Toyota Highlander ar septiņām sēdvietām nonāk Eiropas tirgū (+ FOTO) - iAuto

Toyota Highlander ar septiņām sēdvietām nonāk Eiropas tirgū (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota | 11.maijs 2020 13:45

Toyota lielākais hibrīda SUV modelis Highlander pirmo reizi tiks piedāvāts arī Eiropas tirgū. Būdams pieejams tikai ar pilno hibrīdsistēmu, Highlander papildinās Toyota SUV automobiļu klāstu Eiropā, kur šobrīd tiek piedāvāts D segmenta RAV4, C segmenta C-HR un B segmenta Yaris Cross.

Toyota ir 23 gadus ilga pieredze hibrīdtehnoloģiju izstrādē. Uzņēmums visā pasaulē līdz šim jau pārdevis vairāk nekā 15 miljonus hibrīdautomobiļu, ir radījis deviņus dažādus hibrīdmodeļus un piedāvā jau ceturtās paaudzes pašuzlādes tehnoloģijas. Šie faktori apvienojumā ar Toyota līderpozīcijām hibrīdu jomā un pieredzi SUV tirgū, kā arī zīmola leģendāro kvalitāti, izturību un uzticamību (QDR jeb Quality, Durability & Reliability) bijuši jaunā Highlander Hybrid izstrādes stūrakmeņi.

Jaunais Highlander, kas konstruēts uz Toyota globālās vidējās klases automobiļu platformas GA-K, ir Toyota SUV automobiļu labāko komforta, gaitas un drošības īpašību apvienojums ar zemu izmešu apjomu, efektīvu degvielas patēriņu, inteliģentu pilnpiedziņu, salona plašumu pēc pieprasījuma un spēju vilkt divas tonnas smagu piekabi.

Dizains un komplektācija

Toyota Highlander ir 4950 mm garš. Ar pārliecinošiem 20 collu riteņiem tas vienlaikus demonstrē kā premium segmenta pilsētas SUV stilu, tā arī spēcīga pilnpiedziņas automobiļa izturību.

Highlander interjers ir veidots tā, lai būtu praktisks, ilgmūžīgs un ar ietilpību, kāda tiek sagaidīta no septiņu sēdvietu SUV. Lai tā būtu vide, kur patīkami uzturēties visiem pasažieriem, automobiļa vidējās rindas sēdekli var bīdīt 180 milimetru diapazonā. Ar to tiek nodrošināta ērta sēdēšana aizmugurējā sēdeklī diviem pieaugušajiem, kā arī atvieglota iekāpšana un izkāpšana no automobiļa.

Lai piekļūtu 658 litru bagāžniekam, atliek vien novietot kāju zem aizmugurējā bufera, kur atrodas elektropiedziņas durvju atvēršanas sensors. Papildus tam aizmugurējās un vidējās rindas sēdekļu atzveltnes var nolaist, tā izveidojot bagāžas telpu ar 1909 litru ietilpību un papildu novietni zem pilnīgi līdzenās grīdas.

Papildus tam visā salonā, kam var izvēlēties apdari melnos un grafīta toņos, ir daudz sīklietu nodalījumu, kā arī USB ligzdas priekšējo un vidējās rindas sēdvietu zonā.

Augstākajos aprīkojuma līmeņos Toyota Highlander ir multimediju sistēma ar 12,3 collu skārienekrānu, Apple CarPlay un Android Auto atbalsts, satelītnavigācijas iekārta, projekcijas ekrāns, bezvadu uzlādes paliktnis viedtālruņiem, ventilējami sēdekļi, digitāls atpakaļskata spogulis, kurā nav redzami aizmugurējie sēdekļi un pasažieri, u.c.

Dinamiska gaita

Toyota Highlander uzstādīta ceturtās paaudzes hibrīdsistēma, un to veido 2,5 litru Atkinsona cikla benzīna dzinējs kombinācijā ar diviem elektromotoriem. Aizmugurējais elektromotors ir tas, kurš šim automobilim piešķir inteliģento pilnpiedziņu jeb AWD-i (All-Wheel Drive with Intelligence). Enerģijas uzkrāšanai savukārt tiek izmantoti niķeļa-metālhidrīda akumulatori, kas uzstādīti zem vidējās sēdekļu rindas.

Hibrīdsistēmas kopējā jauda ir 244 zirgspēki, bet oglekļa dioksīda izmešu apjoms ir tikai 146 g/km un vidējais degvielas patēriņš WLTP ciklā ir 6,6 l/100 km. Korelējošie NEDC testu procedūras rādītāji attiecīgi ir 117 g/km un 5,2 l/100 km. Kaut gan Highlander rādītāji pagaidām vēl ir pakļauti homologācijas procedūrai, tie ataino labāko līdzsvaru starp jaudu un CO2 izmešu apjomu šajā segmentā.

Toyota Highlander vadītājs ar Drive Mode Select slēdzi var izvēlēties starp četriem dažādiem braukšanas režīmiem – ECO, NORMAL, SPORT un TRAIL, turklāt tos visus var aktivizēt, kad auto darbojas atsevišķi ieslēdzamajā bezizmešu jeb EV režīmā.

Jaunā modeļa izstrādes gaitā ir krietni padomāts par akustisko komfortu salonā. Tādēļ modelim ir tā dēvētais akustiskais vējstikls un priekšējie sānu logi, pastiprināta skaņas izolācija jumtā, aiz priekšējā paneļa un grīdā, kā arī riteņu arkās un bagāžnieka apdarē. Rezultātā hibrīdauto kluso gaitu vēl vairāk paspilgtina līdz minimumam samazinātie ārējie trokšņi.

Drošības sistēmu komplekts Toyota Safety Sense

Jaunais Highlander Hybrid ir aprīkots ar modernākajām Toyota Safety Sense drošības tehnoloģijām. To primārais uzdevums ir novērst vai iespēju robežās mazināt bojājumus, kas gūstami negadījumos visdažādākajās satiksmes situācijās.

Toyota Safety Sense ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar aktīvo stūrēšanu, lai izvairītos no sadursmes, gājēju atpazīšanas funkciju kā dienā, tā naktī, velobraucēju atpazīšanu dienā, pilna diapazona adaptīvo kruīza kontroli (ACC), ACC ar ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu (RSA), joslas izsekošanas palīgsistēmu (LTA), brīdinājumu par izbraukšanu no joslas (LDA), automātiskās tālās gaismas (AHB).

Eiropas valstu tirgos jaunais Toyota Highlander Hybrid nonāks 2021. gada sākumā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti