Renault Samsung izstrādātais krosovers XM3 veiksmīgi debitējis Korejas tirgū (+ FOTO) 3

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 7.maijs 2020 9:16

XM3 SUV ar kupejas virsbūvi jau debitējis Korejas tirgū, sasniedzot ļoti augustus pārdošanas rezultātus.

Jaunākā Renault Samsung Motors (RSM) kopražojuma pamatā ir 2019. gada izstāžu auto XM3 Inspire. RSM ir pirmais populāro modeļu ražotājs, kurš ieviesis šāda veida automašīnu Korejas tirgū. XM3 ir īpašā korejiešu versija apvidus auto kupejai Renault Arkana, kas jau tiek pārdots Krievijā, un ir kļuvis par starptautiskas izaugsmes paraugu. XM3 debija tirgū ir daļa no Renault grupas globālās stratēģijas. XM3 tiek ražots Busanas rūpnīcā uz dienvidiem no Seulas. Kopš pirmās dienas šis automobilis veiksmīgi iekaro Dienvidkorejas tirgu.

Laikā no 21. februāra - komerciālās debijas dienas - līdz 24. aprīlim tika saņemti 22 175 pasūtījumi un 49 dienu laikā tika piegādāti vairāk nekā 10 000 šī modeļa vienību. Šis ir rekords RSM vēsturē. Klientu sirdis iekaroja automašīnas izcilais dizains un augstā klase, kas apvieno kupejas šarmu ar SUV auto raksturīgajām proporcijām.

Konceptauto XM3 INSPIRE, kurš pirmo reizi tika prezentēts Seulā 2019. gada martā, kļuva par XM3 sērijas modeļa pamatu. “Mēs izlēmām par labu elegantajai kupejas līnijai, to paaugstinot”– skaidro Renault Seulas dizaina centra direktors Rafaels Linari. To īpaši var saskatīt virsbūves ļoti augstajā sānu līnijā un kupejai raksturīgajā slīpajā jumtā.

XM3 izceļas arī ar citiem SUV atribūtiem, piemēram, paaugstinātu klīrensu, priekšējās un aizmugurējās šasijas pārsegiem vai riteņu arku aizsargiem. Astoņpadsmit collu diski, hromētais radiatora režģis un dubultais alumīnija izpūtējs piešķir jaunajam modelim sportisku izskatu.

PRAKTISKĀ UN DINAMISKĀ SUV KUPEJA

XM3 ir SUV kupeja, kas nodrošina smalku līdzsvaru starp komfortu, plašumu un bagāžnieka ietilpību, kas ir ļoti svarīgas īpašības korejiešu klientiem. “Automobilis ir ne tikai pievilcīgs, pateicoties unikālajam dizainam un augstākās klases krāsu un materiālu izvēlei, bet arī ļoti praktisks un ideāli piemērots ikdienas lietošanai” - skaidro krāsu un materiālu dizainere Kima Minjona.

High tech stila salons ir aprīkots ar nedaudz uz vadītāja pusi vērstu vadības paneli ar diviem ekrāniem – 10 collu ekrānu uz paneļa (identisks Renault Captur INITIALE PARIS) ar satelīta navigācijas funkciju un 9,3 collu vertikālu multimediju ekrānu. Tie ir lielākie displeji šajā automašīnu segmentā!

XM3 ir arī daudzas augstākā segmenta cienīgas funkcijas, piemēram, parkošanās palīdzības sistēma ar 360° kameru, automātiska stāvbremze (pieejama jau zemākajā aprīkojuma līmenī), aktīvs ātruma regulētājs ar Stop&Go funkciju, aktīva braukšanas joslas uzturēšanas sistēma un tehnoloģija MULTI-SENSE. Pēdējā no minētajām opcijām ļauj pielāgot automašīnu atbilstoši vadītāja vēlmēm, pateicoties trim braukšanas režīmiem un dažādām apgaismojuma krāsām.

XM3 salons nodrošina smalku līdzsvaru starp SUV kupejai raksturīgo plašumu, komfortu un dinamiku

Daudz darba tika ieguldīts, lai nodrošinātu sēdekļu komfortu, kuru paaugstinātais stāvoklis rada drošības sajūtu" - saka produktu menedžeris, kas atbild par šo projektu Korejas tirgū Džinsoks Čo. “Pasažieriem, kuri sēž aizmugurējos sēdekļos ir 213 mm brīvas vietas kājām ceļu augstumā. To īpaši novērtē Āzijas klienti. Runājot par ietilpību, tad XM3 ir lielākais bagāžnieka nodalījums savā klasē ar 513 litru tilpumu. "

XM3 ir aprīkots ar TCe 260 dzinēju, kura nosaukums norāda uz izcilo griezes momentu. Šo dzinēju izvēlējās teju 80% no pirmajiem šī auto pircējiem. 1,3 litru benzīna turbokompresoru Renault izstrādāja kopā ar Daimler un tas savienots ar automātisko septiņu ātrumu divsajūga EDC pārnesumkārbu. XM3 ir pieejams arī ar 1,6 litru benzīna motoru ar X-TRONIC (CVT) automātisko pārnesumkārbu.

Runājot par drošību, KNCAP – Korejas iestāde, kura ir atbildīga par transportlīdzekļu avāriju testiem un pasīvās drošības novērtējumu – drīz izsniegs sertifikātu, ar ko tiks apliecināts, ka XM3 savā kategorijā ir sasniedzis “1. līmeni” (vislabāko iespējamo punktu skaitu).

Jaunais, par atraktīvu cenu pieejamais RSM produkts pircējiem piedāvā ļoti interesantus veiktspējas parametrus, kas atbilst ražotāja tradīcijām. “Papildus unikālajam dizainam, viens no galvenajiem XM3 pirkšanas iemesliem, ko bieži min mūsu klienti, ir arī lieliska cenas un kvalitātes attiecība” – saka Džinsoks Čo. “Pat 72% no pirmajiem pircējiem izmantoja šo iespēju un izvēlējās augstākā līmeņa aprīkojumu (RE Signature)”.

XM3 daudzās priekšrocības labi izskaidro tā komerciālās debijas panākumus Korejā. Tuvākajā nākotnē šis modelis tiks piedāvāts arī citu valstu tirgos.

Digitālā stratēģija, kas piesaista jaunu klientu uzmanību

XM3 veiksmīga debija ir saistīta ne tikai ar šī auto priekšrocībām, bet arī ar efektīvo digitālo stratēģiju, kas ir īpaši pievilcīga jaunajiem korejiešiem. “Visi komunikācijas rīki tika piemeklēti, lai sasniegtu digitālos iezemiešus” (ang. digital natives) – skaidro RSM mārketinga direktors Sils Bangs. Tiesa, puse no šī modeļa pircējiem ir mileniāļu paaudzes pārstāvji, kas rūpīgi seko jaunākajām tendencēm un lietojumiem, kā ari kuriem pirkumi tiešsaistē ir daļa no ikdienas.

Lai veicinātu XM3 popularitāti tika izveidota šim modelim veltīta tīmekļa vietne, kā arī sagatavota reklāmas kampaņa, virtuāla izstāžu zāle un vairākas videofilmas. 172 žurnālisti, kas pārstāvēja 142 žurnālus, publicēja gandrīz 1700 rakstus par XM3. Sociālajos tīklos ar iespaidiem par jauno modeli dalījās apmēram trīsdesmit blogeru un influenceru.

Tā rezultātā šī gada martā XM3 ierindojas Naver (korejiešu Google) meklētāko vārdu augšgalā, bet tiešsaistē tika veikti 1 400 priekšpasūtījumi (gandrīz ceturtā daļa no visiem pasūtījumiem). Šis ir jauns rekords automašīnu ražotāju vidū Korejas tirgū!

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Volx 7.maijs 2020 17:23
2 0 Atbildēt

Redz, kā noņem Renault zīmi nost, tā tās lietas aiziet.

ZZZZ 8.maijs 2020 9:08
1 0 Atbildēt

Arkana klons. Tik pie mums to nav, jo jāstumj Kadjars. Kas dārgāks un man liekas pat nesmukāks...nePārdošanas rādītāji runā. Pat jaunais eraudi jau iet uz kupej formu.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Aicinām Tevi nosūtīt epastu Jūrmalas domei, lai noraidītu ieceri cirst kokus Dubultu stāvlaukumam (+ VIDEO) 17

Jūrmalas pilsētas dome iecerējusi būvprojektu – satiksmes organizācijas uzlabošanu Dubultu prospektā un Z. Meierovica prospektā no Baznīcas ielas līdz Pils ielas laukumam.Lai to realizētu, plāno nocirst 22 kokus. Lasīt vairāk

 

Škoda Octavia iegūst jaudīgāko dīzeļdzinēju vēsturē 5

Škoda prezentējusi Octavia sportiskās modifikācijas RS benzīna un dīzeļa variantus, turklāt pēdējais var lepoties ar to, ka kļūs par jaudīgāko šādas konstrukcijas motoru modeļa vēsturē. Lasīt vairāk

 

Rīgas Motormuzejs tagad strādā katru dienu

No 2020. gada 6. jūlija Rīgas Motormuzejs apmeklētājiem atvērts katru dienu no 10:00 līdz 18:00. Muzejā skatāma pastāvīgā ekspozīcija ar vairāk nekā 100 vēsturiskajiem spēkratiem, kā arī izstāde “GARĀŽA”, kur aplūkojami spilgtākie 2019. gada Latvijas Antīko automobiļu kluba biedru atradumi. Lasīt vairāk

 

No 1.jūlija izmaiņas administratīvajos sodos (+ VIDEO) 9

Šodien stājies spēkā jaunais Administratīvās atbildības likums. Tas nomainījis vēl padomju laikā izstrādāto Administratīvo pārkāpumu kodeksu un ieviesis pamatīgas pārmaiņas likuma piemērotāju, toskait policijas darbā. Iedzīvotāji gan lielu atšķirību nejutīs, tomēr ir virkne nianšu, kam būtu jāpievērš uzmanība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti