Jaunais Audi A3 Sportback debitēs Ženēvas autoizstādē (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 8.februāris 2020 8:09

Audi Ženēvas autoizstādē pasaulei prezentēs jauno, dinamisko modeli Audi A3 Sportback. Pirms pasaules pirmizrādes šī veiksmīgā modeļa ceturtā paaudze Sanmigelas salā Azoru salu arhipelāgā piedzīvos īpašu pārbaudījumu.

Ar kompaktklases sporta automobiļiem tiks veikti testa braucieni, lai izbaudītu augstāko braukšanas dinamikas līmeni arī īpaši sarežģītu ceļu apstākļos.

Patiesas emocijas

Vietā, kur vulkāni reiz izveidoja veselu salu grupu un kur joprojām ir augsta vulkāniskā aktivitāte, Audi demonstrēs sava zīmola svarīgāko elementu – quattro visu riteņu piedziņu. Ceturtās paaudzes A3 sevi prezentēs neskartajā Sanmigelas salas apvidū, kur norisinās iespaidīgais Azores Rallye rallijs. Visu riteņu piedziņa kompaktklases modelī ir jaunākais veiksmīgās tehnoloģijas attīstības posms. Tās pamatā ir elektrohidrauliskais daudzplākšņu sajūgs, ko pārvalda precīzi pielāgota visu riteņu pārvaldes programmatūra. Papildus tam, ka šī sistēma A3 nodrošina maksimālu stabilitāti, saķeri un braukšanas prieku, tā ir arī ļoti efektīva. Apvienojumā ar adaptīvo balstiekārtu un progresīvo stūrēšanu tiek panākta sportiska veiktspēja, kas pārsteidz līkumotos ceļos un jo sevišķi daudzveidīgajos kalnu un ieleju posmos.

quattro piedziņa

Audi īpaši pielāgojis elektronisko jaudas sadales kontroli jaunajam A3 un integrējis to Audi Drive Select dinamiskajā vadības sistēmā. Tā ņem vērā balstiekārtas sensoru datus un uztver ne tikai braukšanas apstākļus un ceļa īpašības, bet arī braukšanas stilu.

Visu riteņu piedziņa sadala jaudu ar pilnīgu mainīgumu starp priekšējām un aizmugurējām asīm. Normālos braukšanas apstākļos lielākā daļa dzinēja jaudas tiek nodota priekšējiem riteņiem. Uzsākot braukšanu, vai brīdī, kad priekšējai asij ir neliela saķere, jauda tiek sadalīta zibenīgā ātrumā – šajā gadījumā tiek aktivizēts elektriskais aksiālais virzuļsūknis. Jo vairāk šis sūknis saspiež sajūga plāksnes, jo vairāk piedziņas jauda tiek nodota aizmugurējai asij – maksimums ir 100%. Sajūgs spēj nodot daļu jaudas aizmugurējai asij arī tad, kad autovadītājs pagriež stūri sportiskākā braukšanas manierē.

Pilnīga kontrole – elektroniskā stabilizācijas kontrole

Riteņu selektīvā jaudas kontrole, kas ir elektroniskās stabilizācijas kontroles (ESC) programmatūras funkcija, padara automobiļa sportiskās īpašības vēl efektīvākas. Kad autovadītājs ar jauno Audi A3 izbrauc līkumus lielā ātrumā, programma nedaudz piebremzē līkuma iekšpusē esošos riteņus. Piedziņas jaudas izmaiņas abās asīs iegriež automobili līkumā, ļaujot tam precīzi sekot stūrēšanas leņķim. Tādējādi vadība tiek padarīta krietni izveicīgāka, plūstošāka un drošāka.

Mainīga jebkurā situācijā – progresīvā stūrēšana

Tradicionālajām stūrēšanas sistēmām to specifikas dēļ vienmēr nepieciešams kompromiss starp sportiskumu un komfortu, taču elektromehāniskā progresīvā stūrēšana jaunajā Audi A3 atrisina šo konfliktu.

Progresīvā stūrēšana ir aprīkota ar izteikti efektīvu elektromehānisko piedziņu, kas nodrošina jaudu vien tad, kad tā ir nepieciešama. Tā cieši sadarbojas ar dažādām palīgsistēmām, tostarp adaptīvo kruīza kontroli, sadursmju novēršanas palīgsistēmu un parkošanās palīgsistēmu.

Jauna amortizācijas tehnoloģija kompaktklases modelī – adaptīvā balstiekārta

Komfortabli mīksta vai sportiska un cieta braukšana – abas šīs īpašības iespējams panākt ar balstiekārtu ar adaptīvo amortizācijas kontroli. Trīs amortizācijas veidi nodrošina to, ka autovadītājs var izbaudīt dažādas braukšanas īpašības un jo sevišķi izveicīgu vadību. Sensori nosaka virsbūves vertikālo paātrinājumu un atsevišķu riteņu relatīvo kustību attiecībā pret to. Kontroles vienība īsā mirklī apstrādā signālu un pielāgo katru amortizatoru ceļa apstākļiem, braukšanas situācijai un autovadītāja prasībām.

Audi Drive Select

Audi Drive Select sistēma ir saskarne starp regulējamo balstiekārtu, automobiļa vadīšanas sistēmām un autovadītāju. Tai iespējami pieci režīmi – komforta, automātiskais, dinamiskais, ekonomiskais un individuālais. Atkarībā no komplektācijas šī sistēma kontrolē arī S tronic transmisiju, quattro piedziņu un balstiekārtu ar amortizācijas kontroli. Tā arī ietekmē tādas komforta un drošības sistēmas kā automātisko gaisa kondicionieri, Matrix LED priekšējos lukturus, drošības jostu spriegotājus un adaptīvo kruīza kontroli.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti