Citroën atklāj jauno C4 ar trīs dažādu tipu dzinējiem: elektrisku, benzīna un dīzeļa (+ FOTO) - iAuto

Citroën atklāj jauno C4 ar trīs dažādu tipu dzinējiem: elektrisku, benzīna un dīzeļa (+ FOTO) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Citroen | 19.jūnijs 2020 7:56

Citroën elektrifikācijas ofensīva 2020.gadā turpinās, un tagad uzmanība ir pievērsta kompakto hečbeku segmentam.

Jaunās paaudzes C4 hečbeks iešūpos segmentu, piedāvājot trīs dažādu piedziņas agregātu izvēles iespējas, proti, C4 būs gan 100% elektrisks, gan ar benzīna motoru, gan dīzeļdzinēju. Jauns siluets iezvanīs arī jaunu Citroën stila ēru.

Sekojot veiksmīgajai SUV ofensīvai, kas 2017.gada nogalē sākās ar C3 Aircross un C5 Aircross laišanu tirgū (līdz šim pārdotas attiecīgi 300 000 un 200 000 šo modeļu vienības), Citroën ir gatavs savas produktu stratēģijas ieviešanas posmam, kurā paredzēta stingra koncentrēšanās uz hečbeku tirgu.

Kompaktie hečbeki spēlē milzu lomu Eiropas tirgū, kur to īpatsvars C segmenta pārdošanas rādītājos 2019.gadā bija 28%. Citroën var spēcināt savas pozīcijas, jo jaunais ë-C4 - 100% ëlectric, kā arī jaunais C4 izpilda visas segmenta prasības, tās pasniedzot modernā, unikālā koncepcijā, un pilnīgi atbilst modernās pasaules prasībām.

Trīs dažādi spēka agregāti

Jaunais ë-C4 - 100% ëlectric un jaunais C4 būtībā ir viens auto ar progresīvām tehnoloģijām un paplašinātu spēka agregātu klāstu, jo var būt kā 100% elektrisks, tā arī ar benzīna vai dīzeļdzinēju. Pircējam atliek vien izvēlēties to veiktspējas un efektivitātes balansu, kas visvairāk atbilst viņa vajadzībām. Jaunais, 100% elektriskais ë-C4 ir jau piektais elektrificētais modelis, kas šogad izziņots Citroën elektrifikācijas stratēģijas ietvaros. Pārējie četri līdz šim pieteiktie modeļi ir C5 Aircross Hybrid, Ami, ë-Jumpy un ë-SpaceTourer.

Nevar nepiebilst, ka elektriskais ë-C4 - 100% ëlectric un C4 ar unikālu un spēcīgu identitāti kompakto hečbeku segmenta kodolā reprezentē jaunu Citroën dizaina koncepciju.

Uzlabots un acumirklī sajūtams komforts

Jaunie ë-C4 - 100% ëlectric un C4 lieliski atspoguļo Citroën Advanced Comfort® programmas priekšrocības, jo nodrošina vispusīgu komfortu. Par gaitas komfortu gādā balstiekārta ar Progressive Hydraulic Cushions® jeb progresīvajiem hidrauliskajiem spilveniem, savukārt automobiļu salonā uzstādīti progresīvie komforta sēdekļi.

Augsta ceļošanas komforta pamatā ir interjera plašums un praktiski aprīkojuma risinājumi, kā arī inovatīvs jaunievedums priekšējam pasažierim, kas tiks atklāts modeļa pasaules pirmizrādes gaitā. Lai arī prāts būtu mierīgs, interjera dizainā izmantoti gaiši un nomierinoši toņi. Par automobiļu lietošanas komfortu tikmēr jāpateicas jaunākajām tehnoloģijām un ikdienas atbalsta sistēmām.

Citroën kompaktautomobiļi jau līdz ar pirmā C4 iznākšanu 1928.gadā ir panākumu stāsts. Tā ir vēsture, kas cita starpā ietver modeli GS, kurš ieguva titulu Eiropas Gada auto 1971, un šogad atzīmē 50.jubileju. Pie segmenta automobiļiem, kas daudzu desmitgažu gaitā guvuši atzinību sava neatkārtojamā rakstura, komforta un priekšzīmīgo gaitas īpašību dēļ, jāmin arī tādi Citroën modeļi kā, Ami 6/Ami 8, GS/GSA, BX, ZX, Xsara, C4 (2004), C4 (2010) un C4 Cactus.

Jaunie ë-C4 - 100% ëlectric un C4 līdz pēdējam sīkumam tiks atklāti 30.jūnijā un pārdošanā nonāks 2020.gada otrajā pusē.

 

 
Visi komentāri
 
meh 19.jūnijs 2020 9:58
0 0 Atbildēt

Google translate nemācēja labāk pārtulkot?

Ha 19.jūnijs 2020 10:58
0 0 Atbildēt

Priekš kam pūlēties? - PR autoram tak tāpat samaksās

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti