Amerikāņi nosauc automobiļus, kas iztur 300 000 km 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.marts 2020 13:06

Amerikāņu aģentūra ISeeCars izanalizējusi 15,8 miljonus auto pārdošanas sludinājumu un sastādījusi sarakstu ar īpaši izturīgiem automobiļiem, kas otrreizējā tirgū nonāk ar noskrējienu, kas pārsniedz 200 000 jūdžu (320 000 km).

Saskaņā ar ISeeCars pētījumu, absolūtais līderis ir Japānā ražotais apvidus auto Land Cruiser - 15,7 procentiem „kreiseru”, kas pārdoti Ziemeļamerikā 2019. gadā, odometra rādītājs sniedzās pāri 320 000 km. Otro vietu ieņem Toyota Sequoia (9,2 procenti), trešo - Ford Expedition (5,2 procenti).

Pirmajā desmitniekā ierindojušies arī Chevrolet Suburban (4,9 procenti) un Tahoe (4,1 procenti), kā arī to tehniskie dvīņi GMC Yukon XL (4,1 procenti) un GMC Yukon (3,2 procenti), hibrīds Toyota Highlander (4,2 procenti), Toyota 4Runner (3,9 procenti) un Honda Ridgeline (3,0 procenti).

Land Cruiser lielais atrāviens no konkurentiem skaidrojums ar to, ka šis modelis Ziemeļamerikā nav tas pieprasītākais un tiek pārdots salīdzinoši nelielos apjomos (pēdējos 5 gados vien 16 000 eksemplāru), kamēr citi Toyota modeļi: RAV4, Camry un Corolla, ik gadu tiek realizēti vairāk nekā 300 000 vienībās.

Septiņas pozīcijas no TOP-15 aizņem Toyota. Vislabākos rezultātus uzrādīja pilnizmēra krosoveri un pikapi, kas pierāda sevi kā īpaši izturīgus un uzticamus ceļabiedrus.

ISeeCars analītiķi sadalīja automašīnas ar rekordlielajiem nobraukumiem pa klasēm. Saskaņā ar statistiku, tikai viens procents Amerikas Savienotajās Valstīs pārdoto transportlīdzekļu pārsniedz 320 tūkstošu kilometru robežu. Sporta modeļiem šī latiņa tika samazināta līdz 240 tūkstošiem kilometru, elektriskajiem transportlīdzekļiem - līdz 160 tūkstošiem kilometru.

Lielo sedanu klasē labākais izrādījās Toyota Avalon (2,6 procenti), vidēja izmēra sedana kategorijā izcēlās Honda Accrod (1,8 procenti), bet mazo sedanu segmentā - Honda Civic (2,3 procenti). Par visuzticamāko luksusa SUV var uzskatīt Lincoln Navigator (2,6 procenti), par labāko elektrisko automašīnu tika atzīts Tesla Model S (2,3 procenti), bet sporta automašīnu klasē sevi no labākās puses parādīja Audi TT (4,1 procents).

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
spriidiic 1.marts 2020 15:15
10 3 Atbildēt

Pirmo reizi netieši tiek izpausta videi kaitīgo megadārgo eauto resursa robeža .

oho 1.marts 2020 20:50
7 0 Atbildēt

viņiem 1% no pārdotajiem virs 320000 km. Vot te mēs šiem ieliekam, mums vismaz 50% (ja pieliek attītos būs vēl vairāk)

Tedis 2.marts 2020 10:34
6 1 Atbildēt

a kur Pasāts ar 1,9 dīzeli? Tos ieved ar 300+noskrējienu, nokruķī uz 190K un mauc vēl 300.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti