Lexus prezentējis savu pirmo elektromobili UX 300e; tirgū no 2020.gada (+ FOTO)

Foto: Publicitātes attēls

Lexus | 27.novembris 2019 13:55

Lexus iepazīstina ar savu pirmo elektroauto – UX 300e –, kas enerģiju uzglabā tikai akumulatoros (BEV) un ko raksturo UX uzbūve un funkcionalitāte.

Kopš RX 400h ieviešanas 2005. gadā Lexus ir bijis celmlauzis automobiļu elektrifikācijas tehnoloģiju jomā. 2019. gada Tokijas autoizstādē Lexus atklāja savu globālo elektrifikācijas stratēģiju, kuras nosaukums ir “Lexus Electrified” un kas ietver integrētu transmisijas, stūrēšanas, balstiekārtas un bremžu vadību, īstenojot hibrīdautomobiļa motora vadības tehnoloģijas maksimālo potenciālu.

Lexus Baltic vadītājs Raigo Kaseorgs stāsta, ka UX 300e iedzīvina “Lexus Electrified” koncepciju. “Būdams pirmais ražošanas modelis, ko definē “Lexus Electrified” stratēģija, pilnībā elektriskais UX 300e ir izstrādāts izcilam sniegumam uz ceļa. Lexus inženieri paturējuši neskartu UX krosovera atšķirīgo dizainu un raksturlielumus, tādējādi galveno uzmanību pievēršot iespējām pilnveidot EV unikālās veiktspējas priekšrocības.”

UX 300e galvenās iezīmes

Lexus inženieri spējuši likt lietā jauno elektrisko piedziņu, lai vēl vairāk uzlabotu automobiļa sniegumu uz ceļa. Tajā pašā laikā UX 300e ir viens no klusākajiem saloniem savā klasē. UX 300e gūst savu lielisko dinamisko veiktspēju, pateicoties zemajam smaguma centram, kādu savukārt iespējo motora un akumulatora novietojums zem automobiļa virsbūves. UX 300e braukšanas režīma izvēles funkcija sniedz klientiem iespēju vienmērīgi palielināt un samazināt ātrumu atbilstoši situācijai.

Lai gan EV ir dabiski klusi, UX 300e ir iestrādāta izolācija tieši aiz akumulatora, kas apspiež āra trokšņus, tādus kā vējš vai oļu sitieni, kas citādi būtu manāmi. Aktīvā skaņas kontrole (ASC) pārvada dabiskās apkārtējās vides skaņas, sniedzot izpratni par braukšanas apstākļiem.

Motora, invertora, mehānismu un lieljaudas akumulatora lietderība kāpināta maksimāli. Uzlabojot visas sistēmas sniegumu, braukšanas attālums, ko spēj veikt UX 300e, ir 400 km bez jebkādām raizēm.

Akumulatori ir aprīkoti ar temperatūras pārvaldības sistēmu, kas darbojas zemā un augstā apkārtējās vides temperatūrā. Uzticamību palielina arī daudzo uzraudzības sistēmu pielietojums, kas regulē uzlādi un nepieļauj, piemēram, pārlādēšanu.

Tāpat UX 300e piedāvā jaunāko automobiļa savienojamības tehnoloģiju. Ar LexusLink lietotni izveidojot savienojumu ar viedtālruni, autovadītāji var pārliecināties par akumulatora uzlādes līmeni un iespējamo braukšanas attālumu. Auto iekļauti arī uzlādes regulēšanas mehānismi, piemēram, taimera funkcija, kas informē īpašnieku, kad automobilis būs pilnībā uzlādēts, vai palīdz plānot uzlādi atkarībā no tā, kad paredzams nākamais brauciens ar automobili vai kad elektrības cena ir zema. Vēl lietotne īpašniekam sniedz iespēju attāli regulēt automobiļa klimata ierīci.

UX 300e pasaules pirmizrāde notika 22. novembrī Guandžou Starptautiskajā autoizstādē. Plānots, ka UX 300e tirdzniecība Ķīnā un Eiropā sāksies 2020. gadā; Japānā – 2021. gada sākumā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Smaga divu kravinieku sadursme (+ VIDEO) 10

Priekšā braucošais kravas auto nolemj apbraukt uz brauktuves apstājušos busiņu un izraisa smagu sadursmi ar pretim braucošo transportu (no 0:30). Lasīt vairāk

 

Situācija uz Jūrmalas šosejas bez izmaiņām - āmuri brauc tuvāk kreisajai malai arī ar labu asfaltu (+ VIDEO) 108

Savu kļūmīgo izpratni par to kā jābrauc pa Rīgas - Jūrmalas šoseju, kur brauktuve sadalīta trīs braukšanas joslās vienā virzienā, autovadītāji savulaik skaidroja ar to, ka labajā pusē ir sliktāks asfalts, taču izrādās, ka arī pēc remonta nekas nemainās - daļa joprojām turpina vilkties pa otro un trešo joslu, traucējot ātrāk braucošos. Lasīt vairāk

 

Arī Ferrari būs elektrisks superauto, taču - ne ātrāk par 2025.gadu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs "Ferrari" savu pirmo elektrisko automobili tirgū, visticamāk, laidīs vien pēc 2025.gada, jo šobrīd ir nepietiekamas akumulatoru tehnoloģijas, ceturtdien paziņoja uzņēmuma vadītājs Luī Kamiljeri. Lasīt vairāk

 

Ministri pauž bažas par "zaļās" degvielas veicināšanas negatīvo ietekmi uz produkta gala cenu 14

Otrdien valdībai lemjot par Ekonomikas ministrijas (EM) priekšlikumu paaugstināt minimāli piejaucamo biodegvielas apmēru benzīnam un dīzeļdegvielai, atsevišķi ministri pauda bažas par šī lēmuma negatīvo ietekmi uz degvielas gala cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti