Ferrari nopelnījis 86 000 eiro uz katru pārdoto auto 1

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 21.aprīlis 2020 15:04

Apkopotie 2019.gada rezultāti liecina, ka Itālijas varenauto ražotājs Ferrari uzrādījis apskaužāmu peļņu, iegūstot uz katru pārdoto automobili 86 000 eiro.

Saskaņā ar mediju informāciju Ferrari 2019.gadu noslēdzis ar lieliskiem rezultātiem – pārdots 10 131 automobilis, uz katru nopelnot 86 000 eiro. Tas gan ir nedaudz mazāk kā 2018.gadā, kad superauto ražotājs uz katru pārdoto automašīnu nopelnīja 86 369 eiro, taču tik un tā lielisks rezultāts, par kādu citi autoražotāji var tikai sapņot. Statistiķi aprēķinājuši, ka, lai iegūtu Ferrari līdzīgu peļņu, BMW būtu jāpārdod  30 automašīnas, Volkswagen – 56, Mercedes-Benz — 67, Ford — 908, Nissan — 928.

Ferrari atskaitē minēts, ka tik iespaidīgs rezultāts panākts, pateicoties jaunu tehnoloģiju ieviešanai, ātrai pielāgošanai tirgus izmaiņām un kompetentam mārketingam.

Veiksmīgākie noieta tirgi itāļiem bija Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika, savukārt pārdošanas apjomi Amerikas Savienotajās Valstīs un Ķīnā kritās.

 

 

 
Visi komentāri
 
gunbox 23.aprīlis 2020 17:27
0 0 Atbildēt

Tas ir tikai apliecinājums, cik zemu kvalitāti šis ražotājs sācis ieguldīt automašīnā. Arī par salona slikto ādas kvalitāti sen jau ir redzēti video.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti