstā apkārtējās vides temperatūrā. Uzticamību palielina arī daudzo uzraudzības sistēmu pielietojums, kas regulē uzlādi un nepieļauj, piemēram, pārlādēšanu.

Tāpat UX 300e piedāvā jaunāko automobiļa savienojamības tehnoloģiju. Ar LexusLink lietotni izveidojot savienojumu ar viedtālruni, autovadītāji var pārliecināties par akumulatora uzlādes līmeni un iespējamo braukšanas attālumu. Auto iekļauti arī uzlādes regulēšanas mehānismi, piemēram, taimera funkcija, kas informē īpašnieku, kad automobilis būs pilnībā uzlādēts, vai palīdz plānot uzlādi atkarībā no tā, kad paredzams nākamais brauciens ar automobili vai kad elektrības cena ir zema. Vēl lietotne īpašniekam sniedz iespēju attāli regulēt automobiļa klimata ierīci.

UX 300e pasaules pirmizrāde notika 22. novembrī Guandžou Starptautiskajā autoizstādē. Plānots, ka UX 300e tirdzniecība Ķīnā un Eiropā sāksies 2020. gadā; Japānā – 2021. gada sākumā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vairākus gadus maldina velobraucējus un gājējus ar sarkano bruģīti uz ietves, tā nav velojosla (+ VIDEO) 16

Šada maldināšana ne tikai var, bet arī noved pie satiksmes negadījumiem ar velobraucējiem. Diemžēl pagaidām vainīgi ir tikai satiksmes dalībnieki, ne tās organizētāji. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv tagad arī TikTok; jau 500 sekotāju - pievienojies! 8

iAuto.lv tagad sastopams arī sociālajā vietnē TikTok, kur mūsu resursam jau pievienojušies 500 lietotāju. Lasīt vairāk

 

Latvijas rallija sezona noslēdzas Biķerniekos (+ VIDEO)

Spraigākie momenti no minirallija "Latvija 2020" šajā video! Skaties un baudi šīs sezonas noslēdzošo ralliju. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Volkswagen ID.3 1st Edition. Elektriskais minivens. Pagaidām "pa dārgo" (+VIDEO) 10

Volkswagen ID.3 lepojas ar aizmugurējo piedziņu, atbilstošu vadāmību un manevrētspēju pilsētā. ID.3 nekratās un nešķobās, tāpēc var teikt, ka konstruktīvus trūkumus salonā kompensē labas manieres. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti