“Renault” iepazīstina ar jaunajām “Mégane” un “Mégane E-TECH Plug-in” (+ FOTO) 3

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 3.februāris 2020 16:02

Jaunā “Mégane” ir zīmīga variantu saime, kas pašlaik piedzīvo atjaunošanu. Kopš 1995. gada visā pasaulē ir pārdoti 7 miljoni šī modeļa četru paaudžu automobiļu.

Jaunā “MÉGANE”: vēl vairāk tehnoloģiju

Jaunā “Mégane” lepojas ar atjauninātu un modernizētu kontrolpulti. Tā ietver jaunus 9,3 collu multivides ekrānus un 10,2 collu ierīču paneļa ekrānus, kā arī visas multivides sistēmas “Renault EASY LINK” funkcijas. Šī sistēma, kuras darbība ir atvasināta no viedtālruņa lietošanas, ir veidota ergonomiskāka un funkcionālāka, lai tās izmantošana būtu vienkāršāka.

Lai uzlabotu visu ceļu satiksmes dalībnieku drošību un komfortu, ir pieejami jauni braukšanas palīglīdzekļi. To vidū ir lielceļu un satiksmes palīgsistēma — 2. līmeņa autonomās braukšanas sistēma, kas nodrošina komfortu un sirdsmieru pie stūres.

Jaunā “Mégane” ir elegantāka un izsmalcinātāka, it sevišķi to pastiprina jaunie “Pure Vision LED” priekšējie lukturi, kas uzlabo redzamību un komfortu ceļojumu laikā. Tādējādi jaunā “Mégane” nostiprina konstrukcijas un dinamisko līniju priekšrocības, kas nodrošinājušas modelim līdzšinējos panākumus.

Jaunā “MÉGANE E-TECH Plug-in”

“Renault” ir elektromobilitātes celmlauzis un eksperts, tāpēc nodrošinājis jauno “Mégane” ar “160 ZS E-TECH Plug-in” no elektrotīkla uzlādējama hibrīdmotora priekšrocībām. Jaunā tehnoloģija galveno uzmanību velta enerģijas atgūšanai, kas ir pārņemta no „Formula 1”.

Tehnoloģiju “E-TECH Plug-in” ir izstrādājis “Renault Engineering”, par ko saņēmis vairāk nekā 150 patentu. Tā izmanto aliansē projektētas detaļas, piemēram, jaunās paaudzes 1,6 litru četrcilindru benzīna dzinēju ar diviem elektromotoriem un inovatīvu daudzrežīmu pārnesumkārbu. Šai bezsajūga transmisijai ir raksturīga izcila efektivitāte un gandrīz nemanāma pārnesumu pārslēgšana.

Akumulatora ietilpība 9,8 kWh (400 V) ļauj jaunajai “Mégane E-TECH Plug-in” sasniegt ātrumu 135 km/h. Enerģijas pārvaldības sistēma ļauj nobraukt 50 kilometrus jauktajā ciklā (WLTP*) un līdz 65 kilometriem pilsētas ciklā (WLTP* City), neizmantojot iekšdedzes motoru.

Tādējādi jaunā “Mégane E-TECH Plug-in” apliecina savu universālumu. Tā var doties ikdienas braucienos, nepatērējot degvielu, un ir ideāli piemērota gariem braucieniem nedēļas nogalēs vai brīvdienās. Neatkarīgi no akumulatora uzlādes stāvokļa jaunā “Mégane E-TECH Plug-in” izmanto hibrīdsistēmas “E-TECH” galvenās priekšrocības: uzlabotu reaģētspēju, pateicoties elektromotora sistemātiskai izmantošanai iedarbināšanas laikā, un samazinātu degvielas patēriņu.

Motors “E-TECH Plug-in”, kas vispirms tiks uzstādīts jaunajam “Mégane” universālim, vēlāk tiks piedāvāts arī hečbeka variantam.

Jaunā “MÉGANE RS Line”: modeļa jaunā firmas zīme

“Mégane” saimē parādās firmas zīme “RS Line”, kas aizstāj veco “GT Line”. Ar modernāku un bagātīgāku saturu “RS Line” nozīmē vairāk nekā tikai nosaukuma maiņu. Tās virsbūves konstrukcijai un salonam ir sportiskāks veidols, lai apmierinātu klientu vēlmes.

Jaunā “MÉGANE RS” — sportiskuma etalons

“Mégane” sportiskākie varianti ar emblēmu “RS” ir apliecinājuši, ka ir sporta hečbeku etaloni, it sevišķi “RS TROPHY-R”, kas 2019. gadā uzstādīja jaunu apļa rekordu slavenajā Nirburgringas trasē.

Atjauninātā “Mégane RS” pārņem variantu, kura pamatā ir viens 300 ZS (220 kW) 1,8 litru turbomotors ar tiešo iesmidzināšanu tāpat kā variantam “TROPHY”. Šis motors ir alianses sinerģijas rezultāts, kas tiek uzstādīts arī “Alpine A110”. Pieaug arī griezes moments: līdz 420 Nm (+30 Nm) ar “EDC” pārnesumkārbu un 400 Nm ar manuālo pārnesumkārbu. Šis spēka pieaugums nozīmē straujāku paātrinājumu pat ar augstiem apgriezieniem, savukārt griezes moments, kas ir viens no labākajiem šajā kategorijā, nodrošina atjauninātu braukšanas prieku un baudījumu.

Šasija “Sport 4CONTROL” nodrošina maksimālu manevrējamību asos pagriezienos un stabilitāti, ātri izbraucot līkumus. Jauns “RS” monitors reāllaikā parāda daudzus automobiļa parametrus.

Jaunā “MÉGANE RS TROPHY”: vēl sportiskāka

Ļoti augstas veiktspējas etalons jaunā “Mégane RS TROPHY” ir paredzēta sacīkšu trasēm. Tā sevišķi izceļas ar ekskluzīvo “Cup” šasiju, kas apvienota ar 300 ZS 1,8 litru motoru ar turbokompresoru. “Cup” šasijai ir mehānisks “Torsen®” pašbloķēšanās diferenciālis, kas ļauj automobilim precīzāk un drošāk iekļauties līkumos un nodrošina labāku vilci, izbraucot no tiem. Tai ir amortizatori un piekares atsperes, kuru stingrums ir palielināts attiecīgi par 25 % un 30 %, kā arī piekares stabilizators, kura izvietojums ir par 10 % augstāks nekā “Mégane RS”.

„Jaunā “Mégane” nozīmē vairāk tehnoloģiju, kas nodrošina lielāku braukšanas prieku.

Jaunajai “Mégane E-TECH Plug-in” ir no elektrotīkla uzlādējama piedziņa, kas ietver visus mūsu tehnoloģiskos sasniegumus, lai nodrošinātu īstas elektrobraukšanas izjūtas un pilnīgu sirdsmieru autovadīšanas laikā,” norāda vidējo klases automobiļu marketinga direktore Mariona Imo.

 
 

Foto: Publicitātes attēls

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Nja 4.februāris 2020 8:51
1 0 Atbildēt

A kurš neliek tagad? Pieturamies pie šīs pašas cenu kategorijas.

anoagask 4.februāris 2020 14:37
1 0 Atbildēt

Mazda un lada?

felix65 3.februāris 2020 18:51
1 1 Atbildēt

Smukas tās franču mašīnas pēc velna. Ja vēl nebāztu viņās tos turboperdelīšus...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Traktors taranē stāvošo (+ VIDEO)

Iespējams, paļaujoties uz to, ka vieglā auto šoferis beidzot sakustēsies, traktorists uzsākt braukt un smagā tehnika uztriecas mašīnai. Lasīt vairāk

 

Brenguļos vīrietis bez tiesībām vadījis automašīnu būdams 3,33 promiļu reibumā 2

Vakar Brenguļos vīrietis bez tiesībām vadījis automašīnu būdams 3,33 promiļu reibumā, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Vidzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Zane Vaskāne. Lasīt vairāk

 

Pērn satiksmes negadījumos gājuši bojā 132 cilvēki 21

Latvijā pagājušajā gadā satiksmes negadījumos gājuši bojā 132 cilvēki, bet smagi cietuši 463 satiksmes dalībnieki, liecina Valsts policijas apkopotā informācija. Lasīt vairāk

 

Biežākie avāriju iemesli Latvijā - neuzmanīga satiksmes dalībnieku attieksme un ceļu infrastruktūra 11

Latvijā pagājušajā gadā satiksmes negadījumos gājuši bojā 132 cilvēki, bet smagi cietuši 463 satiksmes dalībnieki, liecina Valsts policijas apkopotā informācija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti