Cupra Leon – tagad kā hibrīds un ar jaudu līdz pat 310 Zs (+ FOTO) 3

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 21.februāris 2020 15:16

Kā atsevišķs zīmols izdalīts, taču ar nesaraujamām saitēm ar Seat saistītais Cupra, prezentējis jaudīgos Leon hečbeku un universālu. Tagad tas ieguvis līdz pat 310 Zs jaudīgus dzinējus eHybrid modifikāciju.

Jaudīgās versijas var atšķirt pēc zemākās stājas, Cupra logotipiem, sportiska dizaina bamperiem ar lielākiem gaisa pievadiem, kā arī vara akcentiem, kas pasvītro modeļa sūtību un piederību nedaudz ekskluzīvākam klanam.

Zināms, ka Cupra Leon ieguvis pazeminātu piekari, kas ir par 25 un 20 mm zemāka attiecīgi priekšā un aizmugurē, kausveida sēdekļus ar auduma vai ādas apdari, Digital Cockpit mērinstrumentus ar Sport View režīmu, kas ļauj kontrolēt dzinēja apgriezienus, jaudu, turbīnas spiedienu un paātrinājuma datus. Komplektācijā arī multimediji ar 10 collu displeju, Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, 3D navigāciju un tiešsaistes servisiem.

Cupra Leon var komplektēt ar 2.0 litru TSI dzinēju trīs versijās – ar 245, 300 un 310 Zs jaudu, turklāt jaudīgākais variants paredzēts vienīgi Sportstourer universālam ar 4Drive pilnpiedziņu. Visi varianti būs aprīkoti ar DSG kārbu un priekšējās ass bloķējošo diferenciāli. Jaudīgākais Cupra Leon var sasniegt 250 km/h, pirmajam simtam patērējot 4,8 sekundes.  

Uzlādējamais hibrīds – Cupra Leon eHybrid – aptīkots ar 1,4 litru TSI 150 Zs (250 Nm) benzīna motoru, 115 Zs elektromotoru un 13 kWh akumulatoru. Sistēmas kopējā jauda – 245 Zs un 400 Nm. Ar elektrību hibrīdmodelis spēj nobraukt 60 km, bet uzlādei būs nepieciešamas 3,5 vai 6 stundas, ja izmanto speciālo Wallbox iekārtu vai mājas elektrotīklu.

Jaudīgo automobiļu komplektācija ietver adaptīvo stūres iekārtu, šasiju ar adaptīvajiem amortizatoriem, Brembo bremzes ar 370 mm diskiem, Travel Assist kruīzkontroli, sistēmas, kas brīdina par izbraukšanu no savas joslas, uz ceļa nomales un uzmana vadītāju (noguruma asistents).

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
exmor 21.februāris 2020 16:58
2 1 Atbildēt

Kuprainais Leons

Meeris 21.februāris 2020 21:04
2 0 Atbildēt

Laikam tagad visi bliež augšā vienādus spec edition ar tumši pelēku kuzavu un bronzas diskiem.

Laiakm skaitās pačotna, kā piem vlogeris, youtūberis vai twitch streameris

Latvietis 24.februāris 2020 10:39
1 0 Atbildēt

Es dodu priekšroku vecajam labajam v8 benzīna dzinējam kura uzticība nepieviļ, tie Hibrīda un elektriskie autiņi pilnīgi sūkā dirsu,ar viņiem pārvietojās tikai Hipsteri un cilvēki ar kredīta problēmām

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravinieku rinda no Grenctāles vismaz 9 km garumā (papildināts 15.50) (+ VIDEO) 21

Aculiecinieka iesūtītajā foto redzama kravas automobiļu rinda, kas stiepjas 9 kilometru garumā. Rinda kļuvusi vēl garāka, iemesli zināmi. Lasīt vairāk

 

Suzuki varētu izlaist piecdurvju Jimny 1

Suzuki gatavojas laist klajā kompaktā apvidus auto Jimny piecdurvju modeli, kas iegūs garāku riteņu bāzi un plašāku salonu. Lasīt vairāk

 

Kravu pārvadājumi var kavēties, taču plūsma turpinās 1

Lai gan autopārvadātājiem pašreiz ir grūti piegādāt kravas noteiktajos termiņos, autopārvadājumu kravu plūsma notiek un Latvijas ražotāji un tirgotāji ir apgādāti ar visu nepieciešamo, intervijā aģentūrai LETA teica satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). Lasīt vairāk

 

Kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes. (+ VIDEO) 20

Šajā reizē Tavs Auto TV stāsts par to, kā izmainās bremzēšanas ceļš atkarībā no braukšanas ātruma un riepu kvalitātes! Un reālā dzīvē šīs patiesības noskaidrosim kopā ar mūsu testa dalībniekiem - rallija pilotiem Māri Neikšānu un Ivaru Vasaraudzi, kamaniņu braucēju Juri Šicu un LTV laika ziņu redaktori Ramonu Salmiņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti