Toyota Eiropā ievieš jauno zīmola dizainu 4

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.jūlijs 2020 12:23

Toyota Eiropā ievieš savu jauno zīmola dizainu, kas ietver pārveidotu zīmola logotipu un rakstību.

Tas ieskandina jaunu ēru, kurā Toyota no automobiļu ražošanas uzņēmuma pakāpeniski kļūst par mobilitātes uzņēmumu. Jaunā dizaina valoda veidota ap pastāvīgi daudzveidīgo klientu bāzi, kas pievienojas zīmolam, jo meklē aizvien plašāku mobilitātes produktu un pakalpojumu klāstu. Vienotā dizaina valoda būs sastopama it visās digitālajās un fiziskajās saskarsmes formās.

Jaunās vizuālās identitātes virzītājs ir tiekšanās pēc vienkāršības, un to veido četri pamatprincipi. Tie ir: tālredzīga domāšana, spēja viegli iekļauties mobilajā vidē, augstas kvalitātes sajūta un konsekvence visās biznesa vienībās un apakšzīmolos.

Toyota jaunajā zīmola logotipā emblēma ir “attīrīta” līdz vienkāršam 2D dizainam, un to vairs nepapildina Toyota nosaukums rakstītā formā, jo emblēma pati par sevi ir ļoti labi pazīstama visā Eiropā. Jaunā dizaina vēstījums ir vienkāršība, caurspīdība un mūsdienīgums, un tas ir perfekti pielāgots digitālajai telpai, taču vienlīdz teicami saglabā efektivitāti arī fiziskajā pasaulē. Jaunais logotips tiks izmantots pilnīgi visos saskarsmes punktos, kamēr pašreizējais logotips aizvien būs redzams uz automobiļiem.

Jaunā vizuālā identitāte ir paredzēta lietošanai kā tiešsaistē, tā arī bezsaistē. Tā mudina uz atvērtām un iesaistošām attiecībām ar klientiem. Tā ir solis tuvāk digitālajai gatavībai laikā, kad uzņēmums izvērš tiešsaistes mazumtirdzniecību Eiropā.

Jaunais logotips arī stiprina skaidrību un konsekvenci dažādās Toyota biznesa sfērās, tai skaitā nosaukumu veidošanā. Piemēram, mazlietoto auto segmentā Toyota Plus tagad kļūs par Toyota Approved Used.

“Mēs radījām jauno zīmola vizuālo dizainu, domājot par “rītdienu”. Mēs koncentrējāmies uz vēl ciešāku kontaktu ar klientu, lai viņš spētu iet kopsolī ar Toyota straujo izaugsmi elektrificēto automobiļu, mobilitātes pakalpojumu un tiešsaistes pārdošanas jomā. Dizains tika pārveidots, lai  mēs vēl labāk saprastos ar klientiem visdažādākajos saskares brīžos, un to viņi pirmo reizi piedzīvos jaunā, inovatīvā pilsētas auto, ceturtās paaudzes Yaris Hybrid iznākšanas brīdī,” sacīja Didjē Gambārs (Didier Gambart), Toyota Motor Europe Pārdošanas, mārketinga un klientu pieredzes viceprezidents.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 20.jūlijs 2020 17:54
4 1 Atbildēt

Priekš eiropiešiem pietiek, kad nosauc par prēmiumu.

Nissan kaškai nosauca par prēmiumu, uzreiz pamuļķi pērk un domā, ka brauc ar bentliju. Vai audī nosauc par prēmiumu, cilvēks brauc ar A2, ceļus iespiedis krūtīs, dalot elkoņturi ar blakussēdētāju, bet domā, ka brauc ar rolls rojsu, jo audi taču viņuprāt, - prēmiums.

Te arī tas pats.

Toyotai vajag pasludināt, ka kopš šodienas corolla un rav 4 ir prēmiums, un eiropieši pirks.

tojota 22.jūlijs 2020 9:38
1 0 Atbildēt

kļūst p!pulārāka

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Honda e - šarmantākais šī brīža elektromobilis ? (+VIDEO)

Stilīgais sērijveida elektromobilis Honda E kļuva par kulta auto vēl pirms iznākšanas. Tas ne tikai labi izskatās, bet arī lieliski brauc. Lasīt vairāk

 

Cik viegli var "noslīcināt" Defenderu?

Šodien Tavs Auto TV pie jaunākās paaudzes Land Rover Defender stūres aicināsim sēsties cilvēku, kurš mežā jūtas kā mājās, bet kopā ar domu biedriem ceļojis pa visu pasauli, savas gaitas iemūžinot dokumentālos stāstos. Lasīt vairāk

 

Mihaela Šūmahera dēls nākamajā nedēļā piedalīsies F-1 posma treniņbraucienu pirmajā sesijā

Leģendārā Pirmās formulas (F-1) pilota Mihaela Šūmahera dēls Miks nākamajā piektdienā Nirburgringas trasē piedalīsies pasaules čempionāta 11.posma - Eifela "Grand Prix" - treniņbraucienu pirmajā sesijā. Lasīt vairāk

 

840 km ar vienu uzlādi - Tesla gatavo 1100 Zs jaudīgu Model S versiju 12

ASV elektroautomobiļu ražotājs Tesla atklājis, ka nākamgad laidīs klajā Model S Plaid – jaunu elektriskā sedana versiju, kas būs apveltīta ar 1100 Zs jaudu un varēs nobraukt 840 km. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti