Alfa Romeo piedāvā modernizētos Giulia un Stelvio (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.jūnijs 2020 10:27

Alfa Romeo modernizējis Giulia un Stelvio, uzlabojot pamata aprīkojumu un pievienojot jaunus elektroniskos palīgus.

Četrdurvju sedana Giulia cena Vācijas tirgū sākas no 37 500 eiro par versiju ar 200 Zs jaudīgu divlitru turbo benzīna motoru, bet 190 Zs jaudīgais bāzes dīzeļa variants maksās 41 500 eiro. Ar analogiem motoriem komplektēts krosovers Stelvio maksās attiecīgi 44 000 un 48 000 eiro.

Modernizācijas gaitā uzlabots abu modeļu komforts un drošība. Automatizētā braukšanas sistēma atbilst Level 2 līmenim, kas neatceļ vadītāja atbildību, tomēr būtiski atvieglo tā darbu. Tā aktīvais joslas uzturētājs vienmēr rūpēsies, lai automobilis turas savas joslas vidū, aktīvā kruīzkontrole raudzīsies, lai tiktu saglabāts konstants attālums līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, kā arī uzturēs atļauto ātrumu, vadoties no ceļazīmju norādēm. Sastrēgumu asistents uzņemsies vadību tad, kad kustība uz automaģistrāles sāks bremzēties, vajadzības gadījumā apstādinot automašīnu pilnībā un atkal uzsākot braukšanu, kad transports sāk kustēties. Aklā leņķa palīgs brīdinās par šķēršļiem pirms pārkārtošanās, bet noguruma asistents ieteiks paņemt pauzi, ja vadītājs kļūs neuzmanīgs.

Jaunā multimediju sistēma, kas apgādāta ar 8,8 collu skārienekrānu, nodrošina labākus savienojumus un lietojamību. Izmantojot tiešsaistes pakalpojumus, būs iespējams izsaukt palīdzības dienestu avārijas vai kāda tehniska bojājuma gadījumā, attālināta piekļuve ļauj ierobežot transportlīdzekļa ātrumu, ja pie stūres pielaists nepieredzējis autovadītājs, bet pēc pieprasījuma kļūst pieejams WLAN Hotspot, kas tīmeklim ļaus pieslēgt vairākus lietotājus

Pateicoties jauniem materiāliem, salons kļuvis klusāks un labāk pasargāts no vibrācijām, izveidota niša viedtālruņa uzlādei, papildus novietnes sīklietām, bet jaunā stūre un ātrumpārslēgs labāk gulst rokās.

Neskaitot jau pieminētās bāzes versijas, Giulia pieejams arī divlitru benzīna motors ar 280 Zs, ko pēc vēlēšanās var kombinēt ar pilnpiedziņu, kā arī 210 Zs jaudīgs dīzeļdzinējs, kam pilnpiedziņa piesaistīta jau “pēc noklusējuma”.

Krosovers Stelvio tiek piegādāts vienīgi 4x4 versijā, tostarp arī 91 000 eiro vērtajā topvariantā ar 510 Zs jaudīgu 2,9 litru V6 benzīna motoru. Visi motori strādā kombinācijā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Modernizētie Alfa Romeo Giulia un Stelvio jau pieejami pasūtīšanai.

 

 

 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Palaidniex 1.jūnijs 2020 13:16
1 0 Atbildēt

Giulietta nebūšot... Mazais priekšpiedziņas hečbeks.

darklight 1.jūnijs 2020 18:46
1 1 Atbildēt

Njā, vizuāli vienkārši izcili skaists auto.

darklight 1.jūnijs 2020 12:29
1 0 Atbildēt

Vai ta pirms kāda laika nerakstīja, ka Giulia vairs nebūs?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Kā taps jaunais Rail Baltica tilts pār Daugavu Rīgā (+ VIDEO)

Ir sākusies jaunā Rail Baltica tilta pār Daugavu būvniecība. Respektējot galvaspilsētas vēsturi, jaunajā tilta konstrukcijā saglabās esošā dzelzceļa tilta ikonisko izskatu. Lasīt vairāk

 

Traģiska nāve, sajaucot ātrumus - miljardiere iet bojā savā Tesla (+ VIDEO) 29

Amerikāņu miljardiere un uzņēmēja, politiķa Miča Makkonela radiniece Andžela Čao noslīkusi savā Tesla pēc tam, kad viņas vadītā automašīna iebrauca dīķī un nogrima. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz Vision EQXX iztiek ar 7 kWh vidēji un nobrauc 1000 km ar vienu uzlādi (+ FOTO) 12

Mercedes elektriskais prototips Vision EQXX veicis savu trešo tālās distances pārbraucienu ar vienu uzlādi veicot vairāk par 1000 kilometriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti