Mercedes-AMG iepazīstinājis ar 421 Zs jaudīgo GLA 45 S krosoveru, kas var lepoties ar jaudīgāko četrcilindru motoru pasaulē.
Standarta Mercedes-AMG GLA 45 krosovers aprīkots ar 2,0 litru četrcilindru turbomotoru, kas attīsta 387 Zs (480 Nm), bet S modifikācija – ar agregātu, kura jauda sasniedz 421 Zs (500 Nm). Abi modeļi atšķiras ar savādāku aerodinamiskā aprīkojuma komplektu, piekari, salona iekārtojumu un dinamikas rādītājiem. Bāzes modelis līdz simtam ieskrienas 4,3 sekundēs, bet S-versija – 4,4. Pirmajā gadījumā maksimālais ātrums būs 250 otrā – 270 km/h.
Motors savienots ar astoņu pakāpju AMG Speedshift robotizēto pārnesumkārbu un 4Matic+ pilnpiedziņu, kas ar AMG Torque Control sistēmas palīdzību griezes momentu var sadalīt katram aizmugures ritenim atsevišķi. Par piemaksu var pasūtīt AMG Ride Control adaptīvo piekari ar trīs darba režīmiem, bet Race Control ātrā starta funkcija, 20 collu riteņi un augstas veiktspējas bremzes būs jau aprīkojuma bāzes versijā.
Ātro apļu cienītājiem paredzēta AMG Track Pace telemetrijas datu sistēma.
Savu oficiālo pirmizrādi Mercedes-AMG GLA 45 piedzīvos Ženēvas autoizstādē (no 3.03).
Kaut kur starp Štutgarti un Minheni. Atduros pret SQ5 kuram vēl kāds velkas uz 160 km/h. Beidzot ceļš atbrīvojās, SQ5 paātrinās bet uzreiz samazināja ātrumu un pārkārtojās 2.rindā. Priekšā līkums, ar kuriem autobāņi ir pilni. Es mierīgi paātrinos uz izeju līkumu uz 230. Tāpēc nevienu SUV virs 200 neesmu redzējis - fizika. Pat vecais Scorpio vai MB190 virs 200 - bez problēmām.