Jaunais Citroen C4: augstākais komforts, unikāla balstiekārta un mājīgs interjers (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Citroen | 2.jūlijs 2020 13:47

Sekojot sauklim “Citroën goes Ëlectric for all” jeb “Citroën kļūst elektrisks ikvienam”, franču zīmols 2020.gadā izlaidīs sešus elektrificētus modeļus. Iepazīstinot pasauli ar jaunajiem C4 un ë-C4 - 100% ëlectric, Citroën turpina elektrifikācijas ofensīvu, kā arī atver jaunu nodaļu savā hečbeku vēsturē.

Jaunie C4 un ë-C4 - 100% ëlectric pārstāv Citroën kompakto hečbeku desmito paaudzi un, kā vienmēr līdz šim, izceļas ar komfortu un savu neatkārtojamo raksturu.

Komforts visiem

Būdami automobiļi ar unikālu un spēcīgu identitāti, jaunie C4 un ë-C4 - 100% ëlectric ir jaunas koncepcijas paraugs kompakto hečbeku segmenta centrā. Ar aerodinamisku un plūdenu dizainu tie atbalso Citroën raksturīgākās stila pazīmes, tai skaitā jauno V burta formas rakstu priekšējos un aizmugurējos lukturos. Tie automobiļiem piešķir izteiksmīgu un pārliecinošu izskatu. Katrs pircējs varēs auto pielāgot atbilstoši savam raksturam un gaumei, jo viņa izvēlei ir sagatavota 31 eksterjera noformējuma kombinācija un seši dažādi stili interjeram.

Jaunais ë-C4 - 100% ëlectric, kas ir jau piektais Citroën zīmola elektroauto, kā arī jaunais C4 pircējiem dāvā iespēju izvēlēties starp efektīviem un jaudīgiem trīs dažādu tipu dzinējiem. ë-C4 - 100% ëlectric tas ir 100 kW jeb 136 zirgspēku elektromotors, kas darbojas tandēmā ar 50 kWh bateriju un dod iespēju pēc uzlādes nobraukt 350 kilometrus, savukārt C4 motoru klāstā ir Euro 6d izmešu normām atbilstoši benzīna dzinēji ar jaudu no 100 līdz 155 zirgspēkiem un dīzeļdzinēji ar 110 - 130 zirgspēku jaudu.

Jaunie C4 un ë-C4 - 100% ëlectric ir nākamais solis Citroën Advanced Comfort® programmā, jo piedāvā visaptverošu komfortu visiem pasažieriem, koncentrējoties uz it visiem labsajūtas aspektiem, kamēr cilvēks atrodas mašīnā. Balstiekārta ar Progressive Hydraulic Cushions® jeb tā dēvētajiem hidrauliskajiem spilveniem un īpaši komfortablie Advanced Comfort sēdekļi ir spēcīgi argumenti, lai braukšana šajos auto būtu īpaši ērta. Par uzturēšanās komfortu tikmēr gādā salona plašums, kājām atvēlētā vieta, kas ir lielākā  šajā klasē, pārdomātas mantu novietnes, kā arī Smart Pad Support Citroën™, kas būtībā ir atlokāms paliktnis, uz kura priekšējam pasažierim novietot planšetdatoru.

Progressive Hydraulic Cushions® balstiekārtas izstrādes gaitā Citroën iesniedza 20 patenta pieteikumus, tomēr tās darbības princips ir vienkāršs. Ja tradicionālā tipa balstiekārtas sistēmu veido amortizators, atspere un mehānisks atdures punkts abos balstiekārtas darbības diapazona galos, tad Citroën sistēmā katrā pusē papildu klāt nāk vēl pa diviem hidrauliskiem stoperiem. Viens no tiem strādā kompresijas, bet otrs - dekompresijas brīdī. Atkarībā no braukšanas apstākļiem un slodzes automobilis būtībā iegūst divpakāpju balstiekārtu, kas mašīnas gaitai nodrošina “lidojošā paklāja” efektu uz nelīdzenas virsmas un pat pēc spēcīga trieciena novērš riteņa lēkāšanu.

Par emocionālo mieru mašīnā gādā nomierinoša un gaiša atmosfēra ar maigiem, siltiem materiāliem un atverams panorāmas stikla jumts. Lietošanas komforta balsts tikmēr ir 20 braukšanas atbalsta sistēmas, ieskaitot 2. līmeņa autonomās braukšanas sistēmu.

Izskatīgs un praktisks

Īsās virsbūves pārkares priekšā un aizmugurē apvienojumā ar liela diametra riteņu arkām, 18 collu riteņiem, kā arī 156 mm klīrensu, kas ir lielāks nekā konkurentiem, automobilim piešķir unikālu, stabilu un pārliecinoši paaugstinātu stāju. Ja raugās uz gabarītiem, tad jaunais C4, kā riteņu bāze sasniedz 2670 mm, atrodas kompakto hečbeku segmenta centrā. Automobilis ir 4360 mm garš, 1800 mm plats, 1525 mm augsts. Pateicoties paaugstinātajai formai, arī tā dēvētais acu punkts šim auto ir augstāks nekā konkurentiem (1,22 m) un vadītājs noteikti novērtēs labāku redzamību braukšanas laikā.

Automobiļa unikālā jumta līnija un nolaidenais aizmugurējais stikls ir virsbūves aerodinamiskās formas izpausmes, savukārt spoilers virsbūvei piešķir vitalitāti. Slīpais jumts, kas vizuāli noliecas pār trim sānu logiem un savieno gaismas, ir kā atsauce uz vēsturisko Citroën GS. Automobiļa aizmugurē redzama dinamika un robustums, savukārt aizmugurējais vāks ar iegriezumiem, kas atvieglo iekraušanu, kalpo kā mājiens uz dāsna izmēra bagāžas nodalījumu (380 litri).

Komfortabls interjers

C4 pasažieri iegrimst mājīgā vidē ar komfortablu atmosfēru: šeit uz detaļām ir jauni raksti, bet sēdekļi, dekoratīvie elementi un durvju paneļu apdares detaļas savā starpā ir saskaņotas ar piemeklētām krāsu kombinācijām. Citroën C4 salona apdarē izmantotie materiāli piešķir mašīnai papildus vērtību, jo ir maigi visās pieskaršanās vietās - vai tas būtu instrumentu paneļa aizsargs, durvju paneļu segmenti vai elkoņa balsts. Zīdaini hromētas vai spīdīgi melnas krāsas akcenti ap ventilācijas lūkām, uz stūres, instrumentu panelī, gaisa kondicionēšanas sistēmas un izklaides sistēmas pārslēgu blokos, uz priekšējā paneļa un viduskonsoles C4 interjeram dod nepieciešamo izsmalcinātību, bet vienlaikus arī ļauj ātrāk identificēt noderīgākās funkcijas.

Pret vadītāju ir pavērsts augstas izšķirtspējas (HD) instrumentu panelis ar oriģinālu un skaidri nolasāmu Citroën zīmola identitātes atveidojumu. To papildina liels daudzkrāsu projekcijas ekrāns, kas vadītājam pasniedz visu svarīgāko informāciju viegli nolasāmā formā, viņam nenovēršoties no ceļa. Priekšējā paneļa augšējā daļā virs centrālajām ventilācijas lūkām atrodas ārkārtīgi plāns 10 collu skārienekrāns. Tas būtībā ir mašīnas sistēmu nervu centrs. Divu zonu klimata kontroles pārvaldībai saglabātas fiziskas ripas, lai pēc vajadzības nekavējoties varētu mainīt regulējumus.

Jaunajiem C4 un ë-C4 - 100% ëlectric ir jauns eleganta dizaina automātiskās transmisijas pārslēgs, kura intuitīvu lietošanu nodrošina tikai trīs pozīcijas (R, N un D). P jeb Parking un M jeb Manual režīmu aktivizēšanai paredzētas izgaismotas pogas. ë-C4 - 100% ëlectric modelī M pogas vietā atrodas slēdzis ar apzīmējumu B jeb Brake, un ar to tiek aktivizēts bremžu enerģijas rekuperācijas režīms. Līdzās ātrumpārslēga manipulatoram atrodas elektriskās stāvbremzes pievilkšanas svira, kā arī Eco, Normal un Sport braukšanas režīmu selektors, kas uzstādīts automātiskajiem modeļiem.

Īpaša uzmanība veltīta sīklietu nodalījumiem, kas izvietoti viscaur C4 salonam. Modeļa pasažieru telpā un bagāžas nodalījumā ir ne mazāk kā 16 novietnes ar 39 litru kopējo tilpumu. Tās ir daļa no inovatīvā un praktiska aprīkojuma, ar kuru tiek celta automobiļu funkcionalitāte, lai apmierinātu pastāvīgi augošās priekšējo un arī aizmugurējo pasažieru prasības pēc dažādiem ikdienā noderīgiem risinājumiem.

Elektriskā mobilitāte kā komforta veicinātājs

Pēc C5 Aircross SUV, Ami, ë-Jumpy un ë-SpaceTourer jaunais ë-C4 - 100% ëlectric ir nākamā iespēja pārvietoties elektriski, visas ikdienas rūpes atstājot aiz durvīm.

Jaunais ë-C4 - 100% ëlectric spēj braukt bez CO2 izmešiem un WLTP ciklā ar vienu uzlādi veic 350 kilometrus. Ar spēcīgu 136 ZS, 260 Nm elektromotoru aprīkotais ë-C4 - 100% ëlectric līdz 100 km/h paātrinās 9,7 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 150 km/h. Automobilim uzstādīto 50 kWh bateriju var lādēt 100 kW uzlādes stacijās, kur enerģijas uzkrāšanas temps ir 10 km/min.

Jaunajam ë-C4 - 100% ëlectric ir Brake funkcija, kas vairumā situāciju spēj aizvietot bremžu pedāļa lietošanu, lai palēninātu gaitu un vienlaikus palielina starp uzlādes reizēm nobraucamo attālumu. Citiem vārdiem sakot, šī sistēma palīdz atgūt un uzkrāt enerģiju, kas tiek atbrīvota bremzēšanas un gaitas palēnināšanas fāzēs. Ar Brake režīmu vadītājs faktiski iegūst papildus kontroli pār baterijas lādiņu un gaitas rezervi.

C4 viduskonsolē atrodas braukšanas režīmu Eco, Normal un Sport selektors. Tos aktivizējot vai izslēdzot, tiek mainīti dažādi automobiļa parametri, tai skaitā dzinēja veiktspēja un gaisa kondicionēšanas sistēmas darba intensitāte, lai vadītājs pēc vajadzības varētu izvēlēties starp maksimālu dinamiku vai resursu optimizētu patēriņu.

Jaunie C4 un ë-C4 - 100% ëlectric Latvijas tirgū nonāks šā gada nogalē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Vorsprung durch Technik - jaunais Audi Q6 e-tron kļūs pieejams arī Latvijā (+ FOTO)

Audi Q6 e-tron ir pirmais sērijveida modelis, kas izstrādāts uz PPE (Premium Platform Electric) elektroauto platformas, un tas ir nākamais solis premium elektriskās mobilitātes attīstībā. Jaunais elektriskais SUV simbolizē Audi saukli Vorsprung durch Technik. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām elektroauto par 20 000 eiro (+VIDEO) 6

Ķīniešu elektromobilis Ora neilgi pēc ierašanās Latvijā sacēlis pamatīgu ažiotāžu, turklāt vismaz ducis drosmīgo jau izvēlējušies to kā savu. Šajā video skaidrosim, kā Ora 03 uzvedas gaitā, un cik praktisks un ietilpīgs ir tās salons reālā braucienā. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto 2024” TOP 3 modeļi. Kādi tie ir? (+ FOTO)

20.martā sāksies jaunāko automobiļu pieteikšana konkursam "Latvijas Gada auto 2025", kas ilgs līdz 31.oktobrim. Kad visi konkursam pieteiktie auto tiksies vienuviet Lielajā Testa braucienā, kas iepriekš notika Mežaparka Lielajā estrādē Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti