Dienvidkorejas autoražotājs Kia uzlabojis hečbeku Rio, kas kļūs par uzņēmuma pirmo modeli ar 48V hibrīdsistēmu.
Modernizācijas gaitā Rio ticis pie jaunas informācijas un izklaides sistēmas, elektroniskajiem palīgiem, nedaudz atšķirīga priekšpuses dizaina un jaunās aprīkojuma iespējām, sākot ar diožu gaismām un beidzot ar augstumā regulējamu pasažiera sēdekli.
Vienlitrīgais motors, kas pieejams arī 100 Zs versijā, ir uzlabots ar CVVD(Continuously Variable Valve Duration) vārstu vadības sistēmu. Spēcīgākais turbodzinēja variants ar saviem 200 Nm attīsta par 16 procentiem lielāku griezes momentu.
Divkāršā sajūga transmisija tagad ir pieejama arī 1.0 T-GDI 100 versijai, kur standarta manuālajai transmisijai iepriekšējo piecu pārnesumu vietā ir seši. Trešais Rio dzinējs, 1,2 litru bāzes benzīna dzinējs ar 84 ZS, modernizācijas gaitā saņēmis jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, savukārt .1.0 T-GDI 120 (120 Zs) kļūst par markas pirmo modeli ar 48V hibrīdsistēmu un iMT ( (intelligent Manual Transmission) viedo manuālo pārnesumkārbu.Kā alternatīva šim motoram pieejama 7-pakāpju divsajūgu transmisija.
Atkarībā no aprīkojuma sērijas Rio var būt aprīkots ar lielāku skārienekrānu (astoņām collām) un dalītā ekrāna funkciju, kā arī informācijas un izklaides sistēmu ar vairākiem Bluetooth savienojumiem. Arī mērinstrumentu panelim ir lielāks displejs, bet UVO Connect tiešsaistes dienesti tagad pārstāvēti ar jaunāko paaudzi. Vadītāja rīcībā arī jauni elektroniskie palīgi, tostarp frontālās sadursmes brīdinājuma sistēma, kas tagad atpazīst arī velosipēdistus.
Vācijā modernizētā Kia Rio cena sākas no atzīmes 14 222 eiro, turklāt līdz 30.septembrim PVN nodokļa maksājumu ražotājs uzņemas uz sevi.