Peugeot prezentē jauno ceļojumu biedru - elektrisko e-Traveller (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Peugeot | 4.jūnijs 2020 14:17

Peugeot prezentē nākamā līmeņa ekoloģisko ceļošanu bez izmešiem, elektriskā veidā. Jaunais Peugeot e-Traveller ir 100% elektrisks un perfekti reprezentē cilvēkam dāvāto izvēles brīvību.

Tam piemīt otrā līmeņa autonomās braukšanas spējas, nobraucamais attālums WLTP ciklā maksimāli sasniedz 330 km, pircējs var izvēlēties starp divu veidu baterijām (50 un 75 kWh), trīs dažādu garumu virsbūvēm, visu e-Traveller modifikāciju augstums nepārsniedz 1,9 metrus un salonā ir līdz pat deviņām sēdvietām.

Nākamās paaudzes modularitāte

Atbilstoši tam, ko no auto sagaida tirgus, kā arī pircēji uzņēmumu un privātpersonu vidū, jaunais Peugeot e-Traveller tiek piedāvāts divās ideoloģiski atšķirīgās līnijās, kas specifiski paredzētas cilvēku pārvadāšanai un brīvā laika pavadīšanai. Tās ir e-Traveller modifikācijas Shuttle un Combispace.

e-Traveller Shuttle ir paredzēta profesionāļiem, kuri specializējušies personu pārvadāšanā. Tie ir taksometru parki, viesnīcas, lidostas un tamlīdzīgi. Shuttle modifikācijai pieejamas arī divas atšķirīgas versijas - Business ar 5 - 9 sēdvietām un Business VIP ar 6 līdz 7 sēdvietām. Lai kāda versija tā būtu, pasažieris vienmēr jutīsies gaidīts, jo iekāpt e-Traveller ir īpaši viegli pa automātiski un elektriski atbīdāmām sānu durvīm kā automobiļa kreisajā, tā arī labajā pusē. Arī privātums neradīs bažas, jo Peugeot piedāvā logu tonējumu ar 70% vai 90% gaismas caurlaidību.

Atkarībā no e-Traveller versijas aizmugurējiem otrās un trešās rindas pasažieriem ir atsevišķi sēdekļi ar ādas apdari un roku balstiem vai arī proporcijās ⅔ - ⅓ dalīti un bīdāmi sēdekļi. Ja pasažieriem jāiekāpj aizmugurējās sēdvietās, vidējās rindas sēdekļus var paliekt ar vienu rokas kustību.

VIP versijā e-Traveller ir vai nu četri atsevišķi un viens otram pretī iebūvēti sēdekļi, vai arī piecas sēdvietas. Pasažieru ērtībām standarta aprīkojumā ietilpst arī maigas gaisa cirkulācijas trīs zonu klimata kontrole un aptumšots stikla jumts.

Peugeot e-Traveller Combispace, kam pieejami divi aprīkojuma līmeņi - Active un Allure -, ir piecas līdz astoņas sēdvietas un tā ir vairāk piemērota privātpersonām. Daudzo sēdvietu kombināciju dēļ Combispace spēj apmierināt visdažādākās ģimeņu, atpūtnieku un aktīvā dzīvesveida entuziastu vajadzības, jo sēdekļus var ne tikai bīdīt, bet pat izņemt. Saķeres kontroles sistēma Grip Control tikmēr dod iespēju ar jauno e-Traveller Combispace modeli stāties pretī izaicinājumiem sarežģītākos braukšanas apstākļos. Tam paredzēts selektors priekšējā panelī, kas vadītājam ļauj izvēlēties starp situācijai piemērotākajiem Grip Control iestatījumiem (Snow, All-Travel, Sand, ESP off).

Tāpat kā Shuttle modifikācijas lietotāji, arī Combispace lietotāji novērtēs atsevišķi atverama aizmugurējā stikla priekšrocības. Šī funkcija ļoti noderēs situācijās, ja jāpiekļūst bagāžai, taču nav iespējams atvērt visu bagāžnieka vāku.

Peugeot e-Traveller pieejams arī īpaši daudzpusīgā un praktiskā Combi modifikācijā ar divām līdz deviņām sēdvietām un viegli tīrāmu salonu. Tas kā komfortabls ikdienas transportlīdzeklis ir ideāli piemērots uzņēmumiem, sporta klubiem, firmām, kuras strādā plašā teritorijā un ir nepieciešama darbinieku pārvadāšana. Un tas viss - bez jelkādiem kaitīgajiem izmešiem.

Plašums un komforts

Jaunais Peugeot e-Traveller ir pieejams ar virsbūvi trīs dažādos garumos: kompaktu (4,60 metri), standarta (4,95 metri) un garu (5,30 metri). Neatkarīgi no garuma, augstums nepārsniedz 1,90 metrus, tādējādi ir garantēta ērta piekļuve gandrīz visām stāvvietām, savukārt e-Traveller ar kompakto virsbūvi (4,60 metrus gara) ir unikāls auto savā segmentā, jo var uzņemt līdz pat deviņiem cilvēkiem.

Neatkarīgi no versijas un garuma visus e-Traveller vieno katram pasažierim nodrošinātā telpa un komforta līmenis gan priekšā, gan otrajā un trešajā sēdekļu rindā. Pasažieriem ir ērti, lai kurā sēdeklī viņi atrastos. Peugeot e-Traveller ietilpību raksturo 1500 litru kravas nodalījums deviņu pasažieru konfigurācijā, bagā žas telpa ar 3000 litru tilpumu, ja mašīnā ir piecas sēdvietas un kravas telpa ar 4900 litru tilpumu, ja tiek izņemti otrās un trešās rindas sēdekļi. Bez tā visā e-Traveller salonā ir neskaitāmi nodalījumi dažādu priekšmetu uzglabāšanai. Šo kabatiņu kopējais tilpums ir 74 litri.

100% elektriskās tehnoloģijas un nākamās paaudzes efektivitāte

No vadītāja sēdvietas ērti aizsniedzamā pozīcijā uz jaunās viduskonsoles atrodas transmisijas e-kontrolieris ar P, R, N, D un B (Park, Reverse, Neutral, Drive un Brake) funkcijām, slēdzis atbilstošākā braukšanas režīma izvēlei, kā arī plaukts mantu novietošanai.

Trīs braukšanas režīmi, ko var izvēlēties ar pārslēgu viduskonsolē, ir: Eco (60 kW, 180 Nm), kad prioritāte ir mašīnas autonomija, Normal (80 kW, 210 Nm) ir optimāls ikdienas lietošanai un Power (100 kW, 260 Nm), kas optimizē automobiļa veiktspēju vairāku cilvēku un viņu bagāžas pārvadāšanai.

Elektropiedziņas sistēma ir līdzīga jaunajam mazās klases Peugeot e-208 un kompaktajam SUV Peugeot e-2008. Izmaiņas veiktas vien transmisijā, ka pielāgota komercautomobiļiem raksturīgā noslogojuma specifikai. Ja aktivizēts Power braukšanas režīms, e-Traveller paātrinās no 0-100 km/h 13,1 sekundē, no 80-120 km/h - 12,1 sekundē (dati gan vēl ir jāapstiprina). Automobiļa maksimālais ātrums ir 130 km/h.

Peugeot e-Traveller ir pirmais Peugeot elektromobilis ar vajadzībām pielāgojamu autonomiju, jo pircējs var izvēlēties starp 50 kWh un 75 kWh bateriju. Neatkarīgi no izvēlētā tipa ražotājs baterijām dod 8 gadu vai 160 000 kilometru nobraukuma garantiju un vismaz 70% kapacitāti visā periodā.

Baterijas ir apgādātas ar termoregulācijas sistēmu, kas savienota ar pasažieru telpas siltumapmaiņas shēmu. Pateicoties tai, Peugeot e-Traveller baterijas atbalsta īpaši ātro uzlādi, ļauj lietotājam ērtāk pielāgot nobraucamo attālumu savām vajadzībām, kā arī kalpo ilgāk. Par pasažieriem tīkamu atmosfēru salonā tikmēr rūpējas īpaši jaudīga (10 kW) apsildes iekārta, apsildāmi sēdekļi (atkarībā no versijas), priekšsildīšanas mezgls, ko var ieprogrammēt caur centrālā paneļa skārienekrānu (atkarībā no versijas) vai attālināti caur mobilo lietotni MyPeugeot®, kas jau drīzumā būs pieejama arī Latvijā.

Visaptverošas un modernas tehnoloģijas

100% elektriskais Peugeot e-Traveller sniedz plaša spektra atbalstu, izmantojot modernākās tehnoloģijas un vadītāja asistentus, piemēram, slīdošās sānu durvis, ko var atvērt bez pieskaršanās, viedo piekļuvi mašīnai un palaišanu bez atslēgas, projekcijas ekrānu, saķeres kontroles sistēmu Grip Control, sistēmu ērtākai gaitas sākšanai slīpumā, atpakaļskata kameru, sistēmu, kas novērš neapzinātu izbraukšanu no savas joslas, automātisko ārkārtas bremzēšanas sistēmu, vadītāja modrības brīdinājuma sistēmu, automātisko tālo gaismu pārslēgšanu, ātrumu ierobežojošo ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu ar ieteikumiem, kā arī aklo zonu novērošanas sistēmu. 

Jaunajā Peugeot e-Traveller pieslēgt viedtālruni multimediju sistēmai ir ārkārtīgi vienkārši, izmantojot Apple CarPlay™ un Android Auto™ protokolus.

Nozīmīga drošības sistēmu kompleksa sastāvdaļa ir iekārta, kas ģenerē troksni, kad automobiļa ātrums ir līdz 30 km/h. Tādējādi gājēji, piemēram, pilsētā var savlaicīgi pamanīt tuvojošos auto. Gan tad, kad tas brauc uz priekšu, gan atpakaļgaitā.

Būdams speciālists pasažieru pārvadājumos, Peugeot e-Traveller lieliski papildina elektrisko Peugeot modeļu klāstu un perfekti iemieso izvēles brīvību. Jaunais Peugeot e-Traveller Eiropas tirgū nonāks 2020.gada otrajā pusē. Modelis tiek ražots Francijā, netālu no Valensjennas.

 

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Kā taps jaunais Rail Baltica tilts pār Daugavu Rīgā (+ VIDEO)

Ir sākusies jaunā Rail Baltica tilta pār Daugavu būvniecība. Respektējot galvaspilsētas vēsturi, jaunajā tilta konstrukcijā saglabās esošā dzelzceļa tilta ikonisko izskatu. Lasīt vairāk

 

Traģiska nāve, sajaucot ātrumus - miljardiere iet bojā savā Tesla (+ VIDEO) 29

Amerikāņu miljardiere un uzņēmēja, politiķa Miča Makkonela radiniece Andžela Čao noslīkusi savā Tesla pēc tam, kad viņas vadītā automašīna iebrauca dīķī un nogrima. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz Vision EQXX iztiek ar 7 kWh vidēji un nobrauc 1000 km ar vienu uzlādi (+ FOTO) 12

Mercedes elektriskais prototips Vision EQXX veicis savu trešo tālās distances pārbraucienu ar vienu uzlādi veicot vairāk par 1000 kilometriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti