"Groupe Renault" nostiprina pozīcijas galvenajos tirgos un saglabā savu pasaules tirgus daļu

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 19.janvāris 2020 11:06

"Groupe Renault" saglabā 4,25 % daļu tirgū, kas sarucis par 4,8 %. Kopējais pārdošanas apjoms bija 3,8 miljoni automobiļu, kas veido 3,4 % samazinājumu.

Pēdējā ceturksnī grupa ir reģistrējusi pārdošanas pieaugumu, ko nodrošināja jaunā “Clio” panākumi Eiropā, “Arkana” panākumi Krievijā un “Triber” panākumi Indijā.

• Grupa nostiprina pozīcijas galvenajos tirgos: Eiropā pieaugums par 1,3 %, ar 29 % tirgus daļu apliecināta stabila līderpozīcija Krievijā, Brazīlijā zīmols “Renault” ir pakāpies par divām pozīcijām un ieņēmis ceturto vietu, kā arī “Renault” ir vienīgais zīmols Indijā ar vieglo automobiļu pārdošanas pieaugumu.

• Ar jaunā “Twingo ZE” izlaišanu un jauno “E-TECH” hibrīdu un no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdu piedāvājuma izvēršanu 2020. gadā grupai sāksies jauns posms elektrotransporta tirgus iekarošanā.

• Līdz ar pieaugošo interesi par jaunajiem ražojumiem, grupa varēs turpināt uzlabot 2019. gadā aizsākto cenu pozicionēšanu.

Buloņā-Bijankūrā, 2020. gada 17. janvārī

„Pēdējā ceturksnī palielinājās grupas pārdošanas apjomi — to nodrošināja jaunu modeļu izlaišana grupas galvenajos tirgos, piemēram, Eiropā, Krievijā un Indijā, kur “Renault” izaugsme ir stabila. 2020. gadā mēs būsim ieguvēji no bestselleru — jauno “Clio” un “Captur” — pārdošanas visu gadu, kā arī elektroauto un hibrīdauto tirgus iekarošanas paātrinājuma, it sevišķi ar jauno “ZOE”, “Twingo ZE” un “E-Tech” tehnoloģiju. Mēs turpināsim uzlabot 2019. gadā aizsākto cenu pozicionēšanu, ko atbalsta mūsu jauno ražojumu kvalitāte un pievilcība,” sacīja “Groupe Renault” par pārdošanu un reģioniem atbildīgais izpildviceprezidents Olivjē Mirgē.

“Groupe Renault” 2019. gadā pārdeva 3 753 723 automobiļus visā pasaulē — tas ir par 3,4 % mazāk (no −183 000 automobiļiem −130 550 Irānas, Argentīnas un Turcijas tirgū) tirgū, kas saruka par 4,8 %.

Grupas elektromobiļu pārdošanas apjoms visā pasaulē ir audzis par 23,5 % un sasniedzis 62 447 automobiļus. 2019. gada beigās tirgū izlaistais jaunais “ZOE” 2020. gadā būs elektromobiļu klāsta flagmanis. Vieglo komercautomobiļu segmentā “Kangoo ZE” joprojām ir neapstrīdams līderis ar 19,2 % pieaugumu līdz 10 349 automobiļiem. Ķīnā grupa novembrī izlaida “Renault City K-ZE” un divos mēnešos reģistrēja 2 658 pārdotus automobiļus.

Vieglo komercautomobiļu segmentā grupas pārdošanas apjoms ir audzis par 0,7 % un sasniedzis jaunu pārdošanas rekordu. Šis rekords tika sasniegts ar zīmola “Renault” panākumiem Eiropā, kur pieaugums ir 3,6 % tirgū, kas audzis par 2,8 %.

“Renault Pro+” vēl vienu gadu saglabāja līderpozīcijas Eiropā divās jomās: gan furgonu un vieglo komercautomobiļu, gan elektrisko vieglo komercautomobiļu pārdošanas apjoma ziņā.

Eiropā pārdošanas apjoms palielinājies par 1,3 % tirgū, kas audzis par 1,2 %. B segmenta līderis ir “Clio” ar 45 % pārdošanu visaugstākā līmeņa variantā. “Clio 4” ir paturēts klāstā, lai nodrošinātu klientiem plašāku piedāvājumu. “Captur” joprojām ir populārākais SUV savā kategorijā. “ZOE” pārdošanas apjoms palielinājies par 19,1 % (47 027 automobiļi).

Zīmols “Dacia” ar 564 854 pārdotiem automobiļiem (+10,4 %) jau septīto gadu pēc kārtas sasniedza jaunu pārdošanas rekordu Eiropā. Šo pieaugumu nodrošināja “Duster” un “Sandero” rādītāji.

Krievijā “Groupe Renault” atrodas priekšgalā ar 29% tirgus daļu — pieaugums 1,4 procentpunkti. Pārdošanas apjoms palielinājās par 2,3 % tirgū, kas saruka par 2,6%.

“LADA” pārdošanas apjoms pieauga par 0,6% un sasniedza 362 356 automobiļus, apliecinot savu līderpozīciju ar 20,7% tirgus daļu. “LADA Granta” un “LADA Vesta” apliecināja savu Krievijā visvairāk pārdoto automobiļu titulu. 2019. gada decembrī grupai pievienojās slavenais modelis “Niva”.

Arī zīmola “Renault” pārdošana pieauga par 5,8% līdz 144 989 pārdotiem automobiļiem — to nodrošināja “Arkana” sekmīgā laišana tirgū gada otrajā pusē.

Brazīlijā pārdošanas apjoms palielinājās par 11,3% līdz 239 174 automobiļiem un tirgus daļa sasniedza rekordu — 9% (+0,3 procentpunkti), ko nodrošināja “Kwid” labie rezultāti. Tirgus joprojām bija dinamisks un pieauga par 7,4%.

Sāk nest augļus grupas stratēģija Indijā. “Renault” ir vienīgais zīmols, kas 2019. gadā ir progresējis vieglo automobiļu segmentā. Pārdošanas apjoms palielinājās par 7,9% tirgū, kas saruka par 11,3%. Pieaugums galvenokārt ir skaidrojams ar “Triber” veiksmīgo laišanu tirgū un jaunā “Kwid” panākumiem. Tirgus daļa sasniedza 2,5%, kas ir par 0,45 procentpunktiem vairāk nekā 2018. gadā.

Augustā tirgū izlaistais “Triber” — kompakts automobilis ar nepārspējamu maināmību, lai pārvadātu līdz septiņām personām, — jau ir pārdots 24 142 eksemplāros, no kuriem vairāk nekā puse bija augstākās klases variants. “Triber” atrodas segmentā, kas līdz 2022. gadam varētu veidot gandrīz 50% Indijas tirgus.

Ārpus galvenajām valstīm grupa ir līdere Āfrikā, Turcijā, Kolumbijā un Rumānijā.

Ar jaunā “Twingo ZE” izlaišanu un jauno “E-TECH” hibrīdu un no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdu piedāvājuma izvēršanu 2020. gadā grupai sāksies jauns posms elektrotransporta tirgus iekarošanā.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Vācijā uziet pamestu Lada un Kia autosalonu (+ VIDEO) 1

Youtube kanāla Forgotten Buildings autori ierodas Vācijā, lai uzfilmētu materiālu par autosalonu, kas sākotnēji nodarbojies ar Lada, bet vēlāk – ar Kia automobiļu pārdošanu. Lasīt vairāk

 

Latvijas munīcijas ražotne darbu daļēji varētu sākt līdz gada beigām (+ VIDEO) 3

Latvija ir vienīgā no Baltijas valstīm, kas ieguvusi finansējumu no Eiropas Komisijas fonda munīcijas ražošanas atbalstam. Kamēr līgumi vēl nav parakstīti, Aizsardzības ministrijā par summām un termiņiem izsakās piesardzīgi. Tomēr aizsardzības ministrs cer, ka rūpnīca sāks darbu jau šā gada beigās. Lasīt vairāk

 

Traģiska nāve, sajaucot ātrumus - miljardiere iet bojā savā Tesla (+ VIDEO) 29

Amerikāņu miljardiere un uzņēmēja, politiķa Miča Makkonela radiniece Andžela Čao noslīkusi savā Tesla pēc tam, kad viņas vadītā automašīna iebrauca dīķī un nogrima. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz Vision EQXX iztiek ar 7 kWh vidēji un nobrauc 1000 km ar vienu uzlādi (+ FOTO) 12

Mercedes elektriskais prototips Vision EQXX veicis savu trešo tālās distances pārbraucienu ar vienu uzlādi veicot vairāk par 1000 kilometriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti