Nepilni 29 000 eiro - Audi iepazīstina ar ceturtās paaudzes Audi A3 Sportback (+ FOTO) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 3.marts 2020 14:57

Audi premium kompaktklases segmentu izveidoja 1996. gadā, ieviešot A3 modeli. Tagad tirgū tiek laista šī veiksmīgā modeļa ceturtā paaudze – sportiska, digitalizēta un pilnībā savienota.

Zem jaunā A3 Sportback virsbūves progresīvā dizaina slēpjas vairākas no lielizmēra automobiļu segmenta aizgūtas inovācijas, piemēram, informācijas un izklaides sistēma, balstiekārta un autovadītāja asistentu sistēmas.

Dizains un apgaismojums

Jaunajam Audi A3 Sportback ir kompakts un sportisks dizains. Platā Singleframe radiatora reste un lielās gaisa lūkas priekšpusē izceļ šī premium kompaktklases automobiļa dinamisko raksturu. Viena no inovācijām ir arī digitālie dienas gaitas lukturi priekšējos Matrix LED lukturos. Tie veidoti no pikseļu stariem trīs reiz piecu LED segmentu izkārtojumā, kas rada īpašu gaismas rokrakstu un padara A3 tūlītēji atpazīstamu. Sportiskā un izsmalcinātā dizaina īpašības izpaužas arī interjerā. Pirmo reizi sēdekļu apdares izgatavošanā izmantotas pārstrādātas PET pudeles, kā arī ieviestas kontrastējošas šuves.

Vadība un displeji

A3 Sportback virtuālā vadītāja informācijas sistēma pilnībā koncentrējas uz autovadītāja ērtībām. Tajā izmantoti līdzīgi elementi kā Audi lielizmēra modeļos, un standarta komplektācijā tas ir aprīkots ar 10,1 collas lielu skārienjutīgo ekrānu. Instrumentu panelis, kuru autovadītājs kontrolē ar daudzfunkciju stūri, standarta komplektācijā arī ir digitāls. Head-up displejs, kas uz vējstikla projicē svarīgu un noderīgu informāciju, pieejams papildaprīkojumā.

Informācijas un izklaides sistēma

MMI vadības konceptu darbina jauna trešās paaudzes modulārā informācijas un izklaides platforma. Tās apstrādes jauda ir desmit reizes lielāka salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju. Individuālus uzstādījumus iespējams saglabāt līdz pat sešiem lietotāju profiliem – sākot ar klimata kontroli un sēdekļu pozīciju un beidzot ar navigācijā bieži izmantotiem galamērķiem un citiem uzstādījumiem.

Maršrutu vadība kļuvusi vēl vienkāršāka un elastīgāka. Piemēram, navigācija piedāvā prognozes par satiksmes situācijas attīstību, augstas izšķirtspējas attēlus no Google Earth un detalizētus vairāku lielāko Eiropas pilsētu 3D modeļus. Audi Connect papildina interesējošos punktus ar fotogrāfijām, darba laikiem un lietotāju atsauksmēm. Connect pakalpojumi ietver arī Car-to-X pakalpojumus, kas autovadītājam palīdz atrast brīvu autostāvvietu vai noskaidrot informāciju par luksoforu darbību un zaļajiem signāliem. A3 Sportback ir savienots ar viedtālruni, izmantojot myAudi app, Apple CarPlay vai Android Auto. Pieejama arī Audi Connect atslēga, kas ļauj klientiem atslēgt un aizslēgt automašīnu, kā arī iedarbināt dzinēju ar Android viedtālruņa palīdzību, savukārt Amazon Alexa tiks piedāvāta neilgi pēc šī modeļa nonākšanas tirgū.

Izsmalcināti dzinēji

Jaunais Audi A3 Sportback Eiropas tirgū nonāks ar trīs dzinēju versijām – 1.5 TFSI ar 150 ZS un 2.0 TDI ar 116 ZS vai 150 ZS jaudu. Visi dzinēji pārsteidz ar to lielo griezes momentu un izsmalcinātām gaitas īpašībām. Ražošanas sākumā A3 Sportback būs pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu. Riteņiem jauda tiks nodota ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu vai septiņu pārnesumu S tronic, kura pārnesumu pārslēgšanas svira tagad izstrādāta kā kompakts pārslēgs ierastās sviras vietā. Neilgi pēc nonākšanas tirgū Audi pakāpeniski paplašinās piedāvājumu, ietverot papildu dzinēju versijas, tostarp ar elektrificētu piedziņas sistēmu un quattro pilnpiedziņu.

Pilnveidota balstiekārta

Jaunā Audi A3 Sportback daudzsviru balstiekārta dzinējiem no 150 ZS ir sportiska un līdzsvarota, apvienojot patīkamu komfortu ar labu dinamiku. Papildaprīkojumā balstiekārta ir pieejama ar adaptīvo amortizatoru kontroli, kas spēj samazināt automobiļa augstumu par 10 milimetriem. Katrs amortizators pastāvīgi pielāgojas ceļa apstākļiem, braukšanas situācijai un Audi Drive Select dinamiskās vadības sistēmas uzstādījumiem, vienlaikus nodrošinot augstu komfortu un izveicīgu vadību. Sporta balstiekārta, kas ar S line eksterjera aprīkojumu ir standarta komplektācijā, uzsvars skaidri tiek likts uz izveicību. Pateicoties balstiekārtas un amortizatoru stingrākiem uzstādījumiem un tam, ka automobilis ir par 15 milimetriem zemāks, kompaktais modelis nodrošina vēl izteiktāku saķeri ar ceļa virsmu.

Vadītāja asistentu sistēmas

A3 Sportback, kas jau standarta komplektācijā ir aprīkots ar ārkārtas bremzēšanas asistentu Audi Pre Sense Front, Swerve Assist, kas palīdz nenovirzīties no ceļa un Lane Departure Warning, kas palīdz neizbraukt ārpus kustības joslas, autovadītājam un citiem satiksmes dalībniekiem nodrošina augstu drošības līmeni. Papildu asistentu sistēmas, tostarp palīgsistēmas Lane Change, Exit warning, Cross-traffic un parkošanās asistentu palīgsistēmas pieejamas papildu komplektācijā. Adaptīvās kruīza kontroles asistents, kuru klienti iepazinuši vairākos lielizmēra modeļos, palīdz ikdienas braukšanā, saglabājot ātrumu un attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim, kā arī palīdz noturēties joslā. Tādējādi tiek palielināts braukšanas komforts, jo sevišķi garākos pārbraucienos.

Optimizēts vietas koncepts

Jaunais A3 Sportback piedāvā vairāk vietas un funkcionalitāti apvienojumā ar kompaktu eksterjeru. Premium kompaktklases automobilis, kas ir 4,34 metrus garš un 1,82 metrus plats, ir izaudzis par nedaudz vairāk kā trīs centimetriem, salīdzinot ar iepriekšējo modeli. Automobiļa 1,43 metru augstums un 2,64 metru riteņu garenbāze ir saglabājusies nemainīga. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu pozīcijas bagāžas nodalījuma tilpums ir no 380 līdz 1200 litriem, un bagāžas nodalījuma grīdu iespējams izvietot dažādos augstumos. Elektriskās bagāžnieka durvis, kuras iespējams kontrolēt arī ar kāju kustībām, pieejamas papildaprīkojumā.

Pirmie A3 Sportback klientiem Eiropā tiks piegādāti maija sākumā. Cena modelim ar 1.5 TFSI un 150 ZS jaudu Vācijā ir, sākot no 28 900 eiro.

 
Visi komentāri
 
Jojo 4.marts 2020 15:20
0 0 Atbildēt

Arī nav ne vainas pilsētas mazauto.

Nav vērts 6.marts 2020 11:22
0 0 Atbildēt

pārmaksāt vismaz 15-20000 eur par izstrādājumu kurš atpaliek praktiski visos parametros no radinieka VW Tiguan un pat T-ROC. Ja neticiet aizbrauciet uz dīlercentru skatīt vaigā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 24

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti