Audi iepazīstina ar A3 sedanu (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 21.aprīlis 2020 13:55

Audi veiksmes stāsta otrā paaudze ir klāt ¬– A3 Limousine. Kompaktais četru durvju sedans ir digitalizēts un pilnībā savienots no informācijas un izklaides sistēmas līdz autovadītāja asistentu sistēmām.

Zem elegantās virsbūves slēpjas jaunas vadības un balstiekārtas pielāgošanas funkcijas, nodrošinot vienlīdz efektīvu un dinamisku braukšanu.

Jaunā A3 Limousine dizains ir vienlaikus sportisks un elegants. Salīdzinot ar tā priekšgājējiem, automobiļa garums ir palielinājies par četriem centimetriem un sasniedz 4,5 metrus, bet automobiļa garenbāze saglabājusies nemainīga. Savukārt tā platums palielinājies par diviem centimetriem un tagad ir 1,82 metri, bet augstums – par vienu centimetru un tagad ir 1,43 metri. Tādējādi palielinājies arī griestu augstums – pat par diviem centimetriem salona priekšā, pateicoties zemākai vadītāja sēdekļa pozīcijai. Bagāžas nodalījuma 425 litru ietilpība ir identiska iepriekšējam modelim.

Jaudīgs un elegants: eksterjers

Automobiļa priekšpusē ir liela Singleframe radiatora reste ar bišu šūnu režģi, ko aptver iespaidīgi priekšējie lukturi. Papildaprīkojumā ar Matrix LED tehnoloģiju, priekšējos lukturos ir arī digitālie dienas gaitas lukturi. Tie sastāv no pikseļu stariem, kas veidoti no 15 LED segmentiem, kurus iespējams individuāli izcelt un dažādajām A3 sedana versijām piešķirt īpašu izskatu. Sedana virsbūves līnija stiepjas līdz aizmugurējam bamperim. Tādējādi tiek izcelts tā garums, kas ir par 15 centimetriem lielāks, nekā Sportback modelim, sānam piešķirot īpaši elegantu izskatu.

Uzlabota virsbūve

Aerodinamiku uzlabo automobiļa aizmugure, kas ir augstāka salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, kā arī liels gaisa izkliedētājs. Tādējādi jaunais A3 sedans ar 2,0 TDI un 150 ZS jaudu sasniedz 0,25 Cd vērtību un attiecīgi ir par 0,04 Cd punktiem labāks par modeļa pirmo paaudzi. Tāpat šo rādītāju uzlabošanu veicina arī kontrolējamas gaisa atveres ar diviem elektriski darbināmiem aizvirtņiem aiz Singleframe radiatora restes. Šīs atveres gaisa plūsmu regulē, pielāgojoties dažādām situācijām.

Pārdomāts un digitalizēts: salons

A3 Limousine salons ir pilnībā pielāgots autovadītāja ērtībām – sākot ar interjera dizainu, beidzot ar displeju un kontroles elementiem. Instrumentu panelī atrodas centrālais MMI skārienjutīgais ekrāns, kas ir 10,1 collu liels un tā vadība ir intuitīva. 10,25 collu lielais instrumentu panelis, kas atrodas aiz stūres arī standarta aprīkojumā ir digitāls. Audi Virtual Cockpit Plus aprīkojumā tā izmērs ir 12,3 collas. Papildaprīkojumā pieejams arī Head-up displejs, kas uz vējstikla projicē svarīgu un noderīgu informāciju.

Izteikti savienots: no informācijas un izklaides sistēmas līdz autovadītāja asistentu sistēmām

Augstākā līmeņa informācijas un izklaides sistēma jaunajā A3 Limousine ir MMI Navigation Plus, kas izmanto trešās paaudzes modulāro informācijas un izklaides platformu (MIB 3). MIB 3 apstrādes jauda ir desmit reizes lielāka kā iepriekšējā modelī un tā savieno automobili ar LTE Advanced ātrumu. MMI Navigation Plus jau standarta aprīkojumā piedāvā plašu Audi Connect pakalpojumu klāstu, tostarp tiešsaistes satiksmes informāciju, ziņas un papildu informāciju, tai skaitā interesējošo vietu fotogrāfijas, darba laikus un citu lietotāju atsauksmes.

Tāpat piedāvājumā ir arī Car-to-X pakalpojumi, kas, piemēram, ziņo par bīstamām vietām uz ceļa vai ātruma ierobežojumiem automobiļiem ar attiecīgo aprīkojumu, vai palīdz atrast brīvas autostāvvietas. Ja automobiļa dzinējs ir izslēgts, myAudi aplikācija turpina navigāciju no automobiļa viedtālrunī. Tādējādi autovadītājs var droši sasniegt savu galamērķi.

A3 Limousine ir savienots ar viedtālruni, izmantojot arī Audi viedtālruņa saskarni, kas MMI integrē iOS un Android tālruņus ar Apple Car Play un Android Auto. Turklāt A3 Limousine iespējams atslēgt, aizslēgt un iedarbināt ar Audi Connect Key, izmantojot Android viedtālruni. Personalizēšanas opcija ļauj līdz pat sešiem lietotājiem atsevišķos profilos saglabāt savus uzstādījumus, tostarp sēdekļa novietojumu, klimata kontroli un mediju informāciju.

Autovadītāju asistentu sistēmas ir īpaši efektīvas, pateicoties ciešajai savstarpējai sadarbībai. Audi Pre Sense Front sistēmā kamera aiz salona spoguļa sadarbojas ar priekšējo radaru, lai samazinātu negadījumu risku. Adaptīvās kruīza kontroles asistents, kuru klienti iepazinuši vairākos lielizmēra modeļos, palīdz ikdienas braukšanā, saglabājot ātrumu un attālumu līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim, kā arī palīdz noturēties joslā. Efficiency Assist sistēma brīdina autovadītāju, kurā brīdī būtu ieteicams atlaist akseleratora pedāli. Lai to paveiktu, sistēma izvērtē informāciju, tostarp navigācijas datus. Arī Exit Warning un Cross-Traffic Assist sistēmas, kā arī apkārtējā skata kamera, kas būs pieejamas neilgi pēc modeļa nonākšanas tirgū, pilsētas satiksmē ir jo īpaši noderīgas.

Trīs dzinēji: piedziņa

Jaunais A3 Limousine pieejams ar diviem TSFI dzinējiem un vienu TDI dzinēju. Tos visus vieno augsta efektivitāte un ekonomija. 1,5 litru tiešās iesmidzināšanas 35 TSFI dzinējs attīsta 150 ZS jaudu un ir pieejams divās versijās – ar pilnībā jaunu izstrādātu sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu un septiņu ātrumu S tronic pārnesumkārbu.

Papildu COD (cylinder on demand) sistēmai dzinējs apvienojumā ar S tronic divsajūgu pārnesumkārbu izmanto 48 voltu daļējā hibrīda sistēmu. Tā atgūst enerģiju, automobilim samazinot ātrumu, atbalsta dzinēju ar līdz pat 50 Nm griezi, uzsākot braukšanu vai strauji paātrinoties, kā arī tā ļauj A3 sedanam vairākās situācijās pārvietoties ar izslēgtu dzinēju. Ikdienas braukšanas apstākļos tā samazina degvielas patēriņu pat par 0,4 litriem uz 100 kilometriem. 2,0 TDI ar 150 ZS jaudu arī darbojas ar septiņu ātrumu S tronic pārnesumkārbu, kurā ātrumu pārslēgšana tiek veikta ar elektronisku vadības sviru.

Komforts un dinamika: balstiekārta

Jaunā A3 Limousine balstiekārta izstrādāta tā, lai braukšana būtu sportiska un harmoniska, kā arī vēl precīzāka nekā iepriekšējā modelī. Šī precizitāte un reakcijas laiks galvenokārt panākts ar centrālo dinamiskas vadības sistēmu, kas nodrošina optimālu mijiedarbību starp visām komponentēm. Kā alternatīva standarta aprīkojuma piedāvājumam pieejama sporta balstiekārta un balstiekārta ar regulējamiem amortizatoru uzstādījumiem. Regulējama balstiekārta piedāvā plašas iespējas starp augstu komfortu un izveicīgu vadību. Audi Drive Select dinamiskā vadības sistēma ļauj autovadītājam savā A3 Limousine izbaudīt dažādus balstiekārtas līmeņus.

Pirmie Audi A3 Limousine klientiem Eiropā tiks piegādāti vasarā. Automobiļa cena Vācijā ar 35 TSFI 150 ZS jaudu ir, sākot no 29 800 eiro.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti