Lexus laiž klajā vienkāršotu NX 300h versiju (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.aprīlis 2020 12:23

Japānas autoražotājs Lexus paplašinājis modeļu piedāvājumu Eiropas tirgum ar vienkāršotu hibrīdkrosovera NX versiju, kas iztiks bez pilnpiedziņas.

Toyota luksuss zīmols laidis klajā jaunu hibrīda krosovera NX 300h versiju, kas jau no tirgū esošā pilnpiedziņas modeļa atšķirsies ar vienas ass piedziņu, 17 collu riteņiem un savādāku aprīkojumu. Jaunā modeļa spēka iekārta ir tāda pati – 2,5 litru 155 Zs atmosfēriskais motors un 143 Zs elektromotors pie priekšējās ass. Galvenā atšķirība – nav 68 Zs elektromotora, kas pieslēdza aizmugures asi.

NX 300h bāzes versijas hibrīdsistēma attīsta 197 Zs, var sasniegt maksimālo ātrumu 180 km/h un no vietas līdz simtam paātrinās 9,2 sekundēs. Jaunā versija ir vieglāka un pēc ražotāja datiem, uz 100 km patērē līdz pat 0,5 litriem mazāk degvielas. Lexus norādījis, ka jauktajā ciklā degvielas patēriņš būs 7,1 litrs uz 100 km.

Pie ieguvumiem jāpieskaita cena – Lielbritānijā jaunā versija maksās 35 860 mārciņu (39 000 eiro), kas ir par 1250 mārciņu (1460 eiro) mazāk nekā pilnpiedziņas modelim.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti