Porsche 911 Turbo jauda sasniedz 580 Zs (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 16.jūlijs 2020 13:22

Pēdējos 45 gadus Porsche 911 Turbo ir augstas veiktspējas sporta automobiļa ar ikdienas lietojamību paraugs. Pēc 911 Turbo S ienākšanas tirgū tagad tiek izlaisti nākamās paaudzes 911 Turbo kupeja un kabriolets — vēl jaudīgāki, vēl ātrāki un vēl personiskāki.

Ar 427 kW (580 ZS) motoriem, kas ir par 30 kW (40 ZS) vairāk nekā priekštečiem, abi modeļa varianti ar laiku 2,8 sekundes (par 0,2 sekundēm ātrāk) sprintā no nulles līdz 100 km/h paslīd zem maģiskās triju sekunžu robežas. 750 ņūtonmetru griezes moments (par 40 Nm vairāk), kas tagad ir bez turbopūtes spiediena palielināšanas laika ierobežojuma, padara ātros sprintus vēl impulsīvākus un veicamus bez piepūles. Tādējādi jaunā 911 Turbo paātrinājums, jauda un griezes moments sakrīt ar iepriekšējās paaudzes 911 Turbo S rādītājiem. Jaudas pārvadi īsteno astoņpakāpju PDK pārnesumkārba ar Turbo raksturīgu uzbūvi, bet maksimālais ātrums paliek nemainīgs — 320 km/h. Pirmo reizi 911 Turbo modelim ir pieejama gan Sporta, gan Vieglas konstrukcijas pakotne, sporta šasija, sporta atgāzu izplūdes sistēma un cits papildaprīkojums. Tas nozīmē, ka klienti vēl vairāk varēs pielāgot automobili personiskajai gaumei.

Kopš 1975. gada 911 Turbo ir luksusa un jaudas sinonīms, un jaunie sporta automobiļi seko prestižajam paraugam. Katra paaudze joprojām atbilst vispasaules augstas veiktspējas sporta automobiļa etalona prasībām. 911 Turbo apvieno sportiskumu un ikdienas lietojamību, saviļņojošu dinamismu un izturību, kā arī iespaidīgu sniegumu un efektivitāti. Četrvietīgā automobiļa jaunākā paaudze ir vairāk nekā divas reizes jaudīgāka par oriģinālo Turbo, kuru darbināja trīs litru, viena turbokompresora, 260 ZS sešcilindru horizontālais motors. Lai gan gadu gaitā 911 Turbo ir kļuvis ātrāks, lielāks un ērtāks, tas vienmēr ir saglabājis savas pamatīpašības.

Jaunā 911 Turbo 3745 cm3 sešcilindru opozītmotors nodrošina palielinātu 580 ZS jaudu, un tagad tam ir simetriski turbokompresori ar mainīgu turbīnas ģeometriju (VTG) un elektriski vadāmiem apvada vārstiem. Kopā ar pārveidoto turbopūtes gaisa dzeses sistēmu un pjezoinžektoru izmantošanu tas uzlabo reaģētspēju, veiktspēju, griezes momenta raksturlielumus un spēju brīvi griezties. Šasija un virsbūve ir kļuvusi platāka. Ar priekšējās šķērsbāzes papildu 42 milimetriem un jaunajām 20 collu 255/35 riepām tagad priekšējā ass ir vēl precīzāk vadāma. Aktīvā pilnpiedziņas vadība PTM tagad spēj pārnest uz priekšējiem riteņiem vēl lielāku jaudu, savukārt aktīvi vadāmās aizmugures ass vilce ir palielināta, izmantojot par 10 mm platāku šķērsbāzi, kā arī 315/30 riepas uz 21 collas diskiem — par vienu collu vairāk nekā uz priekšējās ass. Pārstrādātā bremžu sistēma ir vēl spēcīgāka, un to var pazīt pēc sarkanajām nekustīgajām skavām, kas ir uzstādītas standartaprīkojumā. Pelēko čuguna bremžu disku diametrs priekšā tagad ir 408 mm (par 28 mm vairāk nekā iepriekš), un tie ir 36 mm biezi (par diviem milimetriem vairāk). Uz aizmugures ass ir uzstādīti 30 mm biezi bremžu diski, kuru diametrs ir 380 mm.

Pirmo reizi 911 Turbo papildaprīkojumā ir pieejama sporta atgāzu izplūdes sistēma. Jaunums ir arī divi atšķirīgi šasijas varianti: standarta PASM šasija piedāvā lielāku līdzsvaru starp sportiskumu un komfortu, savukārt ievērojami cietākā, elektriski vadāmā, par 10 mm zemākā sporta piekare veicina jaunā 911 Turbo manevrējamību. Tās uzbūve ir paredzēta automobiļa dinamikas uzlabošanai un nodrošina vēl lielāku stabilitāti, braucot lielā ātrumā, piemēram, kad automobilis tiek izmantots sacīkšu trasēs. Jaunā modeļa braukšanas dinamiku vēl vairāk paaugstina papildaprīkojumā pieejamā hidrauliskā aktīvā sasveres stabilizācija PDCC un keramikas bremžu sistēma PCCB ar 10 virzuļu nekustīgām skavām priekšā.

911 Turbo izskats ir kļuvis vēl muskuļotāks. Pie priekšējiem riteņiem virsbūve ir paplatināta par 45 mm līdz 1840 mm, lai ietilpinātu jauno šasiju, savukārt jaunā priekšējā pārsega izteiksmīgā apteces līnija uzsver automobiļa sportisko raksturu. Standartaprīkojumā ceļu apgaismo LED priekšējie lukturi ar PDLS Plus. Pie aizmugures ass virsbūve tagad ir tieši 1,90 metrus plata (par 20 mm vairāk). Citas jaunā 911 Turbo atšķirīgās iezīmes ir uzlabotā adaptīvā aerodinamika, kas ietver elektroniski vadāmus dzeses gaisa aizvarus priekšā, lielāks aktīvais priekšējais spoilers un ievērojami lielāks aizmugures spoilers ar mainīgu stāvokli. 911 Turbo tik raksturīgie gaisa savācēji aizmugures sānu paneļos tagad ievelk tehnoloģisko gaisu, nevis dzeses gaisu kā agrāk, savukārt uzpūtes gaisa dzesētāji tagad ir novietoti tieši gaisa plūsmā zem aizmugures pārsega. Automobiļa aizmugures konstrukciju vainago nepārtraukta gabarītlukturu josla ar LED aizmugures lukturiem, kā arī jauns aizmugures pārsega žalūziju režģis ar sudrabainām apdares līstēm.

Automobiļa izskatu un veiktspēju var papildus paspilgtināt ar papildaprīkojumā pieejamo gan Vieglas konstrukcijas, gan Sporta pakotni. Kupejai paredzētā Vieglas konstrukcijas pakotne samazina automobiļa masu par 30 kilogramiem. Cita starpā tas ir kļuvis iespējams, izmantojot vieglus pilnos kausveida sēdekļus, izņemot aizmugures sēdekļus un uzstādot mazāk izolācijas, kas tādējādi nozīmē, ka braucējus tiešāk priecē motora skaņa. Sporta pakotne ietver 911 Turbo pakotni „Sport Design”, kā arī melnus un oglekļšķiedras papildakcentus, nemaz nerunājot par „Exclusive Design” aizmugures lukturiem.

Modernā salona pamatelementi ir tādi paši kā 911 Carrera modeļiem un ietver Porsche Advanced Cockpit un tiešo skārienvadību. PCM centrālais ekrāns tagad ir 10,9 collas plats, un jaunā arhitektūra to ļauj ātri lietot, nenovēršot uzmanību no ceļa. Plašais sevišķi kvalitatīvo iekārtu saraksts ietver pilnīgi elektriski vadāmus 14 pozīciju sporta sēdekļus, pakotni „Sport Chrono”, GT sporta stūri ar pārnesumu pārslēgiem, daudzfunkciju un režīmu slēdžiem, kā arī jaudīgo BOSE® telpiskās skaņas sistēmu. Tālākai personalizēšanai ir pieejams daudz papildaprīkojuma, tostarp Porsche In-noDrive ar adaptīvo kruīzkontroli, braukšanas joslas ieturēšanas palīgsistēma ar ceļa zīmju pazīšanu, nakts redzamības palīgsistēma, apkārtskata sistēma un Burmester® augstākās klases telpiskās skaņas sistēma.

Degvielas patēriņa un CO2 izplūdes vērtība ir aprēķināta saskaņā ar jauno Pasaules vienoto vieglo automobiļu testēšanas procedūru (WLTP). No tā izrietošās NEDC vērtības pagaidām ir jāturpina norādīt. Šīs vērtības nevar salīdzināt ar vērtībām, kas ir aprēķinātas, pamatojoties uz iepriekš izmantoto NEDC testu.

Sīkāka informācija par jaunu vieglo automobiļu oficiālo degvielas patēriņu un oficiālo, specifisko CO2 izplūdi ir sniegta publikācijā „Jauno vieglo automobiļu degvielas patēriņa, CO2 izplūdes un enerģijas patēriņa rokasgrāmata”, kas par brīvu ir pieejama visās tirdzniecības vietās un no Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT).

911 Turbo: kombinētais degvielas patēriņš 11,1 l/100 km, kombinētā CO2 izplūde 254 g/km
911 Turbo Cabriolet: kombinētais degvielas patēriņš 11,3 l/100 km, kombinētā CO2 izplūde 257 g/km

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Conqueror 17.jūlijs 2020 19:54
1 0 Atbildēt

vēl bišķi varēja pielikt, lai būtu 600 ZS

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti