Toyota Eiropā ievieš jauno zīmola dizainu - iAuto

Toyota Eiropā ievieš jauno zīmola dizainu 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.jūlijs 2020 12:23

Toyota Eiropā ievieš savu jauno zīmola dizainu, kas ietver pārveidotu zīmola logotipu un rakstību.

Tas ieskandina jaunu ēru, kurā Toyota no automobiļu ražošanas uzņēmuma pakāpeniski kļūst par mobilitātes uzņēmumu. Jaunā dizaina valoda veidota ap pastāvīgi daudzveidīgo klientu bāzi, kas pievienojas zīmolam, jo meklē aizvien plašāku mobilitātes produktu un pakalpojumu klāstu. Vienotā dizaina valoda būs sastopama it visās digitālajās un fiziskajās saskarsmes formās.

Jaunās vizuālās identitātes virzītājs ir tiekšanās pēc vienkāršības, un to veido četri pamatprincipi. Tie ir: tālredzīga domāšana, spēja viegli iekļauties mobilajā vidē, augstas kvalitātes sajūta un konsekvence visās biznesa vienībās un apakšzīmolos.

Toyota jaunajā zīmola logotipā emblēma ir “attīrīta” līdz vienkāršam 2D dizainam, un to vairs nepapildina Toyota nosaukums rakstītā formā, jo emblēma pati par sevi ir ļoti labi pazīstama visā Eiropā. Jaunā dizaina vēstījums ir vienkāršība, caurspīdība un mūsdienīgums, un tas ir perfekti pielāgots digitālajai telpai, taču vienlīdz teicami saglabā efektivitāti arī fiziskajā pasaulē. Jaunais logotips tiks izmantots pilnīgi visos saskarsmes punktos, kamēr pašreizējais logotips aizvien būs redzams uz automobiļiem.

Jaunā vizuālā identitāte ir paredzēta lietošanai kā tiešsaistē, tā arī bezsaistē. Tā mudina uz atvērtām un iesaistošām attiecībām ar klientiem. Tā ir solis tuvāk digitālajai gatavībai laikā, kad uzņēmums izvērš tiešsaistes mazumtirdzniecību Eiropā.

Jaunais logotips arī stiprina skaidrību un konsekvenci dažādās Toyota biznesa sfērās, tai skaitā nosaukumu veidošanā. Piemēram, mazlietoto auto segmentā Toyota Plus tagad kļūs par Toyota Approved Used.

“Mēs radījām jauno zīmola vizuālo dizainu, domājot par “rītdienu”. Mēs koncentrējāmies uz vēl ciešāku kontaktu ar klientu, lai viņš spētu iet kopsolī ar Toyota straujo izaugsmi elektrificēto automobiļu, mobilitātes pakalpojumu un tiešsaistes pārdošanas jomā. Dizains tika pārveidots, lai  mēs vēl labāk saprastos ar klientiem visdažādākajos saskares brīžos, un to viņi pirmo reizi piedzīvos jaunā, inovatīvā pilsētas auto, ceturtās paaudzes Yaris Hybrid iznākšanas brīdī,” sacīja Didjē Gambārs (Didier Gambart), Toyota Motor Europe Pārdošanas, mārketinga un klientu pieredzes viceprezidents.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 20.jūlijs 2020 17:54
4 1 Atbildēt

Priekš eiropiešiem pietiek, kad nosauc par prēmiumu.

Nissan kaškai nosauca par prēmiumu, uzreiz pamuļķi pērk un domā, ka brauc ar bentliju. Vai audī nosauc par prēmiumu, cilvēks brauc ar A2, ceļus iespiedis krūtīs, dalot elkoņturi ar blakussēdētāju, bet domā, ka brauc ar rolls rojsu, jo audi taču viņuprāt, - prēmiums.

Te arī tas pats.

Toyotai vajag pasludināt, ka kopš šodienas corolla un rav 4 ir prēmiums, un eiropieši pirks.

tojota 22.jūlijs 2020 9:38
1 0 Atbildēt

kļūst p!pulārāka

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti