2019.gads tuvojas savam noslēgumam, bet autoražotāji sola, ka arī nākamgad garlaicīgi nebūs. Gaidāmi vismaz 180 jauni modeļi, 60 no tiem būs ar hibrīda vai pilnībā elektrisku piedziņu.
Mercedes jaunumi nebūs tik kuplā skaitā, kas gan nemazina interesi par šturgatiešu ražojumiem. Aprīlī ieradīsies jaunais GLA un drīz pēc tam – GLA jaudīgajā AMG izpildījumā. Jūnijam pieteikts ekskluzīvais GLS Maybach, bet gada otrajai pusei – E-klases feislifta modelis, V-klases elektriskā modifikācija un pilnīgi jaunā S-klase (2020.g.novembris), kas iegūs hibrīdmodifikāciju, piestūrējošos aizmugures riteņus un milzīga izmēra multimediju/mērinstrumentu displeju.
Porsche nevar piedāvāt tik plašu atsevišķu modeļu daudzveidību, toties savam vislabāk pirktajam sporta auto – 911, kas 2020.gadā piedzīvo kārtējo jauno paaudzi, cufenhauzenieši sagatavojuši vairākas modifikācijas. Jaunais 911 startēs maijā ar Turbo S un Turbo S kabrioleta modeļiem, jūnijā sekos Targa, bet augustā – Targa Turbo un Targa Turbo Cabrio modifikācija. Gadu Porsche 911 noslēgs ar GT3 modeli.
Sporta auto ražotāja jaunumus kuplinās GTS modifikācijas 718, Macan (marts), Cayenne (jūlijs), Panamera un Panamera universāla Sport Turismo feislifta modeļi (oktobris), kā arī pilnībā elektriskā un 600 Zs jaudīgā Taycan Cross Turismo modelis (decembris).
Volkswagen uzsvaru liek uz pilnībā jauniem elektriskajiem modeļiem, taču neaizmirst arī par jau esošajiem. Jūnijā startēs pirmais masu produkcijas elektromobilis ID.3, bet novembrī tam sekos ID.4, kā Tiguan izmēra elektriskais SUV.
“Parasto” modeļu jaunumus pārstāvēs jaunais Golf ar GTI, GTD un GTE variantiem, modernizētais Tiguan un Tiguan Allspace (augusts), bet gada beigās ieradīsies modernizētais Arteon ar pilnīgi jaunu šīs saimes modeli - Arteon Shooting Brake.