Volkswagen uzsācis krosovera Tayron X pārdošanu Ķīnas tirgū. Automašīna, kas radīta uz Tiguan bāzes, paredzēta vienīgo vietējam tirgum.
Tayron X gandrīz pilnībā atkārto agrāk prezentēto Volkswagen SIV Coupe konceptu: kupejas tipa virsbūve, melns jumts ar tādas pašas krāsas priekšējiem statņiem, jumta un bagāžnieka vāka spoileri, aizmugures lukturi ar X-veida grafisko zīmējumu, kā arī četri izplūdes sistēmas uzgaļi, kas pa pāriem izvadīti abās pusēs aizmugures bamperim. Komplektā arī 19 collu riteņu diski un savādāki nekā standarta Tayron priekšējais un aizmugures bamperis.
Tayron X salonā ir ciparu mērinstrumenti ar 9,2 collu multimedijiem, panorāmas jumts ar elektriski vadāmu lūku, skārienjutīgs klimatkontroles bloks un jauna multistūre. Standarta aprīkojuma komplektā priekšējo sēdekļu apsilde, kruīzkontrole un ārkārtas bremzēšanas sistēma.
Volkswagen Tayron X garums ir 4625 mm – par 140 mm vairāk nekā krosoveram Tiguan, uz kura bāzes tas radīts.
Ķīnas tirgū Tayron X būs pieejams ar 186 Zs jaudīgu četrcilindru turbomotoru un priekšējo riteņu piedziņu, bet otra šī motora versija attīstīs 220 Zs un būs komplektēta ar 4Motion pilnpiedziņu.
Zināms, ka Volkswagen Tayron X būs ganrīz trešdaļu dārgāks par radniecisko un līdzīgas nozīmes Škoda Kodiaq GT krosoveru.




Tikai "aizmirsa" pieminēt, ka šo ražo nevis VW, bet gan FAW - VW. Kur tikai 50% pieder VW.
Bet FAW tā ir Ķīniešu kompānija.