Pirmizrādi piedzīvo Lexus LC 500 kabriolets

Foto: Publicitātes attēls

Lexus | 28.novembris 2019 16:47

Lexus LC 500 kupejas kabrioleta versijas pasaules debija notika šī gada 19. novembrī Losandželosā. Jaunais LC atspoguļo Lexus uz cilvēku orientēto filozofiju, ko iespējams izjust braukšanas pieredzē.

Jaunā LC virsbūve rada iespaidu, ka kupejas jumta līnija saplūst ar kabrioleta raksturu,  nemainīgi gan ar paceltu, gan nolaistu jumtu. Salona dizainā uzmanība pievērsta vismazākajai detaļai, piemēram, Tonneau pārsegs un sēdekļu materiāli, kļūst par dizaina elementu, skatot salonu no ārpuses. 

LC 500 KABRIOLETA GALVENĀS IEZĪMES: 

·        Virsbūves stils, kas balstīts uz LC kupejas bāzes, kabrioletā ļāvis saglabāts aerodinamisku sniegumu un optimālu svara sadalījumu. Aizmugures bagāžas nodalījuma pārsega līnija ir pacelta un paplašināta, radot dinamisku sānskatu un uzsverot zemo un plato stāju. 

·       Kad  LC 500 jumts ir nolaists, automātiskais mehānisms jumtu ieloka zem integrēta Tonneau pārsega. Tā kā dizaineri ir iestrādājuši loka līniju, kas durvju galā paceļas, automobiļa profilu raksturo virsbūve, kas ieskauj salonu. 

·       4 slāņu mīkstais jumts projektēts tā, lai saglabātu kupejas plūdeno jumta līniju, nebalstot rāmi, kas redzams cauri audumam. Turklāt jumta materiāls ir izvēlēts un ražots tā, lai nodrošinātu optimālo nostiepumu un neburzītos un lai skaņas izolācija būtu vēl labāka. 

·       Jumtu var pacelt vai nolaist, automobilim braucot ar ātrumu līdz 50 km/h; mērinstrumentu paneļa ekrānā redzamā animācija autovadītājam sniedz iespēju uzraudzīt jumta darbības gaitu. 

Lexus braukšanas rokraksta “Uzmundrinošs sniegums” un kabrioletam raksturīgas braukšanas pieredzes saliedējums 

·       LC 500 kabrioleta virsbūves konstrukcija izstrādāta no jauna, lai panāktu stinguma līmeni, kāds atbalsta Lexus braukšanas rokrakstu, līdzvērtīgu kupejai, vienlaikus nodrošinot gan stilu, gan pietiekamu telpu bagāžai. 

·       Pateicoties aizmugurējās balstiekārtas torņstiprinājuma stratēģiskajam izvietojumam un formai, automobiļa konstrukcijas stingums ir pastiprināts. Stiprinājumu veido viegls spiedienliets alumīnijs, lai mazinātu pievienoto svaru, un braukšanas ērtības labad uzstādīts veiktspējīgs amortizators. Citi stiprinājumi atrodas zem virsbūves, un lietoti tādi materiāli kā magnijs un alumīnijs, lai panāktu gan lielu stingumu, gan mazu svaru. Rezultātā iegūts dinamisks sniegums. 

·       Dabiski aspirētais 5,0 litru V8 dzinējs, kas savienots ar DirectShift-10 automātisko pārnesumkārbu, nodrošina LC lineāru, tomēr uzmundrinošu paātrinājumu. Jaudas izvadi regulē atbilstoši braukšanas apstākļiem, ar vienmērīga paātrinājuma raksturu ikdienas gaitās  un ar galēju paātrinājumu, kad autovadītājs tā vēlas. 

·       Kad LC 500 kabrioleta pārsegs ir nolaists, skaņas ģenerators pārraida dzinēja gaisa vada skaņas caur mērinstrumentu paneli, savukārt izplūdes vārsts pastiprina dzinēja skaņu. 

Sajūtas salonā atspoguļo Lexus uz cilvēku orientēto filozofiju 

·       Lai radītu brīvdabas braukšanas pieredzi, netraucējot sarunas automobilī, tā izstrādes gaitā uzmanības centrā bija aerodinamika, piemēram, loka līnija un aizmugures forma. Rezultātā, apvienojumā ar caurspīdīgo polikarbonāta vēja deflektoru, vēja plūsma automobilī ir slāpēta un klusa. 

·       Skaņas pārvaldība ir galvenā Lexus DNS sastāvdaļa. Aktīvā trokšņa kontrole (Active Noise Control – ANC) apvienojumā ar skaņas izolācijas un absorbcijas metodēm slāpē nevēlamos trokšņus un nepatīkamās skaņas frekvences. 

·       Audio sistēma reproducē katra instrumenta, vokālās partijas un ieraksta vides oriģinālo skanējumu. Turklāt akustiskais dizains automātiski mainās pacelta vai nolaista jumta gadījumā, radot akustisku telpu, ko iespējams baudīt ikvienā situācijā. 

·       Lexus Climate Concierge tehnoloģiju lieto, lai automātiski regulētu gaisa kondicionēšanu, sēdekļu sildītājus, skausta sildītājus un stūres sildītāju, turklāt ņemot vērā, vai jumts ir pacelts vai nolaists, tādējādi padarot LC 500 salona kabrioleta versiju komfortablu tā pasažieriem neatkarīgi no temperatūras ārpusē. 

  LC500 kabrioleta izmēri un specifikācijas 

 Kopējais garums:  4 760 mm 
·Kopējais platums:   1 920 mm 
·Kopējais augstums:  1 350 mm 
·Garenbāze:  2 870 mm 
·Jumta darbība:  Atvēršana: 15 s / aizvēršana: 16 s

LC 500 kabriolets būs apskatāms 2019. gada Losandželosas auto izstādē, kas risināsies no 2019. gada 18. novembra līdz 1. decembrim. Jaunā LC 500 kabrioleta tirdzniecību plānots uzsākt 2020. gada vasarā. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Smaga divu kravinieku sadursme (+ VIDEO) 11

Priekšā braucošais kravas auto nolemj apbraukt uz brauktuves apstājušos busiņu un izraisa smagu sadursmi ar pretim braucošo transportu (no 0:30). Lasīt vairāk

 

Situācija uz Jūrmalas šosejas bez izmaiņām - āmuri brauc tuvāk kreisajai malai arī ar labu asfaltu (+ VIDEO) 108

Savu kļūmīgo izpratni par to kā jābrauc pa Rīgas - Jūrmalas šoseju, kur brauktuve sadalīta trīs braukšanas joslās vienā virzienā, autovadītāji savulaik skaidroja ar to, ka labajā pusē ir sliktāks asfalts, taču izrādās, ka arī pēc remonta nekas nemainās - daļa joprojām turpina vilkties pa otro un trešo joslu, traucējot ātrāk braucošos. Lasīt vairāk

 

Arī Ferrari būs elektrisks superauto, taču - ne ātrāk par 2025.gadu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs "Ferrari" savu pirmo elektrisko automobili tirgū, visticamāk, laidīs vien pēc 2025.gada, jo šobrīd ir nepietiekamas akumulatoru tehnoloģijas, ceturtdien paziņoja uzņēmuma vadītājs Luī Kamiljeri. Lasīt vairāk

 

Ministri pauž bažas par "zaļās" degvielas veicināšanas negatīvo ietekmi uz produkta gala cenu 14

Otrdien valdībai lemjot par Ekonomikas ministrijas (EM) priekšlikumu paaugstināt minimāli piejaucamo biodegvielas apmēru benzīnam un dīzeļdegvielai, atsevišķi ministri pauda bažas par šī lēmuma negatīvo ietekmi uz degvielas gala cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti